Zaterdag 14:30
LYCURGUS 5- ON4

Sportpark Vinkhuizen (bij het tunneltje)

Als ik naar buiten kijk, lijkt het me sterk dat het doorgaat, maar het is natuurlijk nog geen zaterdag.

onruststoker!

In het weekend zou er toch minder regen en wind zijn? dat zeiden ze wel op het NOS-journaal iig.

Da zei ons Piet ook!

HaJee schreef: Als ik naar buiten kijk, lijkt het me sterk dat het doorgaat, maar het is natuurlijk nog geen zaterdag.

kuchKUNSTGRASkuchmetkuchde broodnodigekuchDRAINAGEkuch

Toch word een potje voetbal wel minder aantrekkelijk met dit weer.

Zaterdag wordt van deze week wel de beste dag: iets meer opklaringen en iets midner wind. Maar goed, dat zegt natuurlijk ook nog helemaal niets. ON4 moet in Vinkhuuzn spelen toch? En is dat kunstgras of echt?

Allemaal om half drie naar Sportpark Vinkhuizen, wordt een mooie wedstrijd!

Vandaag dus! Aanschouw uw dappere helden die, brakker dan brak, een topprestatie op de gesproeide mat zullen leggen. Kom uit die flat en geniet van de zon! Kortom, kijken naar ON4-Lycurgus5. Tot straks, 14.30 uur!

Bakkie Krasse

Een makkelijke overwinning mede door de aanmoedigingen van enkele dappere supporters.
0-4 door respectievelijk Kruize, Zuidhof, eigen goal, Zuidhof.

Jaja het is alweer bijna zaterdag, dus het mag weer! Komt allen kijken naar ON4, deze keer voor de absolute topper tegen Opende 2. De nummer 2 tegen 1 op de ranglijst, dus een mooie wedstrijd in het verschiet. Aftrap: 12.30 uur, Coendersborg.

Na afloop voor selectie, supporters en anderen een winterstopborrel op soos!

Afgelast!

Alweer?

jep, allemaal mietjes bij ON.

Huh? Haakt iedereen af?

renskebuit schreef: Huh? Haakt iedereen af?

huh? wat?

Lelijk dit zeg, komen mijn ouders een keer kijken (eens in de 4 jaar), wordt het zonder reden afgelast...
Tot na de winterstop dan maar 8)

keine herfstmeister naturlich

Hopla, zaterdag mogen we weer! Het is heerlijk weer deze week, dus dat wordt lekker de wei in!
En meteen ook maar de topper uit deze klasse: tegen de koploper (in verliespunten): Opende 2. Het belooft spannend en mooi voetbal te komen, waarbij support natuurlijk zeer gewenst is.
Komt zaterdag allen supporteren vanaf half één, Sportpark Coendersborg.

Opende heeft afgelopen zaterdag met 2-1 van aduard verloren. Dus bij deze is de topper al iets minder stoer geworden:p