Henri!! schreef: Is er ook meer tijd om te vragen, door al die onduidelijkheid?? Team Es heeft mij namelijk nog niet gevraagd.......

Sorry, maar mn internet was naar de kl*te, en nu neemt hattrick even pauze, maar zodra die het weer doet zal ik het regelen

Eerste wedstrijdje gewonnen, met een mooie 1-0. Ben dik tevreden. Sta nu ergens in de middenmoot.

Ik heb ook mn eerste 2 wedstrijden gewonnen tegen concurrenten, dus ik heb ook hoop op promotie naar de 7e. En helemaal nu ik de assistent manager ook nog ga gebruiken. Is een speler met 2 sterretjes een beetje 7e-divisie waardig trouwens?

Ik sta nu ook eerste, 7-0 en 4-0. Beide tegen (mogelijke) concurrenten :lol:

Antnan schreef: Ik heb ook mn eerste 2 wedstrijden gewonnen tegen concurrenten, dus ik heb ook hoop op promotie naar de 7e. En helemaal nu ik de assistent manager ook nog ga gebruiken. Is een speler met 2 sterretjes een beetje 7e-divisie waardig trouwens?

Nee, dan moet je wel streven naar 2,5 ster. Ik zit daaronder, maar weet gelukkig dat ik niet degraderen kan, gezien 3 teams die geen opstelling meer regelen! (Gruwelijk nadeel is dat ik pas in week 9 (negen!) weer inkomsten krijg uit een thuiswedstrijd...)

K%S schreef: [..] Nee, dan moet je wel streven naar 2,5 ster. Ik zit daaronder, maar weet gelukkig dat ik niet degraderen kan, gezien 3 teams die geen opstelling meer regelen! (Gruwelijk nadeel is dat ik pas in week 9 (negen!) weer inkomsten krijg uit een thuiswedstrijd...)

dat is idd kloten voor je

Ik heb eindelijk de uitdaging aangenomen dus de wedstrijd Team Es- gsvh kan toch doorgaan

K%S schreef: [..] (Gruwelijk nadeel is dat ik pas in week 9 (negen!) weer inkomsten krijg uit een thuiswedstrijd...)

Vaag, ik dacht dat ze het altijd zo regelden dat je om en om speelde...

Meestal wel, maar ik speel zondag een uitwedstrijd, vervolgens thuis-uit-thuis een walkover en dan weer een uitwedstrijd...
Dus 5 wedstrijden op rij geen inkomsten.

PSV Almere, neem je mijn uitdaging nog aan, anders regel ik een andere partij en moet deze maar later gespeeld worden. Ik geef je de kans tot vanavond 18:00 uur. Competitieleider, wat vind jij ervan?

ik heb gemeld dat ie tot en met morgen gewoon kan accepteren.... kijk maar een paar posts terug.. als dat niet geregeld is dan heeft ie een WO aan zijn broek.

The Master schreef: PSV Almere, neem je mijn uitdaging nog aan, anders regel ik een andere partij en moet deze maar later gespeeld worden. Ik geef je de kans tot vanavond 18:00 uur. Competitieleider, wat vind jij ervan?

Is al geregeld, ik heb de uitdaging aangenomen! Maarre, vanaf nu is het dus weer elke woensdag raak? Ik moet zeggen dat ik even dacht dat de hele GSV-competitie al op z'n gat lag...

tja ff forum bijhouden he kramer :P

maare idd.... gewoon weer gsv troep vanaf nu... ik zal morgen ff een nieuwe loting maken voor ronde 5-8 :)

kramer schreef: [..] Is al geregeld, ik heb de uitdaging aangenomen! Maarre, vanaf nu is het dus weer elke woensdag raak? Ik moet zeggen dat ik even dacht dat de hele GSV-competitie al op z'n gat lag...

het was geen dreigement hoor :wink: Zelf had ik ook het idee dat er weinig meer van terecht kwam, maar een oefenwedstrijd missen zorgt ervoor dat ik veel van mijn reserves niet train en dat kan natuurlijk niet.

