Hannah schreef: Oja... ik ga er deze week mee bezig!! Sorry, had het eerder willen doen. Maar ik beloof dat het er komt.

Ondanks de onveranderde uitslag was het leuk om de beelden terug te zien.

Haha, nou bedankt. Maar meer dan filmen heb ik niet gedaan. Ben zelf ook wel ff benieuwd wat het uiteindelijke resultaat is geworden.

Mensen! De zaterdagen dat u niet weet wat u moet doen zitten er weer op. Vanaf morgen kunt u weer aan de rand van een grasveld u zaterdagmiddag doorbrengen kijkend naar 22 gladiatoren strijdend om alles wat mannelijk is.

Oftewel morgen:

12.30 GEO 2 - ON4 te Garmerwolde. Garmerwolde ligt tegen Groningen aan, aan de kant van Lewenborg. Ongeveer een half uurtje fietsen.

Tot morgen!

De snelste weg naar Europa is nog levend! In de eerste (beker)wedstrijd van het seizoen is er 3-0 gewonnen. Supporters bedankt!

Mocht iedereen in een zwart gat vallen na het novitiaat, dan heeft ON4 de perfecte zaterdamiddaginvulling voor u: de derde en laatste wedstrijd in de bekerpoule. Deze beker betekend een van de eerste stapjes richting Europees voetbal, dus support is nodig.

Stand bekerpoule:
wedstr ptn doelsaldo

1. ON4 2 6 5-1
  2. Omlandia 2 3 10-4
  3. GEO 2 3 5-3
  4. SVG 2 0 2-14

Uitslagen dusver:

ON4-GEO 3-0
Omlanidia- SVG 9-2
GEO-SVG 5-0
ON4-Omlandia 2-1

Programma

SVG-ON4
Omlandia-GEO

Gaan de eerste 2 teams door of enkel nummer 1? Want ik zie in het tweede geval een bedreiging vanuit Omlandia wat betreft doelsaldo...

Alleen de eerste gaat door. Als we gewoon de derde wedstrijd tegen SVG winnen komt het goed. SVG heeft bovendien al 14 doelpunten tegen in 2 wedstrijden wat voor komende zaterdag wat belooft!

Yehes, gewoon een keiharde thuiswedstrijd. Lekker voetballen tegen m'n basisschoolvriendjes.

Theo

Dus voor de duidelijkheid:

Zat 29-08 SGV2 - ON4

14.00 in Schildwolde

Beloofd spektakel!!

Morgen dus! Eerstejaars vanzelfsprekend verplicht.

Voor de geïnteresseerden: we hebben gewonnen met 9-0

ps. dit is Henri

En supporters bedankt natuurlijk.

Hoogste overwinning in de geschiedenis van ON, en de competitie moet nog beginnen... Dat belooft vuurwerk voor zaterdag!

voor iedereen dus een reden om er zaterdag bij te zijn voor de eerste competitie wedstrijd!!

Morgen de eerste competitiewedstrijd van het seizoen. Een goed begin is het halve werk, dus voor de titel moeten we winnen.

Bovendien is het de studentenderby van Groningen en omstreken. Morgen dus op ons ouw vertrouwde Coendersborgh: ON- TKB

Lekker weer, voor een mooie wedstrijd. 12:30 Coendersborgh dus.

Toch geen mooi weer, dus: afgelast..

Een goed begin is het halve werk, de eerste klap is een daalder waard.. Maakt allemaal niet uit: 4-0 overwinning.

1-0 32' Arend (Michel)
2-0 61' Theo (Pieter)
3-0 71' Theo (erik)
4-0 79' Pieter (theo)

Tot volgende week! Half 1 thuis Coendersborg

lekker hoor jongens! volgende week ben ik er wel weer bij!