annemarieke

Nee tis niet van Herman Boon lijkt me, want er zit niks gelovigs in. Ja Maurice die is zoiezo van hem.

Herbsgarden
Mausie schreef: Die is van 'Dat lucht op, dat lucht effe lekker op', toch?

Mm.. die van mij niet. Misschien dat het Urker mannenkoor dit ooit zong na hun wereldrecordpoging synchroonpoepen, maar dat moet je Ellie vragen.

Ik ken veel liedjes die over synchroonpoepen gaan, maar die van Boon gaat daar volgens mij niet over.

Nope allemaal niet geen Herman Boon, Geen 'Dat lucht op, dat lucht ff lekker op' en ook geen synchroonpoepend urkermannenkoor

Dan blijft er niet veel meer over.

Elliefs schreef: Eens kijken of jullie deze ook weten, 'Is je levensweg een chaos maak hm dan structueel, probeer het in de hand te houden maar ook weer niet te veel'

Höllenboer?? Normaal??

Herbsgarden schreef: Vast een of andere Urkse rakker. Totdat die geraden is, even een andere. Ik ben al heel erg oud En ik mis mijn vrouw En mijn oude handen trillen heel de dag Beneden kun je kaarten bij de automaat Alhoewel dat van mijn dochter niet mag

Spinvis natuurlijk.

Boh Foi Toch?

en deze dan:

Met een krat bier, bal, muziek ,een zak wiet en wat hasj. Soms zie je ons op het Talamini terras maar veel vaker lowbudget, aan de gracht in het gras. En al het 's nachts na vijven is, dan is het niks pitten. Splitten we naar de Ijssel skinny dippen met chickies.

zou zomaar van opgezwolle kenne zijn.
andere mogelijkheden zijn extince of THC

annemarieke

Opgezwolle, want Talamini is in Zwolle, ik ken het nummer verder niet

en als je 's morgens opstaat ben ik bij je en misschien heb ik al thee gezet

Opgezwolle met 'Verre Oosten'

boudewijn de groot - ik geloof in jou en mij

'Life is funny, but not Haha funny'

Eels!

I know I'm not perfect, butI can smile...

Trouwens goed P'Nelly! Weet je ook welk nummer?

renskebuit schreef: I know I'm not perfect, butI can smile... Trouwens goed P'Nelly! Weet je ook welk nummer?

Nee, vet balen.

Ik heb wel een andere:

'I found her in the morning somewhere in the back of my mind'

Skippy schreef:
Elliefs schreef: Eens kijken of jullie deze ook weten, 'Is je levensweg een chaos maak hm dan structueel, probeer het in de hand te houden maar ook weer niet te veel'

Höllenboer?? Normaal??

Je bent close Skippy! Goed bezig, maar nog net niet helemaal ;-)

Jovink en de voederbietels?

Edje je bent onwijs close, maar die zijn het ook niet...
Je zit in de goede richting!!!

Skik?