ik denk dat ik ook wel tijd heb. heb alleen geen aclokaart

Vriend Niels schreef: Ik wil ook wel meedoen denk ik Hannah. Ik moet daarna squashen, dus ik zal mij heel erg inhouden.

Als je dat maar doet, Nylez. Om het wat eerlijker te maken voor jou, zeg ik ook geen nee tegen een laffe pot voetbal. Kom ik wel iets later denk ik....

King B schreef: heb alleen geen aclokaart

ik ook niet maar je moet gewoon net doen alsof je er een hebt dan vragen ze er ook niet naar

ach en anders betaal je toch die boete van 1 euro.

Dan moet je wel een ACLOkaart hebben hoor. Je moet dan een euro betalen en gewoon zeggen dat je er een hebt en het studentnummer doorgeven van iemand die er wel een heeft.

Wie komen er morgen uiteindelijk tussen 11 en 13 op onze training? Misschien is het wel handig met elkaar een tijd af te spreken. Als iedereen op andere momenten komt, kun je niet echt een partijtje doen nl. Begrijp ik goed dat sowieso Arend, Breunis, Niels en Gerben komen? Tof!

Za ik de ballentas weer meenemen? of is dat niet nodig?

ja neem de ballentas maar weer even mee! Zal ik de shuttle-run-test dan weer meenemen? :)

Grappig Mark... Doe dat maar een keer als we niet de volgende dag weer moeten voetballen.

Okee morgen dus: beetje fris maar toch mooi weertje verwacht, en een prachtige wedstrijd natuurlijk. Kom je neus dus even om de hoek steken om ons aan te moedigen, half één aftrap, tot dan.

Afgelast!

Hey! Al een beetje (geestelijk) bijgekomen van gisteren? Wel jammer dat het nu afgelast is. Is het veld nog heel erg nat ofzo? Opzich willen Christine en ik vanmiddag wel voetballen in het Noorderplantsoen. Uurtje of half 2? Wie heeft nog meer zin? Ander tijdstip mag ook wel.

EDIT: Laat ook maar. Hoor net dat het NP heel drassig is.

Zaterdag ON4 - GRC 2 om 12:30 op sportpark Coendersborg.

Mis em niet!

GRRR.....
WAF, WOEF, hap...slik...weg!

GRC kampioen:)

Shit, ik kan niet komen... Come on GRC, maak ze in!!!

Jingle bell, jngle bell, jingle all the way......

Wie maakt hem af?

...iedereen kan voetballen, behalve GRC :D

heerlijke voorzet Jongsma, ik heb je altijd al gemogen. Zaterdag ga jij je goaltje wel meepakken als je al zo ver in de voorbereiding bent...

De wedstrijd gaat door! Kan ook niet anders met dit heerlijk lentezonnetje :D komt allen tezamen dus, vanaf 12.30u, Sportpark Coendersborg.

GRC (met Bart en Frank) in vorm dat ON4 van de titel gaat proberen te houden. Een onvervalste topper, en dat in een heerlijk zonnetje. Tot straks!

Het is een té mooie dag om geen voetbal te komen kijken...

be there!

Ik weet niet of jullie de wedstrijd terug willen zien, maar het kan: