Zaterdag 19-11: Oranje Nassau 4 - Broekster Boys 2
Een onderwerp gestart door Fleurke
+0
Kraker
Desondanks gaan we opnieuw voor de drie punten.
+0
Bakkie Krasse
Ik ga de hele training op lobjes oefenen. Dus allemaal komen kijken zaterdag!
+0
Arend
Koos L schreef: Het is extra leuk om in avondkostuum aan de zijlijn te verschijnen. (net als vorig jaar)
als iedereen dat nou doet...
...hoef ik de shirts ook niet te wassen :)
@gerard: superfilmpje! (let ook op die talentvolle nr 16 :P )
+0
Henri L
al die arrogantie na een gewonnen wedstrijd. Laatste keer dat we wonnen, leverde ons in de wedstrijden daarna 3x verlies op en 1 gelijkspel. Zaterdag winnen, dan kunnen we gaan voor het kampioenschap.
+0
Koos L
Prince schreef:
Koos L schreef: Het is extra leuk om in avondkostuum aan de zijlijn te verschijnen. (net als vorig jaar)
Goed lezen he, ik had het over de supporters...
Trouwens een toptraining achter de rug, belooft veel goeds voor komende zaterdag! Ik voorspel veel doelpunten door de lucht!
+0
Pieterz
gefeliciteerd, tof filmpje trouwens, ik hoop :oops: er zaterdag bij te zijn
+0
Arend
Koos L schreef:
Prince schreef:
Trouwens een toptraining achter de rug, belooft veel goeds voor komende zaterdag! Ik voorspel veel doelpunten door de lucht!
precies, jij hebt het over de supporters en ik maak daar iedereen van...zodat ik niet hoef te wassen
wel goed lezen he
+0
Koopa
Koos L schreef: Trouwens een toptraining achter de rug, belooft veel goeds voor komende zaterdag! Ik voorspel veel doelpunten door de lucht!
tijdens die toptraining nog getraind op penaltys... :D
jammer dat jullie zo viez vroeg spelen, als je nou gewoon om uurtje of 16 speelt kom ik ook wel kijken....
+0
Henri L
laffe haas, half 1 kan prima, 5 uurtjes slaap. wij moeten na 3 uurtjes slap ons bedje alweer uit.
+0
Bakkie Krasse
Koopa schreef: tijdens die toptraining nog getraind op penaltys...
Jazekers. Inmiddels kan iedereen de lat raken vanaf 11 meter.
+0
Cobie
Helaas viert mijn mama haar verjaardag, wordt nog leuk met een brak hoofd.
Ik had namelijk graag gezien hoe jullie tegen m'n dorpsgenoten spelen.
+0
Bakkie Krasse
Voorbeschouwing:
:urgs: voor sjaars
:dance: voor supporters
:redhole: voor CVVB
:winner: voor ON3
Kortom: Gekkenhuis.
+0
Biezema
Het zier er naar uit dat het gewoon doorgaat. Tot staks dus!
+0
Robbert
yes ik heb er zin in...
+0
YeHeSs
Ik was (tegen de verwachting in) al rond 10.45 uur wakker. Ik stap over een krap half uur op de fiets. Ik heb er zin in! Dat wordt weer een leuke uitslag!
+0
Kraker
idd... 1-1 met dank aan de scheidsrechter:( (en laten we eerlijk zijn ook aan onszelf, en bouke-spoorloos-kruize)
Desondanks gaan we opnieuw voor de drie punten.
Ik ga de hele training op lobjes oefenen. Dus allemaal komen kijken zaterdag!
...hoef ik de shirts ook niet te wassen :)
@gerard: superfilmpje! (let ook op die talentvolle nr 16 :P )
al die arrogantie na een gewonnen wedstrijd. Laatste keer dat we wonnen, leverde ons in de wedstrijden daarna 3x verlies op en 1 gelijkspel. Zaterdag winnen, dan kunnen we gaan voor het kampioenschap.
gefeliciteerd, tof filmpje trouwens, ik hoop :oops: er zaterdag bij te zijn
precies, jij hebt het over de supporters en ik maak daar iedereen van...zodat ik niet hoef te wassen
wel goed lezen he
tijdens die toptraining nog getraind op penaltys... :D
jammer dat jullie zo viez vroeg spelen, als je nou gewoon om uurtje of 16 speelt kom ik ook wel kijken....
laffe haas, half 1 kan prima, 5 uurtjes slaap. wij moeten na 3 uurtjes slap ons bedje alweer uit.
Jazekers. Inmiddels kan iedereen de lat raken vanaf 11 meter.
Helaas viert mijn mama haar verjaardag, wordt nog leuk met een brak hoofd.
Ik had namelijk graag gezien hoe jullie tegen m'n dorpsgenoten spelen.
Voorbeschouwing:
:urgs: voor sjaars
:dance: voor supporters
:redhole: voor CVVB
:winner: voor ON3
Kortom: Gekkenhuis.
Het zier er naar uit dat het gewoon doorgaat. Tot staks dus!
yes ik heb er zin in...
Ik was (tegen de verwachting in) al rond 10.45 uur wakker. Ik stap over een krap half uur op de fiets. Ik heb er zin in! Dat wordt weer een leuke uitslag!
idd... 1-1 met dank aan de scheidsrechter:( (en laten we eerlijk zijn ook aan onszelf, en bouke-spoorloos-kruize)
Oranje Nassau bedankt dat jullie er weer stonden. Jammer van die scheids, maar ja, al met al een leuke wedstrijd, qua sfere dan... Er liepen een paar echt brakke spelers met hun ogen dicht te voetballen, maar ik wil nog ff mn complimenten maken aan Breunis (1e helft vooral) en René (maar dat kan je verwachten als je niet naar de Dies gaat, al was dat doelpunt wel gewoon echt heel mooi).
Prima ingespeeld op de uitval van Okke. Ik heb een goede keeper gescout vandaag. Of gescoord...? Naja, Okke beterschap!
Bakkie Krasse ben je al wakker?
Bouke ook beterschap, heel vervelend dat je precies vandaag ziek bent geworden.
was wel een btje jammer, maar verder mooi doelpunt hoor rene.
ik ben gewoon door de wekker heen geslapen. Volgende week hopelijk spelen, anders kijken.