Ik kan niet want ik zit bij Ajax-Feyenoord 8) Ik raad je wel aan om er rond 19 uur te zijn, voor een beetje redelijke plek... Deze wedstrijd wordt erg saai voorspel ik, 87-75
+0
pytric
Hmm was toch wel spannend, super kl*te dat de Capitals nog moesten verliezen in de laatste minuten...
+0
Sparrow
Capitals komen in de finale! :D Nog maar 1x winnen! (net als Den Bosch trouwens)
Vraag me af wanneer die is en of daar nog kaarten voor zijn...weet iemand dat?
+0
Robbert
Speeldata playoffs
Doordat er veel basketball op de televisie zal komen gedurende de playoffs zijn de speeldata veranderd.
Eerste ronde, best-of-three
do 20/4, za 22/4 en di 25/4
Halve finales, best-of-five
do 27/4, zo 30/4 , zo 7/5, di 9/5 en do 11/5
ik denk dat ze het volgende week zondag wel afmaken, dus dan is de eerste thuiswedstrijd tegen Den Bosch op 16 mei!, dan op zondag en dan zou het mooiste zijn als 25 mei de laatste wedstrijd was!! haha, wat gaaf
Finales, best-of-seven
za 13/5, di 16/5, do 18/5, zo 21/5, di 23/5, do 25/5 en zo 28/5*
+0
Robbert
Sparrow schreef: daar nog kaarten voor zijn...weet iemand dat?
kaarten kun je tegen die tijd kopen bij de martiniplaza... houdt de website in de gaten
overigens zijn finalekaarten behoorlijk prijzig, vergeleken met andere wedstrijden... 17,50 euro!
+0
Sparrow
dat zag ik ja! maar tis toch wel leuk, zo'n beslissende wedstrijd bijvoorbeeld...
trouwens dat kaartje had ik al wel gezien hoor enzo :) ik houd tegenwoordig ook de site even bij ;)
+0
pytric
Hmm dat klinkt otch erg verleidelijk zo'n finalewedstrijd...
+0
Koos L
Zondag 15.00 uur, live op de NOS: Astronauts-Capitals, de beslissende wedstrijd 8)
+0
Robbert
...de beslissende wedstrijd...
het was een mooi seizoen, maar we zijn geen kampioen.. :asdf: :nuts: :rofloriginal: :cussing:
+0
JP.
Welke horzel verzint het om de uitslag van de Formule 1 onder in beeld voorbij te laten scrollen? Basketbal (op TV) zuigt.
+0
Koos L
Op zich verdiend voor Den Bosch, maar het hád gekund deze wedstrijd... Donders jammer, ik stond al in de startblokken voor een sprint naar de Grote Markt. Volgend jaar Kullamäe, Heinen, Woods en Hinson halen en we winnen de dubbel!
+0
Kraker
Jammerjammerjammer. Spannend was het wel.
+0
Sparrow
erg balen zeg!
+0
Henderi
Goh...ik ben helemaal kapot :D :wink:
+0
Nelian
En ik heb ze nog wel zo hard de finale in geschreeuwd...
+0
Robbert
hanzevastcapitals.nl schreef: Vanavond gaat de competitie weer van start. De eerste thuiswedstrijd zal een ontmoeting worden tussen Hanzevast Capitals en Rotterdam Basketbal. De wedstrijd begint om 20.00 uur. De kassa en de deuren gaan open om 18.30 uur.
Ik sta om 19:20 uur helemaal klaar voor de Cees Dekker lezing voor de Martiniplaza.
+0
Feschbach
Wel relax dat die lezing daar is;) kan ik mooi tussendoor nog ff basketbal kijken:D
+0
CC
Ik ben benieuwd...
+0
Robbert
vanavond weer een toppertje nr2 tegen nr3... beetje best of the rest. Groningen tegen Bergen op Zoom. 20:00 uur Martiniplaza, 10 euro. is een aanrader voor een gezonde donderdagavond
+0
Feschbach
hmmm, zal niet gaan vanavond:( Misschien de volgende keer.
Ik kan niet want ik zit bij Ajax-Feyenoord 8) Ik raad je wel aan om er rond 19 uur te zijn, voor een beetje redelijke plek... Deze wedstrijd wordt erg saai voorspel ik, 87-75
Hmm was toch wel spannend, super kl*te dat de Capitals nog moesten verliezen in de laatste minuten...
Capitals komen in de finale! :D Nog maar 1x winnen! (net als Den Bosch trouwens)
Vraag me af wanneer die is en of daar nog kaarten voor zijn...weet iemand dat?
Speeldata playoffs
Doordat er veel basketball op de televisie zal komen gedurende de playoffs zijn de speeldata veranderd.
Eerste ronde, best-of-three
do 20/4, za 22/4 en di 25/4
Halve finales, best-of-five
do 27/4, zo 30/4 , zo 7/5, di 9/5 en do 11/5
ik denk dat ze het volgende week zondag wel afmaken, dus dan is de eerste thuiswedstrijd tegen Den Bosch op 16 mei!, dan op zondag en dan zou het mooiste zijn als 25 mei de laatste wedstrijd was!! haha, wat gaaf
Finales, best-of-seven
za 13/5, di 16/5, do 18/5, zo 21/5, di 23/5, do 25/5 en zo 28/5*
kaarten kun je tegen die tijd kopen bij de martiniplaza... houdt de website in de gaten
http://www.mpccapitals.nl/index.cfm?pid=14overigens zijn finalekaarten behoorlijk prijzig, vergeleken met andere wedstrijden... 17,50 euro!
dat zag ik ja! maar tis toch wel leuk, zo'n beslissende wedstrijd bijvoorbeeld...
trouwens dat kaartje had ik al wel gezien hoor enzo :) ik houd tegenwoordig ook de site even bij ;)
Hmm dat klinkt otch erg verleidelijk zo'n finalewedstrijd...
Zondag 15.00 uur, live op de NOS: Astronauts-Capitals, de beslissende wedstrijd 8)
het was een mooi seizoen, maar we zijn geen kampioen.. :asdf: :nuts: :rofloriginal: :cussing:
Welke horzel verzint het om de uitslag van de Formule 1 onder in beeld voorbij te laten scrollen? Basketbal (op TV) zuigt.
Op zich verdiend voor Den Bosch, maar het hád gekund deze wedstrijd... Donders jammer, ik stond al in de startblokken voor een sprint naar de Grote Markt. Volgend jaar Kullamäe, Heinen, Woods en Hinson halen en we winnen de dubbel!
Jammerjammerjammer. Spannend was het wel.
erg balen zeg!
Goh...ik ben helemaal kapot :D :wink:
En ik heb ze nog wel zo hard de finale in geschreeuwd...
Ik sta om 19:20 uur helemaal klaar voor de Cees Dekker lezing voor de Martiniplaza.
Wel relax dat die lezing daar is;) kan ik mooi tussendoor nog ff basketbal kijken:D
Ik ben benieuwd...
vanavond weer een toppertje nr2 tegen nr3... beetje best of the rest. Groningen tegen Bergen op Zoom. 20:00 uur Martiniplaza, 10 euro. is een aanrader voor een gezonde donderdagavond
hmmm, zal niet gaan vanavond:( Misschien de volgende keer.