Verzwijgen verzwijgen, ik denk dat jij met je eerste balcontact al redelijk duidelijk maakt wat je positie zou moeten zijn.

Dit is Henk-Jan trouwens

Zaterdag 28-11:

ON4 - Middelstum

12.30 COENDERSBORG!!

BE THERE!!!

M'stum rules! :D

Ik kom ook een kijkje nemen...

3-1! Supporters bedankt!

Heb je nog een doelpunt gescoord?

Nee geen doelpunt gezet, anders had ik dat natuurlijk wel gezegd...

Wel bijna Fleurke, scheelde niet veel...

Hoe vaak moet ik nog vertellen dat je een doelpunt maakt of scoort en niet zet. Je schoen, die zet je.

Morgen om 14:30: ONR2 (Roden) - ON4
Allemaal komen kijken op het sportpark van ONR (Hullenweg 2)

Voor Regio 1 en eerstejaars verplicht...

X

Ha leuk! Ik ben er uiteraard bij!

Heel goed, neem je ook een kopje koffie mee voor de geblesseerde mensen aan de lijn= Zonder melk en suiker graag. Bedankt!

Afgelast

Om de winterstop te overbruggen (wanneer begint het weer?) even nog wat foto's van een paar van de laatste wedstrijden. De meeste zijn trouwens een beetje ver weg genomen, maar dat ligt aan mn telefoon.

Deze zijn van 27 september Loppersum - ON4 uit.

Strakke lijn...

Klik voor meer.

En deze zijn van 25 oktober, ON4 - Zuidhorn thuis.

Eerste doelpunt...

Klik voor meer.

Ha Leuk!

De eerstkomende wedstrijd is die tegen Noordwolde. 24 Januari half 1 thuis (Coendesborgh dus).

Super, kun je ook zorgen dat Lennert ze krijgt? Dan kunnen ze op de site.

Eindelijk is het weer zover. De winterstop is weer voorbij en de kicksen kunnen weer uit de kast. ON4 zal morgen aantreden tegen het tweede elftal van Noordwolde. Vorige wedstrijd was de openingswedstrijd van het seizoen en werd met 3-2 verloren, dus revanche is een noodzaak.

Aangezien er nauwelijks getraint is door de selectie is veel support natuurlijk niet verkeerd kom dus allemaal langs op Coendersborgh!

Nog een reden om te komen kijken: Onze kilometervreter uit Cananda is weer terug en zal zijn eerste minuten van het seizoen maken.

En als ik teletekst mag geloven komt er vanmiddag zelfs nog een zonnetje bij. Hartstikke mooi.

Herbsgarden

Shit, als ik gisteravond forum had gecheckt, had ik niet uitgeslapen. Wanneer is herkansing thuis?

Jammer, maar ook zonder jouw support is er een degelijke 2-1 op het scorebord gezet. Je zult waarschijnlijk tot 28 februari moeten wachten op de eerste thuiswedstrijd, maar dat is dan ook direct een topper tegen kampioenskandidaat Loppersum 2.