de gsv competitie hoeft niet mee rgespeeld te worden.. dat is aan jezelf: lennert en ik spelen wel.

ik ga deze week een nieuwe cup opzetten met bekeropzet.

ik neem aan dat de nieuwe gsv teams ook mee willen doen...?

Skippy schreef: de gsv competitie hoeft niet mee rgespeeld te worden.. dat is aan jezelf: lennert en ik spelen wel. ik ga deze week een nieuwe cup opzetten met bekeropzet. ik neem aan dat de nieuwe gsv teams ook mee willen doen...?

Ja, doe maar, dan kan ik nog wat vaker van de mat gespeeld worden... :?

Count me in!

Ja, ik join ook met mijn godenzonenteam. En ik ga eindelijk promoveren! (hoop ik). wel 12 uit 4...

Wie daagt mij even uit voor een oefenpotje?

(FC Jerrebarre)

START GSV BEKER!!!!

Beste mensen!! vandaag heb ik met behulp van drie verschillende potten een indeling van de poules gemaakt door middel van loting.

Er zijn ten opzichte van de competitie een paar teams bij gekomen:

Fc Studrent : extra team van Thomas Deen
Relschoppers: team van Jan Maarten van Faassen
VV Schuilingsoord: team van Harm Jan Holsappel
De Guppies: Gerben Santman

De drie potten zijn als volgt verdeeld (mbv de stand in de competitie tot en met wedstrijd 4)

Pot 1:
Fortuna Lieffijn
VV Paddepoel
Fc Pyla
Fc Het pareltje
Copidknallers
PSV Almere
De Guppies (5e divisie... dus hier maar in)

Pot 2:
Pyla CF
Los Hijos Dioses
Schoolholmse Boys
VV de Wetenschapper
FC Jerrebarre
gsvh

Pot 3:
Team ES
VV Berkum
Sporting GFW
Relschoppers
VV Schuilingsoord
ROHDA Groningen
FC Studrent

De volgende poules zijn ontstaan na loting:

Poule 1

1. Copidknallers
  2. PSV Almere
  3. Los Hijos Dioses
  4. Pyla C.F.
  5. Team ES

Poule 2

1. De Guppies
  2. Fortuna Lieffijn
  3. VV de Wetenschapper
  4. VV Berkum
  5. Sporting GFW

Poule 3

1. VV Paddepoel
  2. FC Pyla
  3. gsvh
  4. Relschoppers
  5. VV Schuilingsoord

Poule 4

1. FC Het Pareltje
  2. Schoolholmse Boys
  3. FC Jerrebarre
  4. ROHDA Groningen
  5. FC Studrent

We spelen uit en thuis, dus 2X4 = 8 wedstrijden in de poules. Elke week is er een team vrij en die regelt zelf wel wat. Er wordt met bekerregels gespeeld en er is dus altijd een winnaar!!!

Win je met goals verschil dan heb je drie punten. Win je op strafschoppen dan heb je twee punten. verlies is uiteraard 0. Wedstrijden dienen voor de zondagavond te worden geregeld: De uitnodiging moet dan weg zijn EN geaccepteert zijn.

de eerste ronde begint woensdag de 17e november:

SPEELWIJZE KOOS VOLGENDE PAGINA

NB: gege vens op de huidige site worden nog aangepast

ROHDA volgende week een oefenpartijtje? Aangezien we allebei vrij zijn?

Ja prima!

Hee, waarom nou uit en thuis? Ik ben voor de UEFA-cup opzet: 2 uit- en 2 thuiswedstrijden. Zo duurt het nog altijd een week of 10 eer de competitie is afgelopen...
En de poule-indeling is khut (maar dat is gewoon pech neem ik aan): beetje met Niels, Geert, maar vooral Santman, die vent is beregoed... De poule des doods dus. (Poule 1 daarentegen zeg, wat een grap. De poule des levens als je het mij vraagt.)

Maar zijn er mensen tegen een poule-afwerking in 4 wedstrijden?

