Volgens mij heb jij een leuk feestje gehad.... ik ook, maar om een heel andere reden.
+0
Robbert
okok, vertel maar ligtenberg
+0
Henri L
Ik had een feestje omdat het zaterdag was.
+0
Henri L
Mooie openingswedstrijd. Zonder conditie toch Opende even aan de kant schuiven met 7-0. Supporters bedankt!
+0
Rolv
Wie heeft er uiteindelijk nou in het doel gestaan van ON4? Hoorde iets van een pre-amice die keeper was ofzo..
+0
Henri L
Klopt Verschuren heeft zijn doel schoon gehouden vandaag.
+0
RJ
Gefeliciteerd mannen.
+0
Henri L
Baal je al dat je gestopt bent Jongsma?
Zaterdag dus: Knickerbockers-ON4.
+0
RJ
Ik had de belangstelling van andere clubs iets hoger ingeschat. Niemand zit meer te wachten op een niet-scorende spits, zelfs Heerenveen wilde mij niet hebben. Toch heb ik goede hoop dat ik na de winterstop mijn carriere kan voortzetten bij een club in Zwolle, als spits. Tot zolang probeer ik zo weinig mogelijk voetballen te zien en te horen.
+0
Henri L
Henri L schreef:
Morgen dus: Knickerbockers-ON4 bij de ACLO.
+0
Vriend Niels
Mooie 4-0 overwinning ON! Mooie duikelingen van Mark "Suarez" Kruidhof ook...
+0
Henri L
Wat is de kantine van the knickerbockers toch gezellig.
Maar supporters bedankt!!
+0
Harald
Goedkoop vooral...
+0
Henri L
Zaterdag dus weer tijd voor een goede pot voetbal. Na 2 gewonnen wedstrijden en met een doelsaldo van 11 voor en 0 tegen zal ON4 ook deze week weer alles op alles zetten om weer te winnen.
Heerlijk avondje mensen, leuke pot voetbal en een lekker soosavondje. Supporters bedankt! Gouden linkervoetje bijna bedankt...
Je schot op de paal was mooi, maar je moet die panna ook niet vergeten (of zag ik dat nou verkeerd?)
Dat zag je goed, sterker nog het waren er twee 8)
Nog 4 uur en 3 kwartier tot kampioenschap!
wel even on topic blijven......
Maar ach, het is zulk mooi weer, dus: alvast gefeliciteerd.
ps. dit is Bouke die zijn eigen inlog vergeten is.
Het is officieel...
GRC2 KAMPIOENEN GRC2 KAMPIOENEN GRC2 KAMPIOENEN GRC2 KAMPIOENEN GRC2 KAMPIOENEN GRC2 KAMPIOENEN GRC2 KAMPIOENEN OLE OLE!!!!
Volgens mij heb jij een leuk feestje gehad.... ik ook, maar om een heel andere reden.
okok, vertel maar ligtenberg
Ik had een feestje omdat het zaterdag was.
Mooie openingswedstrijd. Zonder conditie toch Opende even aan de kant schuiven met 7-0. Supporters bedankt!
Wie heeft er uiteindelijk nou in het doel gestaan van ON4? Hoorde iets van een pre-amice die keeper was ofzo..
Klopt Verschuren heeft zijn doel schoon gehouden vandaag.
Gefeliciteerd mannen.
Baal je al dat je gestopt bent Jongsma?
Zaterdag dus: Knickerbockers-ON4.
Ik had de belangstelling van andere clubs iets hoger ingeschat. Niemand zit meer te wachten op een niet-scorende spits, zelfs Heerenveen wilde mij niet hebben. Toch heb ik goede hoop dat ik na de winterstop mijn carriere kan voortzetten bij een club in Zwolle, als spits. Tot zolang probeer ik zo weinig mogelijk voetballen te zien en te horen.
Mooie 4-0 overwinning ON! Mooie duikelingen van Mark "Suarez" Kruidhof ook...
Wat is de kantine van the knickerbockers toch gezellig.
Maar supporters bedankt!!
Goedkoop vooral...
Zaterdag dus weer tijd voor een goede pot voetbal. Na 2 gewonnen wedstrijden en met een doelsaldo van 11 voor en 0 tegen zal ON4 ook deze week weer alles op alles zetten om weer te winnen.