Zo'n bekercompetitie lijkt mij ook wel wat. Vooral omdat ik dan ook meedoe... ;) Tegen door een snellere roulering lukt het net zo goed om tegen elke GSV-er te spelen

Wat betreft niet accepteren: ik weet toevallig dat Ligtenberg op het moment totaal geen internet heeft en dus niets kan...

HaJee schreef: Zo'n bekercompetitie lijkt mij ook wel wat. Vooral omdat ik dan ook meedoe... ;) Tegen door een snellere roulering lukt het net zo goed om tegen elke GSV-er te spelen Wat betreft niet accepteren: ik weet toevallig dat Ligtenberg op het moment totaal geen internet heeft en dus niets kan...

dan moet hij dat elke week ergens anders doen.... hij kan ook het ww doorgeven zodat anderen het kunnen regelen. Maar je moet er wel zeker van zijn dat iemand het voor je kan doen elke week.

HaJee schreef: Zo'n bekercompetitie lijkt mij ook wel wat. Vooral omdat ik dan ook meedoe... ;) Tegen door een snellere roulering lukt het net zo goed om tegen elke GSV-er te spelen Wat betreft niet accepteren: ik weet toevallig dat Ligtenberg op het moment totaal geen internet heeft en dus niets kan...

hmmm je kan mij niet wijsmaken dat je bij niemand ff snel op i-net kan... zij het op school/ uni zij het bij iemand thuis.. maarja... zand erover en een nieuwe competitie maken..

deze zal volgende week nog niet gebeuren dus regeln ff een eigen friendly of een gsv wedstrijdje van de oude stijl ;)

Skippy schreef: [..]hmmm je kan mij niet wijsmaken dat je bij niemand ff snel op i-net kan... zij het op school/ uni zij het bij iemand thuis.. maarja... zand erover en een nieuwe competitie maken.. deze zal volgende week nog niet gebeuren dus regeln ff een eigen friendly of een gsv wedstrijdje van de oude stijl ;)

Maar wat doen we met de al gespeelde wedstrijden? Die tellen nergens meer voor mee? Dat lijkt me jammer. Ik stel daarom voor dat Skippy een coëfficientenlijst van de deelnemende clubs gaat aanleggen, naar model van de UEFA-clubranking. Deze lijst wordt dan gebruikt om de potten met clubs te maken waarmee vervolgens door middel van loting poules worden gevormd. Op deze manier krijgen we poules die ongeveer even sterk zijn. Skippy, succes! ;)

HAHAHA,... tja op zich wel een goed idee... maken we twee groepen met mensen of vier en dan loten idd... kan je de poules bijna uit het hoofd opnoemen... coëfficienten ga ik niet bijhouden..... maar wil wel ff een rangschikking maken bij loten... wel zo eerlijk misschien ;)

Hmm, kom ik als 9eklasser in een sterke poule omdat ik toevallig 7 punten heb in de gsv-competitie. Terecht trouwens, want V.V De Wetenschapper is voor niemand bang.

kramer schreef: Maar wat doen we met de al gespeelde wedstrijden? Die tellen nergens meer voor mee? Dat lijkt me jammer. Ik stel daarom voor dat Skippy een coëfficientenlijst van de deelnemende clubs gaat aanleggen, naar model van de UEFA-clubranking. Deze lijst wordt dan gebruikt om de potten met clubs te maken waarmee vervolgens door middel van loting poules worden gevormd. Op deze manier krijgen we poules die ongeveer even sterk zijn. Skippy, succes! ;)

ik vind zo'n coëfficientenlijst een goed idee, laten we dat uitvoeren.... dat heeft wel wat....

Goed plan van die coefficienten, maar ik kan me goed voorstellen dat Skippy weinig zin heeft om dat allemaal te gaan bijhouden.

Tommy schreef: Goed plan van die coefficienten, maar ik kan me goed voorstellen dat Skippy weinig zin heeft om dat allemaal te gaan bijhouden.

moet daar iemand apart voor komen die dat wil regelen... iemand die veel tijd heeft.. :wink:

Skippy schreef: Ligtenberg... je hebt een walk over aan je broek... ik had je woensdag al ge-invite.....

Ik ben nu pas weer op internet, dus ik ben idd te laat, heb je geluk jonguh.......

Vriend Niels

Wil je mijn uitdaging dan wel ff accepteren?

Nylez schreef: Wil je mijn uitdaging dan wel ff accepteren?

Bij deze........

BTW ik heb komende week waarschijnlijk weer internet

FF een vraagje: ik had vanavond een middenvelder die geblesseerd raakte en daarvoor viel vanzelfsprekend mn reserve in. Maar welke van de twee krijgt nou de training van deze week? Ik heb het ergens gelezen, maar kan het niet terug vinden. Ik dacht dat het de ingevallen speler was, maar weet het niet zeker, iemand die het wel zeker weet?

Voor al dit soort vragen kan je terecht op het Newcie forum. Je krijgt dan antwoord van ervaren spelers. Het werkt erg goed weet ik uit ervaring.

Wat betreft de vraag, als je uitgevallen speler vrijdag a.s. 1 week of minder geblesseerd is krijgen beide spelers training. Anders alleen je vervanger.

Deze week weer een belangrijke uitwedstrijd gewonnen, ik heb nu 12 uit 4 en promotie naar de zesde zit er steeds meer aan te komen.

Tommy schreef: Deze week weer een belangrijke uitwedstrijd gewonnen, ik heb nu 12 uit 4 en promotie naar de zesde zit er steeds meer aan te komen.

voor mij ook, wel jammer dat ik mijn eerste tegendoelpunt heb moeten incasseren. Mijn ploeg kwam die tegenvaller met gemak te boven en scoorde er vervolgens zelf 6. Op naar de 6e divisie!

Hahaha, lachen, die van der Vinne zat me daar toch te schelden op jullie gisteravond tijdens een potje jassen. Eerst gniffelen achter de comp bij het zien van een achterstand voor Deen en een gelijkspel voor Molle, en even later vloekend en tierend door de kamer briesend bij het zien van de eindstanden!! Haha, kan er iemand niet tegen zijn verlies.........??? :P

Doen we nog competitieronde deze week?

Ik heb al een wedstrijd geregeld tegen iemand uit Singapore, ik had ergens gelezen dat de laatste ronde niet meer door ging.

Gister trouwens grootste overwinning ooit... 7-1
Ik sta nu ook 1e met 12 uit 4, moet volgend seizoen toch echt 8e kunnen gaan spelen.

weenyman schreef: Hahaha, lachen, die van der Vinne zat me daar toch te schelden op jullie gisteravond tijdens een potje jassen. Eerst gniffelen achter de comp bij het zien van een achterstand voor Deen en een gelijkspel voor Molle, en even later vloekend en tierend door de kamer briesend bij het zien van de eindstanden!! Haha, kan er iemand niet tegen zijn verlies.........??? :P

Is toch wat, dat had hij er nog niet bij gezegd vanmorgen :), wel lachen idd dat Mol en ik in de tweede helft toch de boel recht hadden gezet. Ik wou dat ik erbij was :lol: