Bakkie Krasse

Denk je eens aan de supporters en wil je ze een mooie goal gunnen (ipv 7 van die laffe intikkers), krijg je alleen maar commentaar.

Dat het lobje niet lukte, doet natuurlijk niets af aan mijn goede bedoelingen.

Dat die bal op de lat ging doet niet af aan mijn goede bedoelingen...
Maar het was een lekker voetbalmiddagje! Supporters bedankt hè!

david en ik 1-2den vanaf eigen helft tot in hun zestien, niks laffe intikker :D

Bakkie Krasse schreef: Dat het lobje niet lukte, doet natuurlijk niets af aan mijn goede bedoelingen.

Heey Bakkie, ik vond je goed spelen hoor, en wat briljant bedacht, dat lobje over de keeper, ik vond het idee een 10, jammer van de afronding... maar met een 3 voor de afronding heb je gemiddeld een voldoende... :lol:

Nou, met goede bedoelingen kom je een heel eind, volgende keer (nog) beter! :)

ON3, leuk om een keer langs de lijn te staan. Zo'n uitslag meemaken maakt de sfeer nog beter, en het weer deed de rest. Ik heb wat gefilmd maar helaas is het allemaal wat behelpen met een klein camera'tje langs de lijn. Heb de stukjes even achter elkaar geplakt voor de mensen die het gemist hebben om toch even een idee te krijgen.

Download een stukje wedstrijd met in elk geval twee doelpunten en een gemiste pennel.

Leuk filmpje zeg, wanneer mag je bij de nos werken?

Hee tof filmpje plaggenmarsch!! leuk gedaan.
mooi te zien ook hoe onbaatzuchtig die nummer 8 combineert...

Schitterend, vooral de herhalingen van de doelpunten... En dat er onder in beeld staat Auteur: Gerard en Gerlieze.
Je ziet trouwens hoe onbaatzuchtig die nummer 1 de keeper in de verkeerde hoek stuurt :oops:

heel goed, beetje jammer dat ik zo'n wedstrijd dan weer moet missen, moeten we volgende week ook?

He vreselijk tof filmpje, Gerard! Jammer dat ik er niet bij was gisteren...

tof filmpje.
Ook goed te zien hoe onbaatzuchtig nummer 9 die bal weer opzij legt (goal van Linde). En aan de nummer 1 ook een goal gunt (penal).

btw. Dit is mij: BSK

Heel tof Gerard, ik hoop dat je het niet erg vind, maar ik heb em ook ff op de ON3 site (www.on3.nl) gezet ;)

wat een thof filmpje zeg! Jammer dat ik er niet bij was!

Spelers bedankt! Het was weer erg gezellig en de wedstrijd was ook eