ai,ai, k moet maar niet meer bij dit soort topics kijken... te verslavend en ik heb toch wel wat zinvollere dingen te doen..

Ik was in de veronderstelling dat ik altijd heel snel kon typen (in groep 7 mijn typediploma gehaald en toen was ik echt goed, dacht ik). Maar helaas, voorlopig kom ik nog niet boven de 100 uit :cry:
Nog even oefenen.

Ja, dat dacht ik ook. Maar dat was op zo'n prehistorisch slaginstrument. Ik merk nog steeds dat wanneer ik snel wil typen dat ik 'te lomp' over de toetsen heenros... Moet m'n Instituut-Noord-typecursusboek maar weer eens erbij pakken: "Het hek van het hertenkamp is vernield. Dat hebben baldadige jongeren gedaan" enz. (Joehaa, ik weet het nog!) :lol:

DebbieDebora

Ja, helaas gaat het typen niet meer zo goed en snel als vroeger.
:( Wil je echter je snelheid ook op zinnen testen en niet alleen op woorden?
check dan even http://jouko.iki.fi/~type/index.cws
Dat gaat echt een stuk beter! :lol:

L1Rn4urAyA7aTEe

Wat dacht je van deze: "The quick brown fox jumps over the lazy dog." Iek!

Infamous angel

Hier nog een leuk type spel voor de echte fanaten. Dit heeft ten minste een 'hoger doel'. Fighting the Axis of Evil. Try it, if you dare.....

http://www.collegemix.com/content.php?q=2&id=864

149 :lol:

Dit soort spelletjes mogen nooit meer op het forum geplaatst worden!! Mijn vader wordt nu gek van mij... Maar, inmiddels heb ik een score van 110 behaald! Ik ga voor de 120..
Machteld, jij hebt toch geen 149 op dat eerste spelletje??!! zo roetsj jij ook met je vingers over de piano?

Ellen schreef: Dit soort spelletjes mogen nooit meer op het forum geplaatst worden!! Mijn vader wordt nu gek van mij... Maar, inmiddels heb ik een score van 110 behaald! Ik ga voor de 120.. Machteld, jij hebt toch geen 149 op dat eerste spelletje??!! zo roetsj jij ook met je vingers over de piano?

Ellen nu ophouden! Aan de andere kant ook wel handig voor het notuleren dat sneltypen. Woorden als identiteit en discussie leer je vrij rap met dat spel.

Wel jammer: mijn highscore van 127 is inmiddels niet meer op de lijst terug te vinden. Blijkbaar mocht ik geen reclame voor de www.BTG.justo.nl maken...

Ellen schreef: Machteld, jij hebt toch geen 149 op dat eerste spelletje??!! zo roetsj jij ook met je vingers over de piano?

Ja, op het eerste spelletje.... Ik denk dat dat laatste wel in mijn voordeel is :wink: Maar zoals voor veel dingen geldt: oefening baart kunst!! :lol: