roelofgunnink

25 juni is er weer een open soos. Voorafgaand aan deze soos zal er een concert door verschillende GSV'ers gegeven worden. De locatie van dit concert is HUIS DE BEURS, A-Kerkhof Zuid Zijde 4 9711 JB Groningen (Aan de Vismarkt)

Je bent van harte welkom!

Alle berichten over het al dan niet werken van de poster zijn verwijderd. Hij doet het nu wel, voor iedereen.

roelofgunnink

stickey?

roelofgunnink

bump

Je bumpt een sticky? :P

Ik neem een ATV potential mee. dat mag toch?

N.B. Steendam

beregaaf

Armando schreef: Ik neem een ATV potential mee. dat mag toch?

Als ze maar 16+ is, dat is toch echt het minimum.

Slecht verhaal.. Het is een trouwens een hij en hij staat nu naast mij...

Nou doe hem de groeten. Hij is toch wel 16?

roelofgunnink

[quote="Armando"]Je bumpt een sticky? :P

Ik had de hoop dat ie dan weer bovenaan kwam staan op de frontpage bij extern nieuws, zodat ie beter op zou vallen. vandaar ;)

Armando schreef: Je bumpt een sticky? :P Ik neem een ATV potential mee. dat mag toch?

Ik neem 5 meiden mee uit VWO5, dan doe ik het beter :D

Pauper.. Allemaal uit Dalfsen zeker? :P

Nee, maar twee :O

woeps.. Ik heb per ongeluk Harry's bericht verwijderd terwijl ik hem wilde quoten... Foutje kan gebeuren toch? :P

Excuses

Dechargeren die hap!

Ole Einar Bjorndalen

Joehoe hebben jullie er ook al zo zin in?

nee ga denk ik eurosport kijken.. er is kunstschaatsen op

Gertjan schreef: nee ga denk ik eurosport kijken.. er is kunstschaatsen op

echt?1 dat is vet! mag ik meekijken?

Ole Einar Bjorndalen

Nee hannieke en gertjan we gaan geen kunstschaatsen kijken maar gezellig naar ons welvertrouwde soos voor een gezellig avondje keuvelen en pochen tegenover netnietvolwassenen(reken mij hier ook maar onder). En jazeker neem elke potential mee die je maar kan grijpen zodat het festival in een groot feestgedruis eindigt! :scratch:

Voor degenen die ook niet konden vinden hoe laat het concert begint, dat is dus om 20:30 volgens de topictitel

Net als vorig jaar was het GSV pop/rock concert weer ontzettend tof! Dit was voor mij één van de hoogtepunten uit het GSV-jaar. Iedereen die heeft meegewerkt aan deze avond ontzettend bedankt.

Liedbundelcie, komt de Streats of London versie van het Grunners Laid ook in de nieuwe liedbundel?