The Master schreef: het was geen dreigement hoor :wink: Zelf had ik ook het idee dat er weinig meer van terecht kwam, maar een oefenwedstrijd missen zorgt ervoor dat ik veel van mijn reserves niet train en dat kan natuurlijk niet.

No hard feelings... ik heb er zin in! Ik vind trouwens dat het verbeteren van spelers door gericht trainen niet echt snel gaat. Verder heb heb ik nog steeds forse schulden, heb ik laatst al één van m'n betere spelers moeten verkopen, en ben ik gestopt met investeren in de jeugdopleiding, waardoor deze nu weer 'waardeloos' is. Maar ik lijd nog steeds (bijna) elke week verlies... wat nu? Overigens sta ik wel bovenaan in mijn divisie.

kramer schreef: [..] No hard feelings... ik heb er zin in! Ik vind trouwens dat het verbeteren van spelers door gericht trainen niet echt snel gaat. Verder heb heb ik nog steeds forse schulden, heb ik laatst al één van m'n betere spelers moeten verkopen, en ben ik gestopt met investeren in de jeugdopleiding, waardoor deze nu weer 'waardeloos' is. Maar ik lijd nog steeds (bijna) elke week verlies... wat nu? Overigens sta ik wel bovenaan in mijn divisie.

ik heb van mijn team van vorig jaar nog 2 spelers over. De rest heb ik allemaal verkocht en daarvoor heb ik nieuwe gekocht. Verder heb ik het stadion uitgebreid en dat levert elke thuiswedstrijd 40 á 50 duizend op. Dus gemiddeld lijdt ik geen verlies. Jeugd promoveren heeft pas zin als die goed is, want anders kost het je gewoon te veel voor wat je terug krijgt. Het trainen gaat idd. langzaam, maar je kunt (muv conditie) ook maar een paar spelers per week trainen en elke speler heeft toch 5 tot 8 weken nodig om iets te stijgen :?

Gewoon je beste speler verkopen, heb ik ook gedaan... keb nu weer 2.000.000 op de bank!

He kramer, niet om je op te jagen, maar volgens mij heb je mijn uitdaging nog niet geaccepteerd en morgenmiddag moeten we al spelen :roll:

kramer schreef: Verder heb heb ik nog steeds forse schulden, heb ik laatst al één van m'n betere spelers moeten verkopen, en ben ik gestopt met investeren in de jeugdopleiding, waardoor deze nu weer 'waardeloos' is. Maar ik lijd nog steeds (bijna) elke week verlies... wat nu? Overigens sta ik wel bovenaan in mijn divisie.

Dan moet je kiezen: of je gaat voor promotie en komt volgend seizoen in de problemen, of je gaat voor een gezonde club en promoveert een seizoen later. Ik zit met net zoiets: ik ben gepromoveerd, heb geen goede selectie en zit in geldproblemen. Toch maar verkopen, selectie verkleinen en overleven.
Overigens kun je met een jeugdopleiding van 'redelijk' al spelers van 2 of 2,5 ster halen. Sterker nog, mijn beste speler komt uit een jeugdpull met redelijk.

The Master schreef: Jeugd promoveren heeft pas zin als die goed is, want anders kost het je gewoon te veel voor wat je terug krijgt.

De kans is wat kleiner dat je een goeie speler krijgt met een slechte opleiding, maar is nog steeds aanwezig. Terwijl een goede opleiding geen goede spelers garandeert. Ik zou gewoon iedere week 'pullen'. Wie weet heb je net dát talent die je voor vele honderdduizenden euroos kunt verkopen en van die 2.000 euro ga je ook niet failliet. Kun je niks met die speler, dan ontsla je em toch gewoon meteen.

The Master schreef: Het trainen gaat idd. langzaam, maar je kunt (muv conditie) ook maar een paar spelers per week trainen en elke speler heeft toch 5 tot 8 weken nodig om iets te stijgen :?

Met positiespel kun je 6 spelers maximaal trainen en 4 voor de helft per week. Hoe jonger ze zijn en hoe beter je trainer is hoe sneller het gaat. Een 17-jarige met een redelijke trainer doet er een week of 7 over om een nivo te stijgen.