Niet alleen het wedstrijdverslag, zelfs een aantal foto's en een filmpje van de tweede goal staan nu online. Check het gastenboek op www.on3.nl !

En natuurlijk nodigen we iedereen uit om aanstaande zaterdag weer te komen kijken. ON3 speelt thuis tegen PKC'83 2, op sportpark Coendersborg om 12:30 uur. Het weer is heerlijk en de wedstrijd belooft spannend te worden... Dus komt allen!

ligt het aan mij of kan ik de fotos en het filmpje niet vinden?

ligt aan jou.

waar staan ze dan? niet onder foto`s of onder wedstrijden...

in het gastenboek.

logisch toch.

Bakkie Krasse

de stand in de bekercompetititie is als volgt:

1. PKC'83 2 - 3p - 14-0
  2. ON3 - 3p - 6-1
  3. CSVH 2 - 0p - 1-6
  4. CVVB 3 - 0p - 0-14

Je zou dus kunnen stellen dat zaterdag de beslissing al valt. Spannend!!

beuzzie schreef: drie wat? drie doelpunten, drie novietes, drie waterdragers

alles natuurlijk

Bakkie schreef: Je zou dus kunnen stellen dat zaterdag de beslissing al valt. Spannend!!

en dat met 11.5 man

hee bouwe
kan ik mn meters
toch in t veld maken

ik mis nog een foto schalk (of was het nou jurrian). Je weet wel die ene..

ik denk dat het die ene is ja. Broeksma zit in de redactie...

We spelen zometeen om 12:30 uur, thuis tegen PKC! Het belooft een spannende pot te worden. Het weer is prachtig en er zijn flink wat supporters die komen kijken, dus join the club!
Voor de diehards: de teambespreking begint om 11:15 uur en de wedstrijd staat onder leiding van de heer E. Kuik.

ik kom wel kieken samen met weening

helaas een 6-1 nederlaag, maar een lagere score dan van tevoren aan gedacht werd. En met dank aan prima keeperswerk in de tweede helft van de heer Lieffijn.

De eer werd nog gered door de heer Kruize nadat het 6-0 was geworden.

skippy zeur niet zo, twas een enorme slechte kut wedstrijd!

Mwah, vind de uitslag nog redelijk netjes gezien de ruststand. En die lui waren gewoon een paar maatjes te groot en wij hadden 7 afwezigen. Gewoon op waarde geklopt, niks aan te doen. Ik heb wel vertrouwen in de competitie (als we tegen normale tegenstanders spelen)!

En supporters: bedankt!

ja supporters, bedankt. en niels, ik zal eraan denken...

Bakkie Krasse

ik miste antuma, maar de rest: bedankt.
en hoewel de uitslag anders doet vermoeden, mogen we redelijk tevreden zijn.

Antuma was met z'n moeder aan het minigolven:)