ON bedankt! Als we zo staan te kleumen met z'n allen is een winstpartij wel het minste. Lekkere pot vechtvoetbal.

Mn vingers lagen er ongeveer af na de eerste helft, maar het was toch erg gezellig langs de lijn. 6-0 wedstrijden zijn leuk, maar een beetje spanning is ook wel eens wat. ON ook bedankt dus! Wordt er trouwens komende zaterdag ook gevoetbald? En zo ja, waar?

Uit bij Veenhuizen.

In de gevangenis, mooie belevenis voor de supporters lijkt me. Wordt moeilijk om de wedstrijd van gister te overtreffen, maar we spelen tegen de nummer 3 of 4, ook leuk natuurlijk.

Spelen we echt in de gevangenis? Daar ben ik al eens geweest en niet in detentie. Echt een aanrader voor het publiek. Als je geld wil verdienen moet je even wat 'stuff' meenemen, je wordt serieus rijk.

Ik sta nog te trillen van de kou achter mijn pc, maar ik vond het erg leuk. Spannende partij en met z'n allen langs de lijn is mooi.

GRC2-ADUARD 8-1!!!!!! Volgende week kampioenswedstrijd in leens. Wie komt er kijken?

Wij moeten zelf nog voetballen dan, dus ik ben er niet bij. Maar gefeliciteerd. Wat een rare wedstrijd hebben wij gehad vanmiddag. Hele wedstrijd beter en veel meer kansen dan Veenhuizen, 1 kans weggeven en uiteindelijk 2 zondagschoten (hele mooie) die de wedstrijd beslissen. Keerpunt was toch een beetje de 2e gele kaart voor Okke, die met rood van het veld moest.

Komende donderdag voetbald ON4 thuis tegen OKVC. De wedstrijd begint om 18:30.

Ja mensen, wat is er mooier dan voor soos aan, in een heerlijk zonnetje, voetbal te kijken bij ON4. Het is de laatste thuiswedstrijd van dit seizoen, dus wellicht de laatste mogelijkheid om je favorieten op het veld te zien, aangezien er enkele sterren zullen stoppen. Komt dat zien dus!

Verder is wellicht het vermelden waard dat er in een pretopstelling zal worden gespeeld. Oftewel: niemand op zijn eigen positie. Hier kan ook gestemd worden welke speler waar moet komen te spelen. René Jongsma als linksback? Het kan zomaar geregeld worden!

Na de wedstrijd wordt de soos waarschijnlijk meteen open gegooid, vanaf een uur of negen dus. Tot donderdag!

Kever als hangende spits en Ligtenberg in het doel, dan kan Koos mooi commentaar leveren met een megafoon.

Bij een pretopstelling, kan ik sowieso niet op doel. Ik heb deze competitie namelijk al een helft het doel verdedigd. Ik zie voor mijzelf een positie centraal in de spits weggelegd. Lekker mijn eigen glazen ingooien. (toch een beetje een trend dit seizoen)

pytric schreef: Kever als hangende spits en Ligtenberg in het doel, dan kan Koos mooi commentaar leveren met een megafoon.

Ik heb je altijd al gemogen Pytric.

Voor op doel zijn meerdere gegadigden. Voor de spits staat alleen Bouke vast, want die moet 4 keer scoren. Ik denk dat we een ouderwetse 2-3-5 moeten spelen om iedereen zijn kans in de aanval te geven. Pieter en Breunis kunnen dan achterin de boel mooi dichthouden. Zeker Breunis staat garant voor de nul (haha). De rest wordt nog op gebroed.

Ik stem op kever in de spits! Dat wil ik nu toch wel een keertje meemaken na al die verhalen. Of anders aanvallende vleugelspeler, of hebben ze dat alleen in hattrick :) .

Ik heb altijd al van je gehouden francoise.

5-4-1, waarbij Ligtenberg met overdonderende meerderheid is verkozen voor de spitspositie, zo hoorde ik.

maar zorg dat je er bij bent, vrijwel direct na de wedstrijd gaat de bar open! (soos dus)

Was het anderhalve week geleden al leuk langs de lijn in de snijdende kou, vanavond kan het alleen nog maar beter worden met een temperatuur die ongeveer 10 graden hoger ligt!

o ja, er zal ook AZ gekeken worden op de Beamer. Iedereen, maar dan ook echt iedereen is welkom (dit moeten we zeggen van de Senaat, anders mogen we de Beamer niet gebruiken)

Maar wie mogen er eigenlijk niet komen dan?