Sippo-Jan, wat Ard zegt moet zeker uitgevoerd worden. Hoewel er inmiddels een week achterstand is, moeten die nieuwelingen gewoon hun onderlinge duels al gaan spelen, easy as it sounds!

Niels jonge, mijn opstelling is af... Laat maar komen die Berkumse bengels van je.

Ik vrees het ergste voor deze competitie (tussenstand 0-5, tegen FC Pyla)

Vriend Niels
K%S schreef: Niels jonge, mijn opstelling is af... Laat maar komen die Berkumse bengels van je.

En ja hoor, de Berkumse bengels hebben gewonnen: vv Berkum - Fortuna Lieffijn 4-3!!
Zelfs met 10 man in de laatste 20 minuten wist vv Berkum nog te winnen van het 'sterren'team van Koos.

......Na 84 minuten nam V.V De Wetenschapper een beslissende 1-3 voorsprong op Sporting GFW. Coach Jongsma over zijn eerste echt belangrijke zege in zijn eerste belangrijke wedstrijd: 'We hadden hier eigenlijk wel op gerekend. Vorige week hadden we nog alle vertrouwen. Als na zondag blijkt dat je toch niet over je sterkste elftal kan beschikken sluipt er natuurlijk wel enige twijfel in je ploeg. Ik heb geprobeerd de druk bij de jonge gastjes weg te halen en gelukkig heeft dit wonderwel gewerkt. Ik wil ze bij dezen complimenteren'.
Man van de wedstrijd Andre Visser was enorm blij na de verdiende zege: 'Natuurlijk hebben we verdiend gewonnen. Na de 1-0 achterstand hebben we alle schroom van ons af gegooid en zijn vrijuit gaan spelen. Wat ben ik blij'.
Minpuntje bij deze wedstrijd was het lage aantal toeschouwers dat op kwam draven, maar gezien de enorme progressie die V.V. De Wetenschapper op dit moment meemaakt zal dit in de nabije toekomst wel gaan veranderen.

Een en al spanning en sensatie in de paddeplace vanavond!
vv Paddpoel moest aantreden tegen CF Pyla. Alvorens werd vv Paddepoel geacht de wedstrijd makkelijk te kunnen winnen! Dus besloot de coach de opstelling om te gooien en zelf ook centraal op het middenveld mee te spelen (ach wrm ook niet?)! In de 1e helft stond CF Pyla ongelooflijk goed te voetballen en de stand bij rust was 0-2! Toen vond de coach het genoeg! vv Paddepoel overdonderde CF Pyla en won de wedstrijd uiteindelijk met 4-3!

De coach nog maar amper te been kon nog net de energie opbrengen om de pers het volgende te vertellen: 'de volgende keer sta ik wel aan de kant, tenzij ik tegen een echt heel slecht team moet spelen.'

tegen mij dus...
Ik heb 6-0 verloren van FC Pyla

trouwens weet iemand waar je deze speler het best neer kunt zetten?

Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: redelijk
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: redelijk
Scoren: goed Spelhervatting: rampzalig

Rechts-of links achter op aanvallend kan heel goed werken. Als je een spits nodig hebt kan ie daar ook uitstekend spelen.

in de aanval heeft ie het meeste sterretjes!

zmith schreef: Een en al spanning en sensatie in de paddeplace vanavond! vv Paddpoel moest aantreden tegen CF Pyla. Alvorens werd vv Paddepoel geacht de wedstrijd makkelijk te kunnen winnen! Dus besloot de coach de opstelling om te gooien en zelf ook centraal op het middenveld mee te spelen (ach wrm ook niet?)! In de 1e helft stond CF Pyla ongelooflijk goed te voetballen en de stand bij rust was 0-2! Toen vond de coach het genoeg! vv Paddepoel overdonderde CF Pyla en won de wedstrijd uiteindelijk met 4-3! De coach nog maar amper te been kon nog net de energie opbrengen om de pers het volgende te vertellen: 'de volgende keer sta ik wel aan de kant, tenzij ik tegen een echt heel slecht team moet spelen.'

