K%S schreef: [..]
Ik heb er geloof ik 8 te koop gezet... Benieuwd wat ik krijg, want ik ben gepromoveerd en heb hard geld voor aankopen nodig.
te prijzig voor mij.....
+0
zmith
kramer schreef: [..]
Wat heb je enorm veel assistenten, woordvoerders en fysio's! Ik heb ergens gelezen dat de marginale waarde van dat soort mensen heel snel afneemt. M.a.w. het verschil tussen 1 of 3 fysio's merk je misschien nog wel, 10 fysio's doen echer maar een fractie meer dan 3, maar je betaalt wel even elke week EUR 10.500 extra.
Dat klopt idd wel, maar bij een goeie thuiswedstrijd maak ik alsnog 150.000 winst in die week... En alhoewel het misschien niet veel uitmaakt of je nou 8 of 9 (of 3 of 8 ) assisten hebt maakt mij dit financieel gezien ook niet veel uit.
Als je mijn voorbeeld wilt volgen moet je wel oppassen want als je 1 assistent teveel hebt, krijgen ze ruzie en daalt je teamgeest naar het laagst mogelijke punt!!
+0
Henri L
Zijn er nog meer mensen die spelers op de transferlijst hebben staan?
+0
Skippy
ja absoluut......
een flink aantal...
+0
Henri L
sjah, daar kan ik ook niet veel mee......
Wat vragen jullie trouwens veel, hopen jullie dat iemand per ongeluk op bieden klikt?
+0
zmith
Deze staat bij mij nog te koop:
Jozias Kemperink
TSI = 2 150 , 22 jaar, goed in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider [Koppen]
Ze waren het eens, dus ik heb maar ff een bod uitgebracht (prima aanvallende middenvelder)
+0
ARD
Ik heb nog wel een verdedigende middenvelder en een vleugelspits te koop staan..
+0
zmith
Jozias Kemperink is een echte allrounder, zowel op het middenveld, als in de aanval en op de vleugels doet hij het goed! Maar hij heeft het meest aantal sterretjes in de aanval, en omdat je nu toch al een bod uitgebracht hebt, meer dan 2,5 sterretjes heb ik nog niet gezien...
Ach ja, dat is voor jou toch ook wel meer dan genoeg? En natuurlijk is hij nog niet heel oud en heeft zn piek nog niet gehad! Dus wie bied nog meer?
+0
Henri L
zmith schreef: Jozias Kemperink is een echte allrounder, zowel op het middenveld, als in de aanval en op de vleugels doet hij het goed! Maar hij heeft het meest aantal sterretjes in de aanval, en omdat je nu toch al een bod uitgebracht hebt, meer dan 2,5 sterretjes heb ik nog niet gezien...
Ach ja, dat is voor jou toch ook wel meer dan genoeg? En natuurlijk is hij nog niet heel oud en heeft zn piek nog niet gehad! Dus wie bied nog meer?
Hij is voor mij een goede versterking.
+0
RJ
Heeft er iemand ook een goede verdediger, dwz 3 sterren, voor ongeveer 50.000 euro? Of vraag ik nu veeel te veel.
+0
Skippy
absoluut... 50000 voor een drie sterren uberhaupt.... als je dat voor elkaar krijgt... dan ben je errug goed bezig.
+0
Koos L
RJ schreef: Heeft er iemand ook een goede verdediger, dwz 3 sterren, voor ongeveer 50.000 euro? Of vraag ik nu veeel te veel.
Kijk maar even rond in mijn etalage. Er is voor elk wat wils! Koopjes, echt de laagste prijzen!
+0
Koos L
Ik kan jullie trouwens melden dat er sinds 12 mei 2004 geen enkel team is geslaagd tegen Fortuna Lieffijn de 'nul' te houden! Wat een waanzinnige statistiek! 29 wedstrijden op rij maar liefst (inclusief vriendschappelijke wedstrijden).
(gsvh heeft de eer daar een eind aan te maken, gezien de grote reorganisatie binnen mijn team...)
+0
zmith
Skippy schreef: absoluut... 50000 voor een drie sterren uberhaupt.... als je dat voor elkaar krijgt... dan ben je errug goed bezig.
Dat kan prima hoor! Maar dan heb je wel iemand van 30 jaar ofzo! Maar als je zorgt dat ie in uitstekende vorm verkeert haal je makkelijk 3 sterretjes hoor!
