Webcie, donders bedankt hè!

Hannah schreef: Wie komt er allemaal supporteren? Of wie moet nog overgehaald worden? Het wordt echt mooi! Als de zon zo schijnt als nu en er 4 vrouwen of meer langs de lijn staan, neem ik rosé mee.

Ha, goed idee Hannah. Waarschijnlijk ben ik nu wel over te halen om ook te komen supporteren.

Martine schreef:
Hannah schreef: Wie komt er allemaal supporteren? Of wie moet nog overgehaald worden? Het wordt echt mooi! Als de zon zo schijnt als nu en er 4 vrouwen of meer langs de lijn staan, neem ik rosé mee.

Ha, goed idee Hannah. Waarschijnlijk ben ik nu wel over te halen om ook te komen supporteren.

Yes! Meer van dit!

Klopt, misschien goed om in je overweging mee te nemen dat na de wedstrijd een borrel op soos is.

als er gewonnen word neem k aan

Ligt eraan, je kunt alcohol om verschillende redenen drinken. Ik hoop dat het zaterdag de vrolijke reden wordt.

Om alvast in de stemming te komen, nog even een paar fotootjes van Koos van de vorige wedstrijd. Die laatste is een samenstelling van 3 foto's waardoor ie niet helemaal klopt (aangezien je 2 doelen in beeld ziet).

alcohol langs de lijn is streng verboden. Dit kan de club een flinke boete kosten en ons misschien wel puntenmindering. Met andere woorden: stop je je rose wel netjes in een bidon?

Stop jij je sigaretjes dan ook in een lollypakje?

[quote="Martine"][quote="Hannah"]Wie komt er allemaal supporteren? Of wie moet nog overgehaald worden? Het wordt echt mooi! Als de zon zo schijnt als nu en er 4 vrouwen of meer langs de lijn staan, neem ik rosé mee.[/quote]

Ha, goed idee Hannah. Waarschijnlijk ben ik nu wel over te halen om ook te komen supporteren.[/quote]

jeuhj eindelijk kan ik ook ns komen kijken!

King B schreef: alcohol langs de lijn is streng verboden. Dit kan de club een flinke boete kosten en ons misschien wel puntenmindering. Met andere woorden: stop je je rose wel netjes in een bidon?

Haha, dat doet me denken aan een zaalvoetbaltoernooi in Utrecht. Alleen zat er toen van die vieze martini in de bidons.

Maar mooi dat er meer supporters komen kijken zaterdag. Wordt een mooie wedstrijd en een mooie borrel als we winnen.

(zaterdag 12:30 Kooiweg 1)

Is er al een sms-bom uitgegaan? GSV-mail? Weet iedereen van de booming-duikboot-borrel?

Dit was Koos en ook ik heb zin in morgen...
Harm, fit? :oops:

http://www.mijnalbum.nl/Foto-SEKZFWBP.jpg

Goeie bank hoor

Nog 22 uur!

Moet nu echt naar bed wordt weer zwaar morgen.

Nog 11,5 uur

Succes jongens...

nog 2 uur

<a href="http://picasaweb.google.nl/harryholsappel/ON4#slideshow"&gt; Kijk hier voor de foto's van ON4 - Aduard2</a>

Heeft er nog iemand gewonnen of hoe zit dat? Ik gok zo dat het niet heel vrolijk was.

Leuke foto's, mooi dat er zoveel supporters waren, wel achter de hekken graag maar de sfeer was goed. 4-3 verloren helaas.

Ja, supporters bedankt! Toffe sfeer, jammer van de uitslag.