Zuur dit 0-2 en 1-3 voorstaan en toch verliezen, jammer, gefeliciteerd Zwier, mijn team kwam conditioneel tekort denk ik.

jo jongens... ach ik heb gewonnen met 3-1. Met 7 wissels :P

de statistieken en standenworden morgen waarschijnlijk bijgewerkt

Henri!! schreef: tegen mij dus... Ik heb 6-0 verloren van FC Pyla

Dit was een leuke wedstrijd :wink: We hebben nu in ieder geval een topscoorder (Rafael Bos had er maar 5 deze wedstrijd). Als je hulp nodig hebt dan zeg je het maar een keer.

Mensen even een vraag: ik maak bijna elke ronde verlies (financieel gezien), en zie me nu gedwongen om basisspelers te verkopen. Als ik echter kijk naar andere teams, die beduidend minder sterren scoren dan het mijne, zie ik dat ze bij thuiswedstrijden duizenden toeschouwers meer hebben, en dus ook veel meer inkomsten genereren. Wat doe ik fout? Tips?

ik heb geen flauw idee... ik weet alleen dat VV Paddepoel een opkomst had van 1200 man ongeveer. Hij speelt ook wat langer en hoger dan de meesten.. misschien ligt het daar aan....
Ik hoorde Molema praten over een ideale formule voor je stadion bezetting...Moet je ff opsnorren :P

De standen zijn trouwens verwerkt en die kan je vinden.

De topscorers zijn bijgewerkt en ook de uitslagen.

Die link klopt niet, er mist een s.

nu wel :D

Vriend Niels

Yesss, ik sta bovenaan in het rode en gele kaarten-klassement!! Mijn team bestaat uit hele lompe, onsportieve schoppers, en ik ben er nog trots op ook. Fair play my ass!

Nylez schreef: Yesss, ik sta bovenaan in het rode en gele kaarten-klassement!! Mijn team bestaat uit hele lompe, onsportieve schoppers, en ik ben er nog trots op ook. Fair play my ass!

Ik denk dat dat idd een competitie is, waar ik me op moet richten, wil ik nog iets winnen :wink:

kramer schreef: Mensen even een vraag: ik maak bijna elke ronde verlies (financieel gezien), en zie me nu gedwongen om basisspelers te verkopen. Als ik echter kijk naar andere teams, die beduidend minder sterren scoren dan het mijne, zie ik dat ze bij thuiswedstrijden duizenden toeschouwers meer hebben, en dus ook veel meer inkomsten genereren. Wat doe ik fout? Tips?

huur in ieder geval een econoom in, of meer dat scheelt je ook alweer geld. Daarnaast is het van groot belang dat je supportersclub groot blijft/ vergroot wordt. Daarnaast is het investeren in jeugd hééél belangrijk, want dat levert je uiteindelijk geld op.

kramer schreef: Mensen even een vraag: ik maak bijna elke ronde verlies (financieel gezien), en zie me nu gedwongen om basisspelers te verkopen. Als ik echter kijk naar andere teams, die beduidend minder sterren scoren dan het mijne, zie ik dat ze bij thuiswedstrijden duizenden toeschouwers meer hebben, en dus ook veel meer inkomsten genereren. Wat doe ik fout? Tips?

Verkoop die basisspelers nu maar er is niets aan te doen :lol:. Het belangrijkste is volgens mij dat je gaat winnen, dan komen de supporters vanzelf.

RJ schreef: Verkoop die basisspelers nu maar er is niets aan te doen :lol:. Het belangrijkste is volgens mij dat je gaat winnen, dan komen de supporters vanzelf.

Tsja, bedankt voor deze tip. Maar ik win ook best wel, dat is juist het rare. Er staan teams onder mij die twee keer zoveel supporters hebben. Die econoom heb ik ook al lang, ik had er zelfs drie, maar heb twee weer de deur gewezen... Hij zorgt voor financiële voordelen en zo, met name als je rood staat en zo, maar het tikt niet echt aan.