Hey half 1 gewoon weer voetbal toch? Wyneke en ik zijn erbij!

klopt.

hannah kben er niet bij morgen. Ik moet klussen bij de schoonouders terwijl bouke lekker aan het voetballen is. Succes aan de kant in ieder geval!

Misschien dat mijn fiets die kant nog wel opfietst. Jullie gaan toch wel ff stunten he!!

we moeten wel stunten, anders degraderen we.

In ieder geval zal er goed voetbal te zien zijn, voetballen wij slecht dan zal be quick goed spelen. Voetballen wij goed, dan zal be quick ook goed spelen.

Hmm.. klinkt wel aardig realistisch!!

Lieve Hannah, lieve ON3, ik ben er morgen alleen de laatste paar minuten of anders helemaal niet. Maar het spijt me heus wel weer verschrikkelijk.

En Han, als je nog prijs stelt op een verklaring over de meel, dan kan dat hoor!

Wyneke schreef: En Han, als je nog prijs stelt op een verklaring over de meel, dan kan dat hoor!

Een verklaring over de meel? Ik ben heel benieuwd wat je me over meel kunt vertellen Wyn! Maar het geeft niet. Ik hoorde al dat je bij je ouders was ofzo. Bel maar als je toch nog komt.
Renske, fiets je mee vanaf Vinkhuizen? Tien voor 12 gele flat?

succes he supporters... ze hebben jullie nodig.

Waar is het ergens? Misschien kom ik ook wel even kijken...

Sportpark Coendersborg.

Route vanaf Museumbrug: De autorijbanen oversteken richting het station (via verkeerslicht voor fietsers). Fietspad volgen langs spoor, ondermeer onder de heereweg door. Eerste oversteekmogelijkheid bij het spoor kiezen en die weg aanhouden. Dan een minuut of 5-8 doortrappen en dan staat er een bord aan de linkerkant met sportpark Coendersborg/ON3

Tip: fiets mee met deze of gene.

Kooiweg, Coendersborg. klein beetje ten zuid-oosten van helpman. routenet.nl is je vriend

of mn kaart ;)

mamma mia... das ver fietsen!

Margreet en ik fietsen uit Vinkhuizen om 10 voor 12 bij de Gele Flat weg. Tinka, jij woont toch in de Indische buurt? 5 over 12 op de museumbrug dan?

Jonges! Goed gespeeld hoor! Laten jullie het even weten als de Knickerboxers het goed doen?

supporters bedankt, voor de support, het ballenhalen en het water :)

Jongens bedankt hé! Goed gespeeld, het was een bijzonder voetbalmiddagje, rustig aan met blessures! :) Verder blijft fietsen heerlijk! Nu ga ik heeerlijk wegdromen van een ontzettend fijn regenboogkamp...

We gaan weer los, zaterdag om 12.30 uur! Tegen aartsrivaal Lycurgus, een stadsderby dus. Komt dat zien! Lekker voetbalweertjes (21 graden, zonnetje) en veel supporters, een prachtige middag wordt het. Tot ziens op Sportpark Coendersborg!