Henri L schreef: Aduard hebben we al bijna ingehaald, dus we gaan in de goede richting.

bovendien gaan die bergafwaarts met twee weken verlies.

Nou zijn 9-0 en 6-2 gekke uitslagen..maar past wel beetje in de trand van dit weekend...wa n gekkehuis zeg. maar goed dat PSV gewoon weer consequent kampioen wordt....

Jaaa mensen, vanavond een leuke oefenwedstrijd van ON4: tegen ON3! We beginnen om half negen, gewoon op Sportpark Coendersborg.

De selectie is zeer GSV getint, namelijk: Koos L, Henri L, Thijs M, René J, Frank E, Henk vB, Okke O, Henri P, Robbert K, Mark K, Rob B, Bouke K, Pieter Z.

Diehard supporters mogen met de selectie mee-eten, vanaf 18.30 in het PaRadijs. Eerst even aanmelden bij Biezema graag.

ik zou er 20.30 van maken in je topictitel

Ik kom misschien kijken, iedereen komen dus...

kijken hoe jij naar on3 kijkt, hmmm.. interresant

Helaas heb ik nuttige dingen te doen, en ben ik natuurlijk op dit moment ook al veel te laat. HUP ON4!

best relaxt trouwens zo'n sticky ON topic, die houden we erin!

Prince schreef: best relaxt trouwens zo'n sticky ON topic, die houden we erin!

had dat nou maar niet gezegd. Ik zorg wel weer even dattie bovenaan komt te staan.

Zaterdag Coendersborg: ON4-Grijpskerk.

Vorige keer wonnen de Grijpskerkernaren met 1-0, nu is het voor ons de mogelijkheid dat recht te zetten. Bovendien zou winst de titelaspiraties doen oplaaien. ten slotte nog een reden om te komen kijken: vele nieuwe gezichten en oude bekenden zullen hun rentree en entree maken.

Kom dus zaterdag richting Coendersborg om 21:30

Nee nee iets eerder als je niet alleen de naborrel wilt meemaken, kom rond 12.15 naar Coendersborg, dan kan je je nog even vergapen aan de professionele roodgekleurde warming-up.

morgen dus 12:30 Coendersborg, met de volgende selectie:

1. Koos
  2. Thijs
  3. Pieter
  4. Henri P
  5. Henri L
  6. Rene
  7. Henk
  8. Lennert
  9. Benne
  10. Arjan Verbree
  11. Jasper
  12. Nanne
  13. Anthon

ik heb Jasper net gesproken in de trein! Heel toevallig!
Jongens, succes morgen! Winnen he!

De goede jasper? het gaat hier om Jasper den Hamer.

Helaas supporters de wedstrijd is afgelast...

Supporters die van plan waren te komen, bedankt hè!

En bereid je vast voor op de gruwelijke Groningse derby: Lycurgus - Oranje Nassau, volgende week in Vinkhuizen...

Henri L schreef: De goede jasper? het gaat hier om Jasper den Hamer.

ja de goede jasper waar ik naast in de trein zat en die mij herkende alleen van mn Discreetjasje...

Henri L schreef: morgen dus 12:30 Coendersborg, met de volgende selectie: 1. Koos 2. Thijs 3. Pieter 4. Henri P 5. Henri L 6. Rene 7. Henk 8. Lennert 9. Benne 10. Arjan Verbree 11. Jasper 12. Nanne 13. Anthon

Wat een nieuwe talenten allemaal, jammer dat ze niet een wedstrijdje mee konden doen.

renskebuit schreef:
Henri L schreef: De goede jasper? het gaat hier om Jasper den Hamer.

ja de goede jasper waar ik naast in de trein zat en die mij herkende alleen van mn Discreetjasje...

Ik zou ook niet weten hoe hij je anders zou moeten herkennen.. Die gast was al lid af toen jij nog met n grote boekentas door zo'n grefo-school dwaalde.. :)

maar hij heeft wel bij mijn broer in de klas gezeten :wink:

Waar zo'n Discreetjasje al niet goed voor is!

dat dacht ik ook... :)