Wat is trouwens een goed aantal spelers voor je team, ik heb er nu 29.......

Volgens mij net als in het echt: 2 elftallen ongeveer.

Idd, dus henri ontsla of verkoop al die gasten!

Lennert, alvast gefeliciteerd. Je staat na 13 minuten al 2-0 voor :cry: Ik heb nog maar 12 spelers, waaronder één assistent en 2 jeugdspelers met tsi 0 en 10. Daarnaast is in de laatste minuut dat mijn spits op de transferlijst stond er alsnog op geboden. Mijn beste spits (rafael bos) is dus weg voor 150000, ik wilde het tegenhouden als er een bod kwam, maar ik zat op de WC :evil:

PS Dat inkopen gaat trouwens erg moeilijk

coach Ligtenberg ging vol vertrouwen het duel met Fortuna Lieffijn in, maar pakte zijn aantekeningenboek al na 66 minuten in (0-3), om het stadion te verlaten, evenals alle meegereisde supporters. Alle aankopen lieten niet zien wat ze waard zijn. Coach Ligtenberg ' als het zo gaat wordt het lastig om te blijven in de 8e divisie). Hoop van het volk is nu gericht op Gonzalez, de argentijnse spits die het waar moet gaan maken voor het team.
Overigens zijn er nog meer rigoreuse veranderingen gaande in het team, de coach heeft besloten 10 man op de transferlijst te plaatsen, waaronder enkele veelbelovende talenten........

Wat een verschrikkelijk onrecht. V.V De Wetenschapper verliest ondanks een veldoverwicht met 2-3 van PSV Almere. Coach Jongsma:'Cruciaal in deze wedstrijd was het geblesseerd uitvallen van sterspeler Patroklos Yialampoukas. Na zijn uitvallen konden we de wedstrijd niet meer controleren en kreeg PSV Almere een kans deze wedstrijd te winnen. Helaas hebben ze deze kans met beide handen aangegrepen'. Onfortuinlijk was ook de gemiste strafschop in de 87ste minuut door de anders zo betrouwbare Mikel Bouwhuis. Al met al een wedstrijd om snel te vergeten.

sorry mol, was vergeten mn team aan te passen... dit was nagenoeg mn beste team en daar baal ik enorm van, want nu krijgen 3 talentvolle middenvelders geen training deze week...

hee ligtenberg, als die talentjes van jou erop staan, geef dat ff door, ik zoek nog een paar leuke 17-jarige middenvelders...

Lennert schreef: hee ligtenberg, als die talentjes van jou erop staan, geef dat ff door, ik zoek nog een paar leuke 17-jarige middenvelders...

Ik heb wel een paar 18-jarige, waarmee ik wat van plan was, mijn 17-jarigen hou ik liever zelf achter de hand. Ik betwijfel of er wat leuks voor je tussen zit, maar kijk maar is.......

Pyla C.F. - vv Berkum 7-1

Pyla coach Deen is zeer tevreden met een goede wedstrijd; Ik ben blij dat ook een aantal talenten zeer goed gepresteerd hebben deze wedstrijd, de supporters kunnen tevreden huiswaarts

Pyla C.F. (niet te verwarren met FC Pyla) kijkt met vol vertrouwen naar de volgende pot in de gsvcup, uit tegen gsvh en ook alvast naar het nieuwe seizoen.

Tommy schreef: Pyla C.F. (niet te verwarren met FC Pyla) kijkt met vol vertrouwen naar de volgende pot in de gsvcup, uit tegen gsvh en ook alvast naar het nieuwe seizoen.

Je hebt de uitnodiging al binnen!! En ik ga op volledige sterkte........ word maar vast bang :lol:

Waaah ik heb 350.000 gekregen voor een centrale verdediger met 2 en halve ster! :shock:

Lennert schreef: sorry mol, was vergeten mn team aan te passen... dit was nagenoeg mn beste team en daar baal ik enorm van, want nu krijgen 3 talentvolle middenvelders geen training deze week... hee ligtenberg, als die talentjes van jou erop staan, geef dat ff door, ik zoek nog een paar leuke 17-jarige middenvelders...

dikke pluim voor je team, bij mij stond één groot prutsteam in het veld.... kijk maar naar mijn sterren :wink:

ligt vast aan je instelling Molleke!!

Je moet er gewoon vanuit gaan dat je wint, dan lukt het ook wel!! ;)

weenyman schreef: ligt vast aan je instelling Molleke!! Je moet er gewoon vanuit gaan dat je wint, dan lukt het ook wel!! ;)

Nee, nee, dit keer was het terecht. Ik heb net heel mijn team verkocht en als je dan mensen uit je jeugd en zelfs je assistent het veld in moet sturen dan gaat het niet goed :(

Hattrick schreef: De laatste gebruiker die een team kreeg, had zijn team aangevraagd op 2004-08-31 15:37:00. Je hebt een team aangevraagd op 2004-09-02 20:07:54.

Het wordt spannend, zal ik voor de zesde keer afgewezen worden?

mensen beste mensen...... De scores en dergelijke dingen zijn weer geupdate op de GSV hattrick pagina. bevind die site zich.
Komende woensdag de topper van de week. De nummer een VV Paddepoel komt op bezoek bij de Nummer 2.

oioioi ikheb je al uitgenodigd :D

Skippy schreef: mensen beste mensen...... De scores en dergelijke dingen zijn weer geupdate op de GSV hattrick pagina. bevind die site zich. Komende woensdag de topper van de week. De nummer een VV Paddepoel komt op bezoek bij de Nummer 2. oioioi ikheb je al uitgenodigd :D

Waarom spelen we zondag niet alvast? Of kan dat niet? Overigens, PSV Almere - Copidknallers is ook een aardige topper.

P.S. De link die je gaf klopt niet...

helaas was dat maar mogelijk...... :D

kramer schreef: [..] Waarom spelen we zondag niet alvast? Of kan dat niet? Overigens, PSV Almere - Copidknallers is ook een aardige topper.

Klopt de nummers 1 en 2 gaan tegen elkaar, zo ook de nummers 3 en 4...
dat biedt weer perspectief voor de rest ;)

Ik heb nog een speler voor jullie te koop, met een goede toekomst int verschiet:

Niels van der Heijden (25851380)
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een gemeen persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider.

Specialiteit: Technisch

Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 940
Loon: 619 €/week
Eigenaar: vv Paddepoel
Waarschuwingen: 0

Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: matig Spelhervatting: slecht

Doelpunten in carrière: 2
Hattricks in carrière: 0