Haha bedankt en graag gedaan, en dat op zo'n schoen :)

Voor de echte fans: morgen speelt ON4 in Grijpskerk tegen de plaatselijk VV. Wij staan 4e, Grijpskerk 2 staat zesde, een belangrijke wedstrijd dus om omhoog te kunnen blijven kijken! ON4 reist af met een uitstekende selectie van 14 man, dat belooft wat.
We trappen af om half één, het is het handigst om de trein van 12.20 richting Leeuwarden te nemen, je bent er in een kwartiertje (minder lang dan fietsen naar een thuiswedstrijd dus!). Het zou leuk zijn als we ook in het buitenland support langs de lijn hebben!

Hoeveel is het geworden?

Titel aangepast, on topic graag.

Opende 2, garantie voor 3 punten of juist angstgegner? Wie durft?

Koos L schreef: Titel aangepast, on topic graag.

Was het zo slecht? :D

het was niet heel slecht, maar matig. met 1-0 verloren.

Webcie?

Hoppa we mogen de wei weer in! We spelen tegen laagvlieger VV Groningen. En dat laag vliegen gaat nogal letterlijk, want het is een lompe, agressief spelende ploeg. Er valt dus heel wat te beleven morgen! Kom daarom allemaal naar Sportpark Het Noorden, voor een goede pot voetbal. Aftrap is om 12.30 uur. Tot dan!

12:30 dus!

Lekker weertje!
Die Iepenlaan is heel makkelijk trouwens, zijweg van de Eikenlaan. Vanuit Vinkhuizen rij je winkelcentrum Paddepoel links voorbij, Eikenlaan (bijna) uitfietsen en dan ergens voorbij een kerk naar links, dan de Iepenlaan uitfietsen, hoppa!

PKC uit...wat een stelletje apen daar zeg! Mee uit de competitie gooien die gasten...strik je net je laatste veter: ''afgelast''
reden onbekend en waarschijnlijk weer door te weinig man.
succes vandaag!

GRC

snoep hondje hond schreef: PKC uit...wat een stelletje apen daar zeg! Mee uit de competitie gooien die gasten...strik je net je laatste veter: ''afgelast'' reden onbekend en waarschijnlijk weer door te weinig man. succes vandaag! GRC

Over apen gesproken... vv Groningen kan er ook wat van hoor. Zelden zo'n aggressieve kudde gezien. In de rust zijn we er mee opgehouden (2-0 voor) en dat is de einduitslag.

Dan hebben we de scheids nog, hij zag de helft van de doodschoppen niet. hij had het echter wel bij het rechte eind met de rode kaart voor Bouke.

snoep hondje hond schreef: PKC uit...wat een stelletje apen daar zeg!

Bij deze nomineer ik dit voor understatement of the year. Ik weet van gekkigheid niet bij welk scheldwoord ik moet beginnen. Apen is in ieder geval meer een compliment in dat rijtje.

Aanstaande woensdag de agressie maar eens omzetten in een gedreven potje voetbal(?) tegen GVV. Vanaf half 8 op sportpark corpus den hoorn zullen de drie punten moeten worden binnengesleept. U bent van harte welkom.

GRC

doe je karatepakje maar gelijk aan dan.

Oioioi wat een losgelaten bende TBS'ers. Desondanks leeft iedereen nog, vooralsnog. En winnen. Geweldige wedstrijd, je had er bij moeten zijn!
Ik durf alleen de deur niet open te doen, er wordt de hele tijd aangebeld...

Koos L schreef: Hoppa we mogen de wei weer in! We spelen tegen laagvlieger VV Groningen. En dat laag vliegen gaat nogal letterlijk, want het is een lompe, agressief spelende ploeg. Er valt dus heel wat te beleven morgen! Kom daarom allemaal naar Sportpark Het Noorden, voor een goede pot voetbal. Aftrap is om 12.30 uur. Tot dan!

Zeker wat te beleven al was het maar voor even.

Ik snap niet hoe jullie die ploeg zo gek kunnen krijgen. Misschien lag het aan het feit dat er bij hun een aantal eerste spelers meededen maar wij hebben wederom een heel relax potje voetbal tegen hun gespeelt. 2-1 gewonnen! We staan weer op gelijke hoogte:)

Wat hebben jullie betaald of aangeboden? Gezamelijk douchen?

oei laat die zeep niet vallen