Ik ben tijdelijk geschorst van hattrick :shock: !
Ik zou namelijk hebben gecheat :shock: ?
Het zit zo, mijn broertjes zijn gestopt met hattrick, en gingen voor de lol elke keer als ik een speler te koop zette, een enorm bedrag op die spelers bieden. Dat vond ik tot voor kort niet erg, maar nu :shock:
Ik heb het in een mail uitgelegd, en ik ben benieuwd wat eruit komt.
+0
RJ
Ik denk dat je een boete krijgt en al je teveel verdiende geld weer moet inleveren als je team al niet afgepakt wordt...
+0
Henri L
RJ schreef: Ik denk dat je een boete krijgt en al je teveel verdiende geld weer moet inleveren als je team al niet afgepakt wordt...
das kl*te wnt ik kan er verder weinig aan doen......
+0
Edelweiss
Dat is idd erg l*llig voor je. Kan je nu niet inloggen? Ik hoor van BJ dat je team wel gewoon speelt tegen hem.
+0
Henri L
Tommy schreef: Dat is idd erg l*llig voor je. Kan je nu niet inloggen? Ik hoor van BJ dat je team wel gewoon speelt tegen hem.
Klopt had ik al geaccepteerd, zelfs de opstelling al gemaakt.....
+0
kramer
Henri!! schreef: Ik ben tijdelijk geschorst van hattrick :shock: !
Het zit zo, mijn broertjes zijn gestopt met hattrick, en gingen voor de lol elke keer als ik een speler te koop zette, een enorm bedrag op die spelers bieden. Dat vond ik tot voor kort niet erg, maar nu :shock:
De regel is:
Het is ook verboden om spelers van vrienden te kopen voor een bedrag dat hoger ligt dan de gebruikelijke prijs, zelfs als je probeert om aardig te doen!
Jij had dat natuurlijk moeten weten, en je broertjes erop moeten wijzen dat ze jouw team in feite in gevaar brachten. Maar dat heb je niet gedaan; uit je woorden maak ik op dat je ervan hebt geprofiteerd, totdat Hattrick ingreep. Tja.... ik ben benieuwd wat er nu gaat gebeuren. Dat kon nog wel eens gaan tegenvallen :(
+0
Koos L
Terecht geschorst, dit is cheaten in een zuivere vorm. Wel lullig...
+0
Rienk
Nylez schreef: Vraagje: ik pomp al een tijdje 10.000 euri in mijn jeugdopleiding. Het niveau staat nu op redelijk. Gaat dit niveau met een investering van 10.000 nog naar goed, en zo ja, duurt dat lang??
Bij een investering van 10000 is het maximale niveau redelijk. Om naar goed te gaan moet je toch echt naar 20000. Duurt wel een tijdje
+0
Edelweiss
ik heb vorige week mijn investering in jeugd verlaagd van 20000 naar 5000 p/w (wo's en slecht weer vergalden mijn stadioninkomsten en dus mijn financiele positie). Mijn jeugdopleiding is deze week i.e.g. nog op goed blijven staan, nu hopen dat het zo blijft.
+0
Koos L
Gaat per week een niveau omlaag normaal gesproken. Zoals eerder gezegd: die 20K per week haal je er wel weer uit! Heel dom als je minder investeert (vraag maar aan Lenno).
+0
Vriend Niels
Ik ga nu mijn investering op 20.000 euri zetten!
+0
Skippy
sta nu nog met mijn reserves met 11-1 achter :? tegen fc studrent..... hoe kan dat nou :cry:
+0
HaJee
7-0 tegen VV Paddepoel. Zmith ik had je gewaarschuwd...
+0
Henri L
Mol kun je me vertellen wat wij tegen elkaar gespeeld hebben?
Kreeg net een mail van Hattrick: Ik krijg waarschijnlijk mijn team terug, maar met een fikse boete en mogelijk een degradatie.
+0
Edelweiss
Henri je hebt met 4-1 verloren.
+0
Henri L
Tommy schreef: Henri je hebt met 4-1 verloren.
Ik kwam er net achter dat je het kunt checken zonder in te loggen.
BJ gefeliciteerd jongen. Alleen snap ik het niet, qua sterren deed ik het beter, toch win jij ruim...... (chemie???)
