Koos L

Een beetje basketball-liefhebber kan niet om deze wedstrijd heen! Het seizoen is slechts 1 wedstrijd oud (winst op Leeuwarden) en MPC Capitals wacht al de topper tegen de Astronauts. Deze wedstrijd staat iedere keer garant voor mooi basketball en veel spektakel. Het lijkt me leuk om daar met een aantal mensen bij te zijn, aanstaande donderdag. De 'aftrap' is om 19 uur in de Martiniplaza.

De prijzen zijn wel een beetje gestegen, want ze geven vanaf dit seizoen geen studentenkorting meer... Een kaartje kost daarom redelijk prijzig: 10 uro, financieel best duur qua prijs van het bedrag. Maar goed, het is dan ook een bijzondere wedstrijd, dat hebben we er wel voor over!
Kijk ook op www.mpccapitals.nl en geef aan of je erbij bent.

DONAR!

lijkt me cool...wie gaat mee?

Mmm, dan ben ik daar nog lekker aan het borrelen volgens mij :P.
Ik ben er niet bij. Ik moet zelf weer eens in beweging komen.

okee :) ik weet dat er meer mensen heengaan, maar verzamelen we nog ergens..?

Ja waar zijn de mensen die zeiden mee te gaan? Anyways, voor de Martiniplaza lijkt mij het handigste, kwartier voor de wedstrijd ofzo.

Is goed!

of nog iets eerder... tzijn trouwens de Demon Astronouts

breaking nieuws op de site van Donar schreef: Openingstijd kassa 13oktober Voor de wedstrijd van morgen MPC Capitals - Demon Astronauts is de kassa/zaal vanaf 18.00 uur geopend. Kaarten kunnen tevens in de voorverkoop in Martiniplaza tijdens kantooruren gekocht worden.

was gezellig, maar een beetje jammer. Maar ja, wat verwacht je tegen de kampioen. Het was extra tof geweest wanneer we gewonnen hadden, maar nu is het gewoon extra balen... in ieder geval wil ik alle mensen die er waren bedanken en in het bijzonder Daniel Novaaaaaaak en Suljanovic (?) goed bezig vanavond...

nu de volgende Basketbaltopper afwachten.... ORANJE-geel.....

Donar bedankt! Ik vond het echt weer tof, je wordt gewoon fulltime vermaakt door de Capitals. Mooi avondje en ze pakken die Astronauts in de play-offs wel terug!

Eeeen in het veld komt met nummerrrrrr vvveertien.... TomtomTimmermans!
O ja, Dedication Dance ook bedankt natuurlijk!

Ja, was geslaagd! Enorm toffe sfeer hangt er in z'n hal met een paar duizend enthousiaste mensen voor het basketbal! Voor herhaling vatbaar, en gewoon maar weer doorlopen in je pak :)

Volgende keer weer! :D

Wikky bedankt!

http://www.basketballsite.nl/feb/playoffsdefault.asp

Donderdag eerste wedstrijd voor Donar, tegen Matrixx dus.

Daar heb ik wel oren naar...

donderdag heb jij wat anders te doen, jongetje!

heb ik mn mail niet gecheckt of heb ik iets anders belangrijks?

HV is verplaatst naar de martiniplaza toch?

Owja HV, lekkere planning..

Die hv's van tegenwoordig duren toch tot een uur of half 2. We kunnen dus ook nog na de wedstrijd naar de hv 8)

Hoeveel kost het eigenlijk??

12,50 euro

Heej Jil en ik gaan vanaaf sowieso ik weet niet wie er nog meer zin hebben maar wij zijn denk ik om 19:15 opt martiniplaza..