Bste mensen, even jullie aandacht voor het volgende:
Aandachtvestiging ivm aanrandingen in de binnenstad
De afgelopen dagen zijn vier vrouwen aangerand in het centrum van de stad.
Drie van de aanrandingen vonden plaats in de binnenstad-oost. Het vierde incident gebeurde in de Harderwikerstraat.
De slachtoffers variƫren van leeftijd ( 20 tm 60 jaar).
De dader is telkens gevlucht doordat de slachtoffers luid begonnen te schreeuwen en de aanrander tegenwerkte.
De politie is druk bezig met de opsporing van de dader maar elke tip is van harte welkom.
Dit bericht is bedoeld om de vrouwelijke studenten te waarschuwen en studenten in het algemeen te vragen zich te melden indien er informatie bekend is die de politie kan helpen met het opsporen van de dader.
Nico Huismans
Matthijs Beukema
Contactfunctionarissen studenten
Regiopolitie Groingen.
0900-8844
Goed systeem dit. Verder heb ik geen nuttige info. Behalve dan dat ik het niet was.
Een extra stimulans om amicae niet alleen naar huis te laten fietsen.
pak van mijn hart...
..of in ieder geval niet door het centrum
Je zou er maar wonen..
De UCC heeft al een wachtrooster ingesteld. Komt allemaal goed.
? ?
Buiten het feit om dat dit een serieuze zaak is, denk ik dat het Martin Soepenberg was...
De politie van Zwolle heeft nog wel een voor Huismans en Beukema...
Jij bent het in elk geval niet, ik ben veilig thuisgekomen onder jouw begeleiding. :P
Maar helaas wel helemaal doorweekt, zorg jij volgende keer voor een paraplu? ;)
Ontopic: goed dat dit gemeld wordt, vorig jaar zelf - met een paar anderen - een meisje opgevangen die net was aangerand en toen merkte ik wel dat er daarna meer op gelet werd dat meiden niet alleen naar huis fietsen.
maar ze was toch op de fiets, niet in een auto? :roll:
Echt perfect dat contactsysteem met studenten van de politie.
Verder stel ik voor een zelfverdedigingscursuscommissie in het leven te roepen voor vrouwen die het zichzelf verdedigen zijn verleerd. Senaat?
Misschien iets voor een dispuut volgend halfjaar...
Ik weet nog wel hoe ik je neus en je middenvoetsbeentjes breken moet. Verder heb ik nooit zo'n plankje doormidden mogen slaan, dus als dat dan ook kan ga ik er zeker bij. (En nee, ik kan het zelf niet organiseren, want ik heb geen plankjes.)
Voor de plankjes mag je wel bij mij zijn Klaske. Als jij dan de rest regelt?
Haha, moet er nog wat gesloopt worden in het Happietariapand? Lijkt me een goede combi samen met de zelfverdedigingscursus.
Zelf heb ik een redelijk trauma overgehouden aan zo'n cursus. En die gymleraar maar beweren dat het doorslaan van zo'n plankje een kwestie van wilskracht is.
Ik weet nog wel hoe je iemands schenen kapot kunt maken en in zn ogen kan prikken.
Tegelijk? Wat een slechte cursus. Ten eerste moet je wat hoger trappen en ten tweede is het prikken in de ogen op zich zelf niet moeilijk. Gewoon je vinger er in steken (al dan niet met schijnbeweging) en met een beetje patatvinger heeft ie dan ook nog een ontsteking te pakken.
Haha, die ken ik ook nog. Maar dan is het wel handig om naaldhakken aan te hebben ;)
Ik denk dat alleen het idee van lillende oogballen proberen door te prikken mij al weerhoud. Blijft over dat ik weerloos ben. Wie redt mij!
je hebt het antwoord al gegeven door Wie met hoofdletter te schrijven. well done =)