Tommy schreef: He Zwier Smith, jij speelt thuis dus daag jij mij ff uit? ;)
Pyla C.F. 209078
RESPECT!! Dat heb je snel gedaan! :D
+0
zmith
Dank je, misschien verraad ik nu een beetje mijn manier van spelen... :(
+0
Skippy
heeft iedereen al zijn uitdagingen kalarstaan?
ik heb gehoord op soos dat er een 16e team is van noviet hoogendoorn. Dus waarschijnlijk mag jerrebarre alsnog spelen!!!
meer info zsm!
+0
ARD
Ik ben nog niet uitgedaagd...
+0
kramer
ARD schreef: Ik ben nog niet uitgedaagd...
Is gebeurd!
+0
Skippy
toppertje.. goed bezig... ik hoop dat iedereen nu voorzien is?
lijkt me een goede gewoonte om vervolgens na dat je de uitslag van de voirige partij hebt bekeken dat je direct de andere wedstrijd regelt (thuisteam)
+0
RJ
Wie zijn wedstrijd te laat regelt krijgt een punt in mindering, lijkt me. :twisted:
+0
Skippy
lijkt jou jah;) gebeurd niet...... wie zijn wedstrijd te laat regelt krijgt een WO tegen zich! :)
+0
Vriend Niels
Waarschijnlijk moet ik vanaf de start van de volgende competitie bekerwedstrijden gaan spelen op woensdag omdat ik kampioen ben geworden.... Of is dit onzin? Waarschijnlijk moeten wel meer mensen bekerwedstrijden gaan spelen, hoe wordt dit geregeld tov van de GSV competitie??
+0
RJ
Hoe hoog speel je dan wel ooit? Allemensen, bekerwedstrijden daar kan ik alleen nog maar van dromen :? . Verder heeft Coach Jongsma nog een geruststellende mededeling richting Sporting GFW:' Het sterkste team is niet inzetbaar, dit ivm met de onverwacht hectische slotfase van de reguliere competitie. Jammer genoeg is onze selectie niet breed genoeg om het gemis op te vangen. Helaas maar het is niet anders' , aldus een zichtbaar teleurgestelde Coach.
+0
Vriend Niels
RJ schreef: Hoe hoog speel je dan wel ooit? Allemensen, bekerwedstrijden daar kan ik alleen nog maar van dromen :? .
Ik weet het ook niet helemaal zeker meer, misschien heb ik teveel gedroomd, maar er staat geschreven in de regelementen van Hattrick.org: De beste teams uit de competitie zijn automatisch geplaatst voor het bekertoernooi. Het aantal teams dat meedoet, is altijd een macht van 2, dus 128, 256, 1024 enzovoorts, tot een maximum van 8192 teams. Dat betekent dat er altijd wel een aantal teams is dat niet mee kan doen. Bijvoorbeeld, in een land met 680 teams doen er 512 mee. In een land met 10920 teams doen er 8192 mee aan de beker.
Dus de vraag is wie ze NIET mee laten doen, kampioensteams uit lage competities of nummers twee uit de wat hogere competities...
+0
Skippy
het lullige is dat nederland geen 10000 teams heeft maar meer dan 35000.
ik heb nog nooit gehoord van een team klager dan de 6e divisie dat een bekerwedstrijd heeft gespeeld.we zullen het snel genoeg merken.
+0
Henri L
Zwier, speel jij ook beker? Volgens mij speel jij het hoogst.......
+0
Skippy
beste mensen, ik heb nog een paar novieten gesproken die ook aan hattrick doen. Mijn idee die nog mee te laten doen. Het zal niet 1,2,3 gaan en ik vraag heir even wat medewerking voor. Mijn idee was namelijk hun mee te laten doen doormiddel van een bufferweek. Dus dat over een paar weken een keer een andere wedstrijd kan worden gespeeld dan voor de gsv cup. Dan kunnen de mensen die er nog neit bij zitten hun eerste wedstrijd fff inhalen. Gaan jullie accoord hiermee?
+0
Vriend Niels
PRIMA
+0
Bert-Jan
Nylez schreef: PRIMA
+0
Lennert
ja sgoed, dan kan ik weer ff wat extra verdienen door een vierde divisie club uit costa rica uit te nodigen...
+0
Skippy
ok na deze vier geplande wedstrijden komt dan een tussenronde.
Vanaf de tweede ronde zullen de jongens meevoetballen (wie het allemaal zijn horen we asap...)
+0
ARD
Skippy schreef: beste mensen, ik heb nog een paar novieten gesproken die ook aan hattrick doen. Mijn idee die nog mee te laten doen. Het zal niet 1,2,3 gaan en ik vraag heir even wat medewerking voor. Mijn idee was namelijk hun mee te laten doen doormiddel van een bufferweek. Dus dat over een paar weken een keer een andere wedstrijd kan worden gespeeld dan voor de gsv cup. Dan kunnen de mensen die er nog neit bij zitten hun eerste wedstrijd fff inhalen. Gaan jullie accoord hiermee?
Zij kunnen toch eerst tegen elkaar spelen?? Ofnie?
