TE KOOP VOOR 10.000! (2,5 sterren)

Ferdy Oomens (44915913)
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.

Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 280
Loon: 524 €/week
Eigenaar: Fortuna Lieffijn
Waarschuwingen: 0

Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: matig
Vleugelspel: matig Verdedigen: waardeloos
Scoren: matig Spelhervatting: waardeloos

NOG EEN SPITS TE KOOP! (3 sterren) DEZE KOST 20.000.

Rik Looijen (29722911)
25 jaar, goed in vorm, gezond
Een controversieel persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider.

Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 290
Loon: 520 €/week
Eigenaar: Fortuna Lieffijn
Waarschuwingen: 0

Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: matig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: matig Spelhervatting: redelijk

Dat zulke slechte spelers, zoveel sterren halen, ongelooflijk..... Zijn ze zeker wel in vorm :lol:

Ferdy is redelijk in vorm, maar is overbodig.
Rik is goed in vorm; hij is m'n nieuwste aankoop, maar ligt niet goed in de selectie...

he Skip, wanneer worden de laatste GSV-competitie wedstrijden verwerkt? ;)

Pieter schreef: he Skip, wanneer worden de laatste GSV-competitie wedstrijden verwerkt? ;)

ehm nog ff geduld.... :roll:

Wanneer kunnen de volgende competitiewedstrijden gespeeld worden??

van de gsv cup neem ik aan?

Skippy schreef: van de gsv cup neem ik aan?

you get what i mean........

Henri!! schreef: [..]you get what i mean........

ik denk dat na de volgende ronde, de meesten niet meer hoeven te spelen voor de beker. Dus volgende week woensdag kunnen op een paar na de wedstrijden gewoon weer gespeeld worden.

op dit moment leid ik met 2-0 :lol: tegen een directe concurrent als ik kijk naar vorig jaar

Oke maar moet er dan al worden uitgenodigd???
Trouwens ik sta momenteel met mijn debuut in de 8e 3-0 voor......

Henri!! schreef: Oke maar moet er dan al worden uitgenodigd??? Trouwens ik sta momenteel met mijn debuut in de 8e 3-0 voor......

deze week spelen nog heel veel mensen bekerwedstrijden, dus volgens mij kun je deze week gewoon iemand uitdagen die geen bekerwedstrijden meer heeft (dus oefenwedstrijd)

ps. na 32 min. sta ik 4-0 :lol:

hmmm 7-0 onderuit :(

Skippy schreef: hmmm 7-0 onderuit :(

mijn tegenstander 7-0 onderuit :lol:

Tering zeg... ligt vast aan mij: in de beker afgelopen woensdag met 4-1 afgedroogd. Gisteren leek het heel goed te gaan, maar afmaken, ho maar. En dus met 4-0 verloren...

Rossatron schreef: Tering zeg... ligt vast aan mij: in de beker afgelopen woensdag met 4-1 afgedroogd. Gisteren leek het heel goed te gaan, maar afmaken, ho maar. En dus met 4-0 verloren...

dat ligt dan vast aan jou, zorg in ieder geval dat je iedereen op een goede positie hebt staan. Verder moet je ff assistentie vragen, kijk daarvoor maar eens op bij tools :wink:

K*t, thuis met 1-9 verloren, het enige voordeel is dat mijn inkomsten rond de 55.000 lagen. :lol: Volgende week zou ik weer mee kunnen doen aan de gsv-league.

Ik ben nog een rondje verder, het was een spannende bekerkraker die pas in de 86e minuut werd beslist in mijn voordeel 3-2. Volgende wordt het vast uit tegen een vijfde of vierder klasser :? , een dikke inmaakpartij dus, ik bereid me er vast op voor. Maar toch lekkere inkomsten zo'n bekerwestrijd. Ik kreeg er 45000 eurootjes voor. :P

mensen.. ik zal de standen vandaag of morgen ff updaten tot en emt ronde 3. Ik heb geen flauw idee van de mensen die nog in de beker zitten... van thomas en molle weet ik het wel.
Ik weet dat er een wedstrijd gespeeld is in ronde 4. Kan iemand mij vertellen wie er nog meer gespeeld hebben? :)

Morgen heb ik waarschijnlijk m'n team en kan ik me ook storten in de wondere wereld van Hattrick. Hopelijk kan ik me een beetje staande houden...