Hajee wist jij dat jij een Zwier in je team hebt?
+0
kramer
Tommy schreef: ik heb vorige week mijn investering in jeugd verlaagd van 20000 naar 5000 p/w (wo's en slecht weer vergalden mijn stadioninkomsten en dus mijn financiele positie). Mijn jeugdopleiding is deze week i.e.g. nog op goed blijven staan, nu hopen dat het zo blijft.
'k Heb tijden geleden al de investering in de jeugd van EUR 5000 op EUR 0 gezet. Het niveau is nu rampzalig...
+0
Henri L
kramer schreef: [..]
'k Heb tijden geleden al de investering in de jeugd van EUR 5000 op EUR 0 gezet. Het niveau is nu rampzalig...
Mijn motto is: shoppen voor 17 jarigen is goedkoper als opleiden. Voor 5* 20000 haal je beter spelers als die uit je jeugdopleiding. Pas als je een enorm goede jeugdopleiding hebt, heeft het zin.......
+0
HaJee
Henri!! schreef: Hajee wist jij dat jij een Zwier in je team hebt?
Natuurlijk weet ik dat. Dat is mijn spion :)
+0
Skippy
11-1 onderuit gaan met je reserves tegen een 9e divisie ploeg en dan toch nog supporters erbij krijgen.... wat een clubliefde :D
Ik ben tijdelijk geschorst van hattrick :shock: !
Ik denk dat je een boete krijgt en al je teveel verdiende geld weer moet inleveren als je team al niet afgepakt wordt...
das kl*te wnt ik kan er verder weinig aan doen......
Dat is idd erg l*llig voor je. Kan je nu niet inloggen? Ik hoor van BJ dat je team wel gewoon speelt tegen hem.
Klopt had ik al geaccepteerd, zelfs de opstelling al gemaakt.....
De regel is:
Jij had dat natuurlijk moeten weten, en je broertjes erop moeten wijzen dat ze jouw team in feite in gevaar brachten. Maar dat heb je niet gedaan; uit je woorden maak ik op dat je ervan hebt geprofiteerd, totdat Hattrick ingreep. Tja.... ik ben benieuwd wat er nu gaat gebeuren. Dat kon nog wel eens gaan tegenvallen :(
Terecht geschorst, dit is cheaten in een zuivere vorm. Wel lullig...
Bij een investering van 10000 is het maximale niveau redelijk. Om naar goed te gaan moet je toch echt naar 20000. Duurt wel een tijdje
ik heb vorige week mijn investering in jeugd verlaagd van 20000 naar 5000 p/w (wo's en slecht weer vergalden mijn stadioninkomsten en dus mijn financiele positie). Mijn jeugdopleiding is deze week i.e.g. nog op goed blijven staan, nu hopen dat het zo blijft.
Gaat per week een niveau omlaag normaal gesproken. Zoals eerder gezegd: die 20K per week haal je er wel weer uit! Heel dom als je minder investeert (vraag maar aan Lenno).
Ik ga nu mijn investering op 20.000 euri zetten!
sta nu nog met mijn reserves met 11-1 achter :? tegen fc studrent..... hoe kan dat nou :cry:
7-0 tegen VV Paddepoel. Zmith ik had je gewaarschuwd...
Mol kun je me vertellen wat wij tegen elkaar gespeeld hebben?
Kreeg net een mail van Hattrick: Ik krijg waarschijnlijk mijn team terug, maar met een fikse boete en mogelijk een degradatie.
Henri je hebt met 4-1 verloren.
Ik kwam er net achter dat je het kunt checken zonder in te loggen.
BJ gefeliciteerd jongen. Alleen snap ik het niet, qua sterren deed ik het beter, toch win jij ruim...... (chemie???)
Hajee wist jij dat jij een Zwier in je team hebt?
Mijn motto is: shoppen voor 17 jarigen is goedkoper als opleiden. Voor 5* 20000 haal je beter spelers als die uit je jeugdopleiding. Pas als je een enorm goede jeugdopleiding hebt, heeft het zin.......
Natuurlijk weet ik dat. Dat is mijn spion :)
11-1 onderuit gaan met je reserves tegen een 9e divisie ploeg en dan toch nog supporters erbij krijgen.... wat een clubliefde :D