+0
zmith
Ik heb tot nu toe 1x NIET in de beker meegespeeld, en dat was toen ik 2e werd en nacompetitie voetbal moest spelen. Die wedstrijd had ik toentertijd gewonnen en mocht ik één seizoen voor spek en bonen meevoetballen in de 5e divisie!
Maar ik zou niet teveel voor de beker gaan, tkan zijn dat je meteen tegen iemand uit de 3e (kutzooi) moet spelen... Dan ga je er dus hard uit! Maar ik heb het ook welles 5 week volgehouden (ja ja, toen was ik echt retegoed!) in de beker, maar dat was zweer uitzonderlijk voor een 6e (7e, 8e, 9e) divisieclub!
RESPECT!! Dat heb je snel gedaan! :D
Dank je, misschien verraad ik nu een beetje mijn manier van spelen... :(
heeft iedereen al zijn uitdagingen kalarstaan?
ik heb gehoord op soos dat er een 16e team is van noviet hoogendoorn. Dus waarschijnlijk mag jerrebarre alsnog spelen!!!
meer info zsm!
Ik ben nog niet uitgedaagd...
Is gebeurd!
toppertje.. goed bezig... ik hoop dat iedereen nu voorzien is?
lijkt me een goede gewoonte om vervolgens na dat je de uitslag van de voirige partij hebt bekeken dat je direct de andere wedstrijd regelt (thuisteam)
Wie zijn wedstrijd te laat regelt krijgt een punt in mindering, lijkt me. :twisted:
lijkt jou jah;) gebeurd niet...... wie zijn wedstrijd te laat regelt krijgt een WO tegen zich! :)
Waarschijnlijk moet ik vanaf de start van de volgende competitie bekerwedstrijden gaan spelen op woensdag omdat ik kampioen ben geworden.... Of is dit onzin? Waarschijnlijk moeten wel meer mensen bekerwedstrijden gaan spelen, hoe wordt dit geregeld tov van de GSV competitie??
Hoe hoog speel je dan wel ooit? Allemensen, bekerwedstrijden daar kan ik alleen nog maar van dromen :? . Verder heeft Coach Jongsma nog een geruststellende mededeling richting Sporting GFW:' Het sterkste team is niet inzetbaar, dit ivm met de onverwacht hectische slotfase van de reguliere competitie. Jammer genoeg is onze selectie niet breed genoeg om het gemis op te vangen. Helaas maar het is niet anders' , aldus een zichtbaar teleurgestelde Coach.
Ik weet het ook niet helemaal zeker meer, misschien heb ik teveel gedroomd, maar er staat geschreven in de regelementen van Hattrick.org:
De beste teams uit de competitie zijn automatisch geplaatst voor het bekertoernooi. Het aantal teams dat meedoet, is altijd een macht van 2, dus 128, 256, 1024 enzovoorts, tot een maximum van 8192 teams. Dat betekent dat er altijd wel een aantal teams is dat niet mee kan doen. Bijvoorbeeld, in een land met 680 teams doen er 512 mee. In een land met 10920 teams doen er 8192 mee aan de beker.
Dus de vraag is wie ze NIET mee laten doen, kampioensteams uit lage competities of nummers twee uit de wat hogere competities...
het lullige is dat nederland geen 10000 teams heeft maar meer dan 35000.
ik heb nog nooit gehoord van een team klager dan de 6e divisie dat een bekerwedstrijd heeft gespeeld.we zullen het snel genoeg merken.
Zwier, speel jij ook beker? Volgens mij speel jij het hoogst.......
beste mensen, ik heb nog een paar novieten gesproken die ook aan hattrick doen. Mijn idee die nog mee te laten doen. Het zal niet 1,2,3 gaan en ik vraag heir even wat medewerking voor. Mijn idee was namelijk hun mee te laten doen doormiddel van een bufferweek. Dus dat over een paar weken een keer een andere wedstrijd kan worden gespeeld dan voor de gsv cup. Dan kunnen de mensen die er nog neit bij zitten hun eerste wedstrijd fff inhalen. Gaan jullie accoord hiermee?
PRIMA
ja sgoed, dan kan ik weer ff wat extra verdienen door een vierde divisie club uit costa rica uit te nodigen...
ok na deze vier geplande wedstrijden komt dan een tussenronde.
Vanaf de tweede ronde zullen de jongens meevoetballen (wie het allemaal zijn horen we asap...)
Zij kunnen toch eerst tegen elkaar spelen?? Ofnie?
Ik heb tot nu toe 1x NIET in de beker meegespeeld, en dat was toen ik 2e werd en nacompetitie voetbal moest spelen. Die wedstrijd had ik toentertijd gewonnen en mocht ik één seizoen voor spek en bonen meevoetballen in de 5e divisie!
Maar ik zou niet teveel voor de beker gaan, tkan zijn dat je meteen tegen iemand uit de 3e (kutzooi) moet spelen... Dan ga je er dus hard uit! Maar ik heb het ook welles 5 week volgehouden (ja ja, toen was ik echt retegoed!) in de beker, maar dat was zweer uitzonderlijk voor een 6e (7e, 8e, 9e) divisieclub!
Iedereen veel succes vanavond!