Hmm, op zich wilde ik het niet terugzien, maar op deze manier is het toch wel leuk, tof filmpje!

haha mooi werk JP...is weer even genieten!

Over 2 dagen precies de aftrap tegen de voetballers uit deze woonwagenwijk:

PKC uit dus! Komt dat zien, vanaf 11 uur deze zaterdag. Sportpark De Kring, gewoon de Peizerweg affietsen, dan kom je er vanzelf!

Over 1,5 uur mogen we los. Gisteren een goede koffieborrel gehad, dus dit gaat het helemaal worden. Kom kijken!

Al die debutanten vandaag, je kunt het simpelweg niet maken om die te laten voetballen zonder publiek!

een mooie 7-0 overwinning doet ons weer naar boven kijken.

7-0 is niet verkeerd. Toch wel relax als onze vriend freddie niet mee speelt :wink: Wij hebben met 3-1 gewonnen en met het 2-0 verlies van veenhuizen lijkt het er toch op dat wij alles in eigen hand hebben...

Tja jullie zijn al praktisch kampioen man... Als je dit ooit nog weggeeft... Freewheelend naar de titel lijkt mij zo. Zeer makkelijk programma ook nog... Gefeliciteerd!

Qua wedstrijd: debutanten bedankt, lekker gebald! Wel aardig wat glazen ingegooid, maar dat lijkt een traditie te worden.
En René we hebben je gemist, althans jij hebt een kans gemist beter gezegd. Iedereen heeft nu ongeveer gescoord, behalve jij. En Harmen natuurlijk.

Koos L schreef: Zeer makkelijk programma ook nog

We hebben aduard nog te gaan. Als we alles winnen en jullie ook dan is de kampioenswedstrijd tegen PKC. Laat dat nou op een moment zijn als vriend freddy vrij heeft... Als we bovendien net zo slecht spelen als gisteren tegen grijpskerk is het nog zelfs nog maar afwachten of we kunnen winnen van lycurgus volgende week :?

Koos L schreef: Qua wedstrijd: debutanten bedankt, lekker gebald! Wel aardig wat glazen ingegooid, maar dat lijkt een traditie te worden. En René we hebben je gemist, althans jij hebt een kans gemist beter gezegd. Iedereen heeft nu ongeveer gescoord, behalve jij. En Harmen natuurlijk.

Gefeliciteerd mannen, knap werk! Goede revanche ook voor de heenwedstrijd. Ik stel voor dat we nog een protest bij de knvb indienen over competitievervalsing...

Over dat scoren, vorig jaar scoorde ik twee keer heb ik al eens verteld. Dat betekent dit jaar simpelweg weer een balansjaartje voor mij. Helaas, moeder de natuur heeft dit zo bepaald.

Wanneer jullie PKC2 treffen speelt PKC1 ook gewoon een wedstrijd Frank, dus helaas gaat Freddy jullie niet slachten... Maar competitievervalsing blijft het wel.
Dus het wordt een makkie voor jullie, neem dat van mij aan. Je hoeft niet meer te trainen, kunt lekker achteroverleunen en de puntjes stromen alsnog gewoon binnen. Neem het ervan zou ik zeggen...

sowieso heeft Freddy te veel wedstrijden in het eerste gespeeld om nog in het tweede uit te mogen komen dus dat kan niet. Dat gaat waarschijnlijk voor veel eerste elftalspelers op.

Zaterdag mag het weer, we mogen los tegen de studenten van TKB. Altijd beladen natuurlijk, komt dat zeker zien. Aftrap 12.30 uur in een laf zonnetje, alle reden om langs te komen, komt dat zien komt dat zien...

Heerlijke wedstrijd! Met name de eerste helft dan. Voor de thuisblijvers: met een 6-1 overwinning echt te mooi om niet bij te zijn geweest. ON en supporters bedankt hoor!

Het was idd of en volgens mij was het 7-1...

Da's goed nieuws. Als mijn fiets het niet had begeven was ik erbij geweest. Een middagje terrasjes was overigens geen slecht alternatief.

Geluukig maar, ik zat nog een beetje in twijfels, na een belletje met koos. Toen Bouke vervolgens een heel verslag ging doen van de wedstrijd die volgens hem in 1-1 was geeindigd wist ik het helemaal niet meer.

Maar relaxed, zaterdag ben ik er weer helemaal bij.

idem!

Be there, vorige twee wedstrijden 7-0 en 7-1 dus doelpunten gegarandeerd! Lekker weer trouwens ook, 16 graden in het zonnetje, wat wil je nog meer dan?

Wat een relaxed weertje om te ballen zeg.