+0
Henri L
K%S schreef: Ik kan jullie trouwens melden dat er sinds 12 mei 2004 geen enkel team is geslaagd tegen Fortuna Lieffijn de 'nul' te houden! Wat een waanzinnige statistiek! 29 wedstrijden op rij maar liefst (inclusief vriendschappelijke wedstrijden).
(gsvh heeft de eer daar een eind aan te maken, gezien de grote reorganisatie binnen mijn team...)
Ik ben toevallig net bezig om mijn verdediging te versterken, toch heb ik er niet zoveel vertrouwen in dat het gaat lukken.....
+0
Henri L
Heb net voor ong 160000 3 spelers (2 x 2,5 ster, 1x 3 ster) gekocht, en daar bij nog een talentje van 17 jaar....... ideaal toch?
Fortuna Lieffijn kom maar op!! :D
+0
Bert-Jan
Van mijn oude team zijn over één uur nog ongeveer 5 spelers over :?
+0
ARD
ik heb nu al een bod van 130.000 voor een speler liggen, en dat terwijl de termijn pas om 10 voor twaalf vanavond verloopt....
:shock:
te prijzig voor mij.....
Dat klopt idd wel, maar bij een goeie thuiswedstrijd maak ik alsnog 150.000 winst in die week... En alhoewel het misschien niet veel uitmaakt of je nou 8 of 9 (of 3 of 8 ) assisten hebt maakt mij dit financieel gezien ook niet veel uit.
Als je mijn voorbeeld wilt volgen moet je wel oppassen want als je 1 assistent teveel hebt, krijgen ze ruzie en daalt je teamgeest naar het laagst mogelijke punt!!
Zijn er nog meer mensen die spelers op de transferlijst hebben staan?
ja absoluut......
een flink aantal...
sjah, daar kan ik ook niet veel mee......
Wat vragen jullie trouwens veel, hopen jullie dat iemand per ongeluk op bieden klikt?
Deze staat bij mij nog te koop:
Jozias Kemperink
TSI = 2 150 , 22 jaar, goed in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider [Koppen]
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: goed
Vleugelspel: matig Verdedigen: slecht
Scoren: redelijk Spelhervatting: slecht
Voor slechts 100.000 euri! Koppie toch?
Ik zal ff overleggen met mijn economen.......
Ze waren het eens, dus ik heb maar ff een bod uitgebracht (prima aanvallende middenvelder)
Ik heb nog wel een verdedigende middenvelder en een vleugelspits te koop staan..
Jozias Kemperink is een echte allrounder, zowel op het middenveld, als in de aanval en op de vleugels doet hij het goed! Maar hij heeft het meest aantal sterretjes in de aanval, en omdat je nu toch al een bod uitgebracht hebt, meer dan 2,5 sterretjes heb ik nog niet gezien...
Hij is voor mij een goede versterking.
Heeft er iemand ook een goede verdediger, dwz 3 sterren, voor ongeveer 50.000 euro? Of vraag ik nu veeel te veel.
absoluut... 50000 voor een drie sterren uberhaupt.... als je dat voor elkaar krijgt... dan ben je errug goed bezig.
Kijk maar even rond in mijn etalage. Er is voor elk wat wils! Koopjes, echt de laagste prijzen!
Ik kan jullie trouwens melden dat er sinds 12 mei 2004 geen enkel team is geslaagd tegen Fortuna Lieffijn de 'nul' te houden! Wat een waanzinnige statistiek! 29 wedstrijden op rij maar liefst (inclusief vriendschappelijke wedstrijden).
Dat kan prima hoor! Maar dan heb je wel iemand van 30 jaar ofzo! Maar als je zorgt dat ie in uitstekende vorm verkeert haal je makkelijk 3 sterretjes hoor!
Ik ben toevallig net bezig om mijn verdediging te versterken, toch heb ik er niet zoveel vertrouwen in dat het gaat lukken.....
Heb net voor ong 160000 3 spelers (2 x 2,5 ster, 1x 3 ster) gekocht, en daar bij nog een talentje van 17 jaar....... ideaal toch?
Fortuna Lieffijn kom maar op!! :D
Van mijn oude team zijn over één uur nog ongeveer 5 spelers over :?
ik heb nu al een bod van 130.000 voor een speler liggen, en dat terwijl de termijn pas om 10 voor twaalf vanavond verloopt....
:shock: