Ik begreep de link naar Newcastle Utd wel. Maar ja, die arme Jaap Elsinga...

Praat me nu geen schuldgevoel aan. Jaap Elsinga is mijn overleden opa, het was mijn eerbetoon aan hem.
Maar St. Lieffijn's Park spreekt net iets meer tot de verbeelding...

Ik heb trouwens een stuk of 50 Peruviaanse en Zimbabnese teams uitgenodigd, maar zit desondanks zonder oefenpot vanavond. Daar gaat m'n training...

Sorry, respect voor je opa! Maar goed dat ik een gedeelte wat ik er nog bij wou zetten op tijd heb weggelaten.

Jammer van je training. Ik heb nog weinig kans om op zoek te gaan naar iemand voor een potje. Meestal ben ik dan al lang uitgenodigd. Vandaag was ik op bezoek in Spanje alwaar ik met 4-0 geklopt ben. Het wordt weer eens tijd voor een overwinning.

HaJee schreef: Sorry, respect voor je opa! Maar goed dat ik een gedeelte wat ik er nog bij wou zetten op tijd heb weggelaten. Jammer van je training. Ik heb nog weinig kans om op zoek te gaan naar iemand voor een potje. Meestal ben ik dan al lang uitgenodigd. Vandaag was ik op bezoek in Spanje alwaar ik met 4-0 geklopt ben. Het wordt weer eens tijd voor een overwinning.

Ga je naar het buitenland voor oefenwedstrijden? Dat kost je toch pieken?

Lennert schreef: [..] Ga je naar het buitenland voor oefenwedstrijden? Dat kost je toch pieken?

levert je alleen wel meer ervaringspunten en meestal meer inkomsten uit bezoekers op...

Dus moet je zorgen dat ze naar je eigen stadion komen voor die oefenpot.

Na jou heb ik denk ik ook één van de zwaarsten in de eerste ronde. Zwier er staat een uitnodiging voor je te wachten bij VV Paddepoel. Ik heb er echter alle vertrouwen in dat dit goed gaat komen.

Een extra team van Deen, hmm. Ik ben daar niet zo voor eigenlijk. Beetje sterkste team opstellen in de gsvleague enzo, het werkt competitievervalsing in de hand. Ik vind het niet kunnen.

Ik eis dat het extra team van Deen niet mee mag doen, en anders geef ik hem aan bij hattrick wegens cheaten. :lol:

waar slaat dat hele verhaal op rj...... dikke onzin over dat hij er voordeel uithaalt.....

dat team is net zo beroerd als relschoppers en v schuilingsoord.... dus waarschijnlijk wordt het direct al eruitgegooid ;)

RJ schreef: Een extra team van Deen, hmm. Ik ben daar niet zo voor eigenlijk. Beetje sterkste team opstellen in de gsvleague enzo, het werkt competitievervalsing in de hand. Ik vind het niet kunnen. Ik eis dat het extra team van Deen niet mee mag doen, en anders geef ik hem aan bij hattrick wegens cheaten. :lol:

Dit team heb ik tijdelijk overgenomen van een klasgenoot, ik heb er niet zoveel eigenbelang in dus. Dit team doet alleen mee om het aantal deelnemers op een mooi rond aantal te krijgen.

hattrick.org schreef: Let er ook op dat je maar één team per persoon mag hebben. Het is ook verboden om een team van een vriend te besturen. De eigenaar van het team moet het team zelf besturen. Onthoud: diegene die inlogt bij een team is ook de persoon die het team moet besturen. Het komt erop neer dat je geen vrienden of familie op je account mag laten inloggen, dat is privé. Het is ook verboden om spelers van vrienden te kopen voor een bedrag dat hoger ligt dan de gebruikelijke prijs, zelfs als je probeert om aardig te doen! Als laatste is het ook nog eens verboden om je team aan een ander te geven. Dat zou oneerlijk zijn voor die mensen die nu op een team aan het wachten zijn.

Ik zoek sowieso nog iemand die het team wil overnemen. Twee teams is niet zoveel aan.

En? Hoe is eenieder gevaren gisteren? Voor de verandering heb ik weer eens verloren en wel met 1-2. Zondag ga ik weer nul punten halen, maar daarna heb ik twee WO's, dus in elk geval weer punten erbij.

Wederom gewonnen, 3-0, nu met 100% score bovenaan en drie WO's voor de boeg. Promotiemogelijkheden worden met de week groter. :)

Tommy schreef: Wederom gewonnen, 3-0, nu met 100% score bovenaan en drie WO's voor de boeg. Promotiemogelijkheden worden met de week groter. :)

Hoe kun je nou drie walkovers voor de boeg hebben? Wat is dat voor competitie?

Ja belachelijk zeg, zo kan ik ook promoveren! Ik win teminste met 8-0 van de nummer drie uit mijn competitie!

kramer schreef: [..] Hoe kun je nou drie walkovers voor de boeg hebben? Wat is dat voor competitie?

in totaal nog drie walkovers :D

ik heb ook twee teams WO: een gehad een maal dus ook nog drie te gaan.

K ga nu naar de gamemaster bellen dat je 2 teams hebt :twisted:

Skippy schreef: [..] in totaal nog drie walkovers :D ik heb ook twee teams WO: een gehad een maal dus ook nog drie te gaan.

Waarom heb ik dat nou niet?? Kunnen ze dat niet wat beter verdelen ofsow??

Ard respect!!

HaJee schreef: En? Hoe is eenieder gevaren gisteren? Voor de verandering heb ik weer eens verloren en wel met 1-2. Zondag ga ik weer nul punten halen, maar daarna heb ik twee WO's, dus in elk geval weer punten erbij.

Oh ja, nog iets leuks: mijn keeper heeft afgelopen weekend een hattrick gescoord! Lachen toch? Hij was bij afwezigheid van een andere speler namelijk de aangewezen persoon voor vrije trappen en penalties.