Lekker is dat... in de verlenging verloren van Los hijos dioses, terwijl ik na 80 minuten nog met 2-1 vóór stond. Maar goed, mijn jonge talenten hebben wel weer training ontvangen, dat nu toch even belangrijker...

Skippy... jij hebt dus in het weekend gewonnen, daarom krijg je er supporters bij. De vriendschappelijke wedstrijden hebben daar geen invloed op.

nou... weekend washet uit 0-0 :)

Skippy schreef: nou... weekend washet uit 0-0 :)

Uit 0-0 is op zich niet slecht natuurlijk. Ik heb afgelopen weekend thuis verloren, ik ben al 22 supporters kwijt.

Overigens, in het clubhuis van PSV Almere zijn vandaag alle consumpties gratis, ter gelegenheid van de kwalificatie van grote broer PSV Eindhoven :)

Zeg Sipko-Jan zie jij ook nog kans om de uitslagen te verwerken? Ben wel benieuwd hoe het gegaan is gister met mijn poulegenoten.

Tommy schreef: Zeg Sipko-Jan zie jij ook nog kans om de uitslagen te verwerken? Ben wel benieuwd hoe het gegaan is gister met mijn poulegenoten.

nou nu ff niet iig.... moet zo weg.... arbeiten.....

misschien dat ik er morgen nog zin in heb...

als je niet kan wachten kan je altijd gaan graven in je eigen poule :)

Van Faassen, denk je aan de uitnodiging?

Wat waren de regels ook al weer? Zondag moet de wedstrijd iig geregeld zijn, anders een WO? Dan is de kans dat ik ook de tweede competitie wedstrijd win erg groot, aangezien Rossatron op regiokamp is...

he mensen,... zijn er weer wedstrijden geregeld? :)

De mijne is iig nog niet geaccpeteerd en staat er al een dag of drie inmiddels.... FC Jerrebarre... dus date-jan.... AANMAKEN :)

Even tussendoor, weet iemand hoe het met John de Jong gaat, hoe lang is ie nog geblesseerd?

Hij traint nog individueel.

Ok, de guppies hebben een andere wedstrijd geregeld. Dat betekent dus al 5-0 winst voor V.V. De Wetenschapper!. Ik had ze al gewaarschuwd voor een afstraffing, nu is het dan toch zover gekomen :lol:

Mm, de Cupidknallers hebben me nog niet uitgenodigt. Das dus een WO'tje, lijk me?

Antnan schreef: Mm, de Cupidknallers hebben me nog niet uitgenodigt. Das dus een WO'tje, lijk me?

jup lijkt er wel op....

ik ga nu de eerste twee ronden verwerken in een stand per poule en statistieken. Merk wel ff op dat in de eerste ronde volgens mij 3 van de 8 wedstrijden niet zijn gespeeld. Deze worden sowieso ingehaald. De wedstrijden van ronde twee en drie die niet geregeld zijn conform het regelement op de gsv hattrick cup site worden een WO voor de bezoekende ploeg. (tenzij de uitnodiging wel verstuurd is en niet geaccepteerd)

Mail me ff voor vragen..

De site is nu helemaal weer up-to-date tot en met de tweede week. De wedstrijd die niet gespeeld is in de tweede week (was er maar een nl) is een WO geworden, helaas Molema. Deze week schijnt weer het een en ander niet geregeld te zijn.... dus dat worden waarschijnlijk ook WO's.

voor eens nog een keer de site:

jajaja, volgens mij had ik de uitnodiging wel geaccepteerd maar had die jerrebarre (or whatever) alweer wat anders geregeld...

Skippy schreef: De site is nu helemaal weer up-to-date tot en met de tweede week. De wedstrijd die niet gespeeld is in de tweede week (was er maar een nl) is een WO geworden, helaas Molema. Deze week schijnt weer het een en ander niet geregeld te zijn.... dus dat worden waarschijnlijk ook WO's. voor eens nog een keer de site:

Ik zal het je nog wel een keertje uitleggen. Kijk, zo lukt het wel:

Lennert schreef: jajaja, volgens mij had ik de uitnodiging wel geaccepteerd maar had die jerrebarre (or whatever) alweer wat anders geregeld...

Tja dat is dus mogelijk.. als dat zo was wordt het wel teruggedraait... en krijg jij de WO. Ik zal f met datejan aan de praat gaan :)

Rossatron schreef: [..] Ik zal het je nog wel een keertje uitleggen. Kijk, zo lukt het wel:

En jij moet zo zeuren...... :)

maar je hebt wel gelijk :roll:

Skippy schreef: [..] Tja dat is dus mogelijk.. als dat zo was wordt het wel teruggedraait... en krijg jij de WO. Ik zal f met datejan aan de praat gaan :)

Ah, je kunt ook gewoon even kijken bij m'n wedstrijdschema. Dan zul je zien dat er in de betreffende week geen oefenduel is afgewerkt. Jammer Molema...