Ondanks het onnozele resultaat van gister was het toch niet zo'n slechte zaterdag. Het zonnetje was heerlijk, DJ Shah was goed en de concurrentie liet zich van zijn beste kant zien door enthousiast te verliezen. Een overzicht van ronde 7 en de huidige stand:

http://www.gsvnet.nl/gsvdocs/365.bmp

als ie t doet, heb je overzichtje van de competitie van de tegenstander van komende zaterdag... wordt een interessante pot!!

voor de luie mensen

Hoe zit ´t met die supportersbus?

nog wel even het vermelden waard voor een goede vergelijking: Wij spelen derde klasse, Harkemase Boys eerste klasse.

Ach, ze hebben maar 18 doelpunten voor en al 6 tegen!

Gerjan schreef: Hoe zit ´t met die supportersbus?

Ik reserveer alvast een plekje als cameraman

Kan iemand een camera meenemen, als die toevallig komt kijken?

Als ik dat zo lees dan regelt Rolv de gsv-camera bij meneer de praeses vandaan, en gaat ie filmen..
Succes morgen mannen, hak ze in de pan enzo.

Harkemase boys uit, altijd een kansloze pot. De vraag is niet óf je verliest, maar of het onterecht is geweest.

Er is altijd wel publiek wat enthousiast is, het maakt niet uit waarin. Jennen, boe roepen en juichen kunnen ze heel goed. Sterkte met de verwerking.

Niets is minder waar, kleingelovige!
Vanmiddag heeft ON4 geschiedenis geschreven, een kort (omnia)verslag vanuit de ub:

De eerste helft verliep rustig met kansen voor beide ploegen, hoewel Harkema toch wel enig veldoverwicht wist te realiseren. Langzaamaan begonnen de betere kansen zich voor het doel van de Harkemase Boys af te spelen, en de bescheiden weggestopte ambitie mocht zich steeds meer laten gelden. De beker is en blijft tenslotte de kortste weg naar Europa... ON4 liet zich niet intimideren en wist door het hoofd koel te houden de rust in te gaan met een prima 0-0. De 2e helft leek te beginnen met het kapot spatten van de europose droom: een penalty voor Harkemase Boys! Ene H. Verschuren wist zijn salaris echter meer dan waar te maken door de penalty te stoppen. Hoop keerde weder en het aantal kansen groeide. Het slot van de wedstrijd naderde en er was nog steeds niet gescoord, zouden er nog meer penals moeten komen? Theo Zuidhof besloot het geluk niet andermaal te verzoeken, en scoorde vijf minuten voor tijd de 0-1. Uiteraard had dit een groot slotoffensief van de eersteklasser tot gevolg, en ON4 kwam flink onder druk te staan. Conditioneel waren de boeren uiteraard wat sterker, en dus was het van het grootste belang een verlenging te vermijden. Niemand minder dan Miguel Haaksema zorgde ervoor dat er feest gevierd mocht worden nadat een voorzet vanaf rechts besloot een eigen leven te gaan leiden en uiteindelijk ongestoord in de kruising belande.

0-2 en ON4 gaat op de trekker naar Madrid!

Joehoeee!

Fantastische overwinning. Goed gevoetbald, de beste kansen gehad. Harm stopte de penalty goed. En dat met een team dat stond te roken en nog niet geheel aanwezig was terwijl Harkemase Boys al aan het warmlopen was. Uitgebreider verslag volgt op de ON-site.

Netjes dat jullie toch hebben gewonnen. Toch geen vrije zaterdagen voor jullie :)

Mooi om te zien dat Michel Haaksema weer helemaal was hersteld van de soosavond!

Goed verhaal! Gefeliciteerd..

Christine H

Goed gedaan mannen!!

Prince schreef: Niemand minder dan Miguel

wie wil er ruilen met Miguel?

Pieterz schreef:
Prince schreef: Niemand minder dan Miguel

wie wil er ruilen met Miguel?

Hij hoeft zijn huiswerk niet te maken.
Hij heeft geen deken en geen laken.
Alleen een sjaal om zijn nek dat moet hij wel...

Goed gedaan! Helaas heb ik nog niet gebruik kunnen maken van mijn mooie
supporter shirt. Werk onthoudt mij ervan getuige te kunnen zijn van jullie mooie overwinningen. Over meer dan een paar weken zien jullie weer een tweede oranjeshirt aan de zijlijn.