snoep hondje hond schreef:
Markie schreef: met daarna voor alle fans een borrel op soos!

al vallen we wellicht een beetje buiten de doelgroep...de competitie-grootheden eschbach en putter sind dabei!

mooi zo, als jullie dan punten laten liggen, dan wordt voor ons het feest groter. (eigenlijk hoort hier zo'n knipoog-smiley achter, maar ik doe niet aan smileys)

Het zou wel lachen zijn als we ook een keer een competitieborrel houden: alle ploegen uitnodigen op soos, veel te mooi.
Maar goed, eerst winnen van LEO en zaterdag een fijne opstartborrel meemaken :D

Ik heb er zin in, ik heb er bovendien een heel goed gevoel over.

gratis bier? en kijken naar de wedstrijd verplicht?

Heerlijk voetbalweertje, graadje of 23, kan niet beter. Komt allen, wordt mooi!

En Lenno vergeet de handschoenen niet.

4-3 gewonnen!!! En een prachtige borrel gaande op soos! Komt allen!!!

Fak jonge, zo'n borrel max. 1 keer per jaar, dit sloopt je echt zeldzaam...

Heerlijk weertje vandaag, prachtige wedstrijd op het programma en een gezellige borrel in het vooruitzicht... Wat kan een zaterdag toch mooi zijn!

Kom allemaal kijken bij Corpus den Hoorn, we trappen om 12.30 uur af. Het is raadzaam eerder te komen als je de speciale, nieuwe outfit van ON4 wilt zien!

Vanaf een uur of drie is iedereen welkom op onze sociƫteit, voor weer een toffe ON4-borrel.

Het zonnetje is ons weer genadig, het is een vrije dag, tiesto staat aan. Wat is er mooier dan een echte voetbaldag?

Koos L schreef: Kom allemaal kijken bij Corpus den Hoorn, we trappen om 12.30 uur af. Het is raadzaam eerder te komen als je de speciale, nieuwe outfit van ON4 wilt zien!

Als het goed is zult u ook het kippenpak van GRC aanschouwen. Deze twijfelachtige prijs word uitgereikt aan de speler met de meest foute kledingcombinatie van afgelopen seizoen. De gelukkige van afgelopen jaar heet GERT VAN HAITSMA!!

Doe hem de groeten:)

N.B. Steendam

Fietsen er zo mensen vanuit Vinkhuizen naar Corpus den Hoorn?

Waarom zijn er twee toppics hierover? De trainingspakken van Oudman Keukens zijn echt een verrijking en lust om naar te kijken trouwens. Gefeliciteerd daarmee. Die shirtjes van GRC met die matrozenkragen daarentegen...

Ja te lelijk voor woorden

Ja, dat was zeker gezellig!

Yo supporters, bedankt! Het was echt een prachtige dag, mooie overwinning en gezellige borrel!
Ik vond die tenues van GRC erg mooi trouwens, zou ik prima in kunnen spelen hoor.

N.B. Steendam

ON4, bedankt voor de wedstrijd! Leuk om naar te kijken, er waren mooie acties bij. Jammer dat ik niet op de borrel kon zijn.

ON4 bedankt! Het was spannend om te kijken!
Borrel was ook leuk!

Morgen is het dus zover: de stadsderby tussen de studenten, altijd toffe wedstrijd! We spelen om 12 uur bij de Aclo, lekker dichtbij, lekker weertje, lekkere wedstrijd, lekker gezellig. Tot dan!

wordt hartstikke leuk! Allemaal komen kijken dus!!!

En wat is de uitslag?