1-1

ON'ers en tassen van ON'ers bedankt. Het was weer een ouderwetse zaterdagmiddag...

SLOTACTIVITEIT LUSTRUM XL: Oranje Nassau 4 - Veenhuizen 2
De nummer 3 tegen 5! Deze zaterdag dus, 12.30 uur.
Dresscode: gala + oranje. Vanaf 15 uur borrel op soos!

Niet te vergeten: de laatste stickerzakjes zullen worden uitgedeeld!

Komt allen!! Ken je lache...

oeiii, wat spannend! Vet gaaf ON4!!

Gefeliciteerd jongens, 2e helft ging het behoorlijk.

Henk van Biessum, geniaal.

Respect voor mijn teamgenoten en supporters.

Ongeacht de stand: respect. Wat is het trouwens geworden?

3-2

Het was geweldig, ik heb genoten! Er mag vaker zo gespeeld worden, is wel zo leuk voor de supporters. ;)

Wat een wedstrijd, op deze manier is zaterdag inderdaad de mooiste dag van de week, ongeacht de omstandigheden...
Na 0-1 en 1-2 achter toch nog winnen, wat is dat lekker! En dat ene biertje in de kantine leek wel een meter, waanzin.
En trouwe supporters (toch nog aardig wat!) hartstikke bedankt!

Shit, gemist! Toch ontzettend veel respect en gefeliciteerd!

0-0 tegen aduard. Uiteraard zat er meer in maar kwam het er wederom niet uit. Toch nog redelijk resultaat tegen de nr.2 van dat moment.

Hannah schreef: Shit, gemist! Toch ontzettend veel respect en gefeliciteerd!

haha, hoezo shit? Dat meen je niet Hannah, maar dat geeft ook niet. Wie gaat er nou langs de lijn staan, terwijl je ondertussen ook kunt dromen van grootse overwinningen.

Hee allemaal vul je zwarte gat nu met StuntteamFM!!!

ON4 pakt drie punten in diesduel

COENDERSBORG- Na de verliespartij tegen PKC’83, mocht ON4 aan de bak tegen nr. 3 van de competitie, Veenhuizen. Zonder de geblesseerde Venderbos, Broeksma, T. Molema begon ON in de volgende opstelling:
Lieffijn;
Waardenburg, Ligtenberg, Jongsma,Horst;
Plas, Kruidhof, L. Molema, Kramer;
Kruize, Zuidhof

De gevolgen van de dies uitte zich in het spel van ON door slappe passes en laf de duels in te gaan. Hierdoor kreeg Veenhuizen enkele kansen, die ze echter niet wisten te benutten. Dit was mede te danken doordat Lieffijn zijn werk deed op de doellijn en met verscheidene reddingen ON op de been hield.
Via een paar uitvallen creeerde Oranje Nassau ook een aantal kansen, deze werden echter om zeep geholpen doordat men voorin nog niet scherp was. Na 45 minuten voetbal verwachtte iedereen met 0-0 de rust in te gaan. Er volgde echter een mentale klap voor ON4, doordat de spits van Veenhuizen met het hoofd 0-1 wist aan te tekenen.
De tweede helft begon ON4 de druk op het doel van Veenhuizen iets op te voeren, wat direct leidde tot een enorme mogelijkheid voor ON. De keeper van Veenhuizen werd echter niet verrast door het slappe rollertje van Zuidhof. 10 minuten na rust werd het toch 1-1 door een zondagsschot van Zuidhof. ON4 kreeg iets meer grip op het spel, mede door het uitvallen van linksback van Veenhuizen. Het was echter Veenhuizen die via een klutsgoal 1-2 wist te maken.
Direct na de 1-2 van Veenhuizen zette Kruidhof en de Kraker het middenveld goed neer en met een goed doelpunt door het midden kon Kruize de 2-2 binnenschieten. Hierna volgde er wat kansen over en weer. Uiteindelijk trok ON4 aan het langste eind, doordat Kruize zijn tweede van de middag wist te maken.
Met deze drie punten op zak, staat ON4 op de derde plaats. Volgende week volgt Grijpskerk uit, altijd lastig…

0-1 Veenhuizen
1-1 Zuidhof
1-2 Veenhuizen
2-2 Kruize
3-2 Kruize

Als laatste wil ik nog even de supporters bedanken die na een paar uur slaap de moeite namen om even langs te komen. En uiteraard Chris Havinga die energy drink voor het hele team bij zich had.

lekker verhaaltje pieterz, krijg al weer helemaal zin in vanavond

Persoonlijk zou ik Arend nog wel willen bedanken voor die bal op de doellijn :D en inderdaad, onze motivator in de rust, mentor Chris!

Ja idd zeg, dat wou ik je nog zeggen na de wedstrijd Horst! Goed doorgelopen bij die bal op de doellijn!!!