klopt, maar het blijft de koploper in verliespunten tegen de gedeelde nummer 2 in verliespunten, mochten wij winnen zaterdag dan zijn we gedeeld koploper.

knvb.nl schreef: 27-01-2007 The Knickerbockers 6 GRC Groningen 2 2 - 1

3-2 zelfs. Eigenlijk 3-1 maar een waardeloze scheidsrechter gaf een vrije trap op 7 meter van onze goal. Die kan iedereen er wel inpissen. Waar heb je die valse info vandaan?

KNVB-site zegt 2-1 voor TKB.

Das vreemd...

Heerlijk weer, een vrije zaterdagmiddag: een mooie gelegenheid om een mooie wedstrijd te komen kijken: zometeen speelt ON4 tegen Opende 2, de topwedstrijd van vandaag! Kom supporteren dus, en je zult niet alleen zijn, velen hebben reeds toegezegd hun kelen schor te komen schreeuwen. Dus kom zometeen naar Coendersborg, aftrap: 12.30u.

Goed gedaan jongens! Ik heb er niet veel verstand van, maar 3-0 betekent volgens mij gewoon een gewonnen wedstrijd. En lekker in het zonnetje ouwehoeren in de dug-out is zo gek nog niet. Dick deed na verloop van tijd zelfs zijn trui uit! Een zeer geslaagde middag dus.

Van harte ON! Ik heb er ook niet veel verstand meer van, maar de doelpunten waren in ieder geval heel mooi. En het spel zag er volgens mij ook goed uit. Nooit geweten, trouwens, dat het langs de lijn zo leuk kan zijn. Met een beetje geluk en het liefst weer dit prachtige weer probeer ik er binnenkort weer bij te zijn.

Met een klinkende 6-1 overwinning op PKC kan gezegd worden dat er in ieder geval geen eerste spelers meededen :wink:

Maar ff on-topic: On, goed bezig. Word aanstaande maart toch al de vervroegde kampioenswedstrijd gespeeld.

Dick schreef: Van harte ON! Ik heb er ook niet veel verstand meer van, maar de doelpunten waren in ieder geval heel mooi.

Nou ik heb er dus toevallig heel erg veel verstand van en die doelpuntjes mochten er echt wezen. Die eerste van Breunis is dan ook keurig vastgelegd vanaf de opzet, maar die andere twee helaas niet. Vooral dat dansje van Mark na die treffer vanaf 30 meter (?) was het nabeschouwen waard geweest. En dat zonnetje maakte het inderdaad helemaal af. Ook nog eens hoogwaardig bezoek langs de lijn en de middag was compleet. ON4 bedankt!

ik denk niet dat het 30 meter was, maar het was idd een mooi doelpunt. Na zo'n wedstrijd heb ik meteen zin in de topper tegen Aduard volgende week.

Ik heb bijzonder genoten gisteren. Twee factoren waren erg belangrijk voor dit genot, oh nee drie. Allereerst was daar het geweldige publiek, het is toch leuk als mensen naar je willen komen kijken. Dan doe je onbewust toch een stapje harder. Verder was het een geweldige tegenstander die ongecompliceerd 4-3-3 speelde. Heerlijk simpel te verdedigen dus, vooral als de gemiddelde voorhoedespeler ongeveer 2 keer zoveel buikomvang heeft als de gemiddelde verdediger. Dit is niet denigrerend bedoeld, ik vond ze nog best goed maar ik was wel verbaasd.
Tot slot was er het aangename zonnetje die het feest compleet maakte.

@ Hannah, is het nog mogelijk om wat videobeelden op internet te zetten?

Kijk eens naar buiten en bedenk hoe heerlijk het is om vanmiddag rond een uurtje of 14.30 langs de zijlijn de staan om te genieten van de wedstrijd FC LEO 2 tegen Oranje Nassau 4.
De heenwedstrijd werd een fortuinlijke 4-3 voor ON4 met een bizarre ontknoping, met een spetterende borrel na afloop. Deze keer is de topvorm van Ligtenberg hopelijk minder noodzakelijk en zien we mooi voetbal een soepele overwinning en vooral drie punten verschijnen...
Voor de echte fans: rond half neem je de train naar Winsum, en daar neem je de bus naar Leens, makkie toch? Tot vanmiddag! (En wie weet is Adwin er wel weer met zijn gettoblaster...)

ON4 bedankt voor een mooie pot voetbal vanmiddag! Was meestal een genot om naar te kijken en 6-0 is zeker verdiend. 8-0 was ook verdient geweest, maar ja 3 uit 3 penalties scoren is natuurlijk wel veel gevraagt.

Man of the match: Henri Ligtenberg, heb niet vaak zo'n mooi doelpunt gezien.

Ik vond die van Arend ook erg mooi hoor. Dat het arbitrale trio niet in staat was te constateren dat het een geldig doelpunt was doet aan de fraaiheid van het doelpunt niets af.

Maar inderdaad, die van Ligtenberg was ook fenomenaal. Gelukkig hadden we de topvorm van Ligtenberg niet nodig, wel tof dat het er toch was.

Aanstaande vrijdag zal het VVD (vrouwenvoetbaldispuut) afreizen naar Utrecht om de eer van de GSV hoog te houden (haha) op het interamicale sporttoernooi. Donderdag zal de laatste training voor dit toernooi plaatsvinden van 11-13 uur in de HG-hal in de ACLO. Hiervoor zoeken wij 6 (niet te) enthousiaste jongens die een geduchte tegenstander willen vormen tijdens deze training. Zo kunnen wij het competitie-element ook eens ervaren...

FC Viva*:
Catharina
Christianne
Christine
Corien
Hannah
Jessica
en nog een anoniempje die op de goal mag.

*vrouwelijke intuitie, voetballen met ambitie

ik ben niet overdreven te enthousiast, en kan donderdag wel dus ik wil wel een poging tot tegenstand bieden wagen.

Reserveer het even in de agenda: zaterdag zou het kampioenschap wel eens beslist kunnen worden. ON4 speelt dan tegen Aduard2, beiden koploper... Dus: zaterdag, half één, Coendersborg!

(Als het zaterdag niet wordt beslist, dan wel in de wedstrijd tegen GRC, de week erna, ook thuis, half één, ook in de agenda zetten dus!)

Vriend Niels

Ik wil ook wel meedoen denk ik Hannah. Ik moet daarna squashen, dus ik zal mij heel erg inhouden.