K%S aka Boter... 60B schreef: Hee, waarom nou uit en thuis? Ik ben voor de UEFA-cup opzet: 2 uit- en 2 thuiswedstrijden. Zo duurt het nog altijd een week of 10 eer de competitie is afgelopen... En de poule-indeling is khut (maar dat is gewoon pech neem ik aan): beetje met Niels, Geert, maar vooral Santman, die vent is beregoed... De poule des doods dus. (Poule 1 daarentegen zeg, wat een grap. De poule des levens als je het mij vraagt.) Maar zijn er mensen tegen een poule-afwerking in 4 wedstrijden?

ik ben ook voor, dat komt de snelheid ten goede, anders duurt het zo verrekte lang voordat het hele toernooi gespeeld is

K%S aka Boter... 60B schreef: Hee, waarom nou uit en thuis? Ik ben voor de UEFA-cup opzet: 2 uit- en 2 thuiswedstrijden. Zo duurt het nog altijd een week of 10 eer de competitie is afgelopen... En de poule-indeling is khut (maar dat is gewoon pech neem ik aan): beetje met Niels, Geert, maar vooral Santman, die vent is beregoed... De poule des doods dus. (Poule 1 daarentegen zeg, wat een grap. De poule des levens als je het mij vraagt.) Maar zijn er mensen tegen een poule-afwerking in 4 wedstrijden?

Nee ik ben ook helemaal voor de UEFA-cup opzet...

Sluit me ook aan bij K%s

Dan stel ik voor om de poule-indeling zo te houden als door Skippy ingedeeld en het volgende wedstrijdschema te hanteren:

week 1: 1-2 en 3-4
week 2: 5-1 en 2-3
week 3: 4-5 en 1-3
week 4: 2-4 en 3-5
week 5: 4-1 en 5-2

Vervolgens is de vraag: hoeveel teams gaan er door? 16 of 8? Oftewel: 2 of 4 teams per poule? Achtste of kwart-finale? Stem nu. Ik denk dat beide opties voor- en nadeels hebben.

K%S aka Boter... 60B schreef: Dan stel ik voor om de poule-indeling zo te houden als door Skippy ingedeeld en het volgende wedstrijdschema te hanteren: week 1: 1-2 en 3-4 week 2: 5-1 en 2-3 week 3: 4-5 en 1-3 week 4: 2-4 en 3-5 week 5: 4-1 en 5-2 Vervolgens is de vraag: hoeveel teams gaan er door? 16 of 8? Oftewel: 2 of 4 teams per poule? Achtste of kwart-finale? Stem nu. Ik denk dat beide opties voor- en nadeels hebben.

De beste twee gaan door. Dus kwartfinales en halve finales en dan finale en verliezersfinale
Wat betreft de opzet qua wedstrijden... bedankt Koos,.... die nemen we over :)

Als niemand er tegen is dan nemen we dit over en dan ook met vier poule wedstrijden...

Lekker trouwens, kan ik gaan beginnen tegen de Guppies... 5 jaar geleden misschien guppies, maar die club kan nu beter de Piranha's genoemd worden.

Wat vinden jullie trouwens van de nieuwe naam van mijn stadion? Mijn thuiswedstrijden zullen voortaan worden gespeeld op St. Lieffijn's Park!

ARD schreef: Ja prima!

Dan daag ik je donderdag ff uit. Wil je liever uit of thuis?

K%S aka Boter... 60B schreef: Wat vinden jullie trouwens van de nieuwe naam van mijn stadion? Mijn thuiswedstrijden zullen voortaan worden gespeeld op St. Lieffijn's Park!

Ga je de heilige uithangen K%s? De zinsnede "het knusse Jaap Elzingastadion..." vond ik erg mooi.
Mijn wedstrijden worden trouwens gespeeld in de Berend Botje Burcht: niet groot wel berucht :twisted:

Uefa-cup opzet is wel leuk, schiet tenminste een beetje op. Bovendien kan je je tegnstander dan nog een keertje verrassen door een beter team op te stellen dan gebruikelijk.

Overigens ben ik uitermate tevreden over de poule-indeling. Ik acht mijzelf topfavoriet in deze poule. Ik waarschuw de Guppies alvast voor een blamerende nederlaag.

Tommy schreef: [..] Dan daag ik je donderdag ff uit. Wil je liever uit of thuis?

doe maar thuis..

HaJee schreef: [..] Ga je de heilige uithangen K%s? De zinsnede "het knusse Jaap Elzingastadion..." vond ik erg mooi.

Het stadion van Newcastle United heeft hiervan een slap aftreksel gekregen: St. James' Park.
Het Jaap Elsinga Stadion is gerenoveerd en daar paste dus een nieuwe naam bij, vandaar...