Zaterdag 19-11: Oranje Nassau 4 - Broekster Boys 2
Een onderwerp gestart door Fleurke
+0
Henri L
Helaas. dat was niet best. Zitten we eindelijk een keer op het hoofdveld, zijn er welgeteld 2 supporters om de tribune te vullen.
+0
JP.
Hannah en jij?
+0
Henri L
nee, jurrian, dus 3.
+0
RJ
En dan krijgen we zo op onze lazer, het is toch om te huilen.
Wat een slecht veld trouwens, dat hoofdveld.
+0
Kraker
Als het een goed veld was geweest was het 0-8 geworden.
+0
Bakkie Krasse
Kraker schreef: Als het een goed veld was geweest was het 0-8 geworden.
Heb je het bestuur van ON wel bedankt?
+0
Koos L
Nou, je zult het mij niet snel horen zeggen, maar ik speel nog liever op het oude kunstgrasveld... Blijkbaar waren die lui uit Delfzijl gewend aan een slecht hoofdveld of zo. 8)
Jurrian, er waren nog een paar mannen uit Noord-Groningen die met een envelop klaarstonden, jammer dat je al weg was.
+0
Kraker
Na een winterstop van dik twee maanden gaat het vandaag weer gebeuren: ON3 thuis tegen CSVH, half 1 sporpark Coendersborg.
Starring 4 frontino's die de hele nacht aan de teambuilding gewerkt hebben...
+0
Arend
be there! half 1 kick off...
+0
Kiffen
Prima wedstrijd mannenbroeders, 4-1: daar kun je mee thuiskomen.
+0
Margreet
Zo, respect! :bounce2:
+0
RJ
Misshien kan de topictitel even worden aangepast?
+0
Koos L
YES! We mogen eindelijk weer. We hebben in 2006 slechts één keer kunnen voetballen.: op 12 februari wonnen we thuis dikverdiend met 4-1 van CSVH. Door alle afgelastingen staat er nu een vol programma voor ons en dat begint zaterdag met een van de belangrijkste wedstrijden: Oranje Nassau 3 - The Knickerbockers 5. Belangrijk waarom?
Het is het studententeam hier uit de stad, dat maakt deze wedstrijd jaarlijks tot een beladen derby!
TKB staat 1 puntje boven ons op de ranglijst, een echte 6-puntenwedstrijd dus!
En ook heel belangrijk: het is de eerste wedstrijd die meetelt voor de derde periode!
Kom ons dus aanmoedigen, we spelen om half één op Sportpark Coendersborg. Tot dan!
+0
Robbert
dabei
+0
Pieterz
ben er ook
+0
Arend
met jouw trainingsstatistieken zou het ook vreemd zijn als je er niet bij zou zijn...:P
+0
Koos L
Met jou trainingsstatistieken wel :D
+0
Hannah
Eindelijk!!! Ik ben niet ziek, hoef niet op de hond van de buren te passen, de wedstrijd wordt niet afgelast, kortom: ik kom weer, maar laat Loes het niet horen want anders komt die ook en dan haal ik haar nooit in!
Oja, Henk-Jan, mag Lennert niet gewoon 2 helften spelen?
+0
loesje
Hannah schreef: ik kom weer, maar laat Loes het niet horen want anders komt die ook en dan haal ik haar nooit in!
Hee, goed dat je het zegt! Ik ben erbij.
Oja, Henk-Jan, mag Bouke mij een kusje geven als hij (voor mij) scoort?
+0
Arend
als hij maar niet uit het veld stapt en jij dr maar niet in...:wink:
Helaas. dat was niet best. Zitten we eindelijk een keer op het hoofdveld, zijn er welgeteld 2 supporters om de tribune te vullen.
Hannah en jij?
nee, jurrian, dus 3.
En dan krijgen we zo op onze lazer, het is toch om te huilen.
Wat een slecht veld trouwens, dat hoofdveld.
Als het een goed veld was geweest was het 0-8 geworden.
Heb je het bestuur van ON wel bedankt?
Nou, je zult het mij niet snel horen zeggen, maar ik speel nog liever op het oude kunstgrasveld... Blijkbaar waren die lui uit Delfzijl gewend aan een slecht hoofdveld of zo. 8)
Jurrian, er waren nog een paar mannen uit Noord-Groningen die met een envelop klaarstonden, jammer dat je al weg was.
Na een winterstop van dik twee maanden gaat het vandaag weer gebeuren: ON3 thuis tegen CSVH, half 1 sporpark Coendersborg.
Starring 4 frontino's die de hele nacht aan de teambuilding gewerkt hebben...
be there! half 1 kick off...
Prima wedstrijd mannenbroeders, 4-1: daar kun je mee thuiskomen.
Zo, respect! :bounce2:
Misshien kan de topictitel even worden aangepast?
YES! We mogen eindelijk weer. We hebben in 2006 slechts één keer kunnen voetballen.: op 12 februari wonnen we thuis dikverdiend met 4-1 van CSVH. Door alle afgelastingen staat er nu een vol programma voor ons en dat begint zaterdag met een van de belangrijkste wedstrijden:
Oranje Nassau 3 - The Knickerbockers 5. Belangrijk waarom?
Het is het studententeam hier uit de stad, dat maakt deze wedstrijd jaarlijks tot een beladen derby!
TKB staat 1 puntje boven ons op de ranglijst, een echte 6-puntenwedstrijd dus!
En ook heel belangrijk: het is de eerste wedstrijd die meetelt voor de derde periode!
Kom ons dus aanmoedigen, we spelen om half één op Sportpark Coendersborg. Tot dan!
dabei
ben er ook
met jouw trainingsstatistieken zou het ook vreemd zijn als je er niet bij zou zijn...:P
Met jou trainingsstatistieken wel :D
Eindelijk!!! Ik ben niet ziek, hoef niet op de hond van de buren te passen, de wedstrijd wordt niet afgelast, kortom: ik kom weer, maar laat Loes het niet horen want anders komt die ook en dan haal ik haar nooit in!
Hee, goed dat je het zegt! Ik ben erbij.
Oja, Henk-Jan, mag Bouke mij een kusje geven als hij (voor mij) scoort?
als hij maar niet uit het veld stapt en jij dr maar niet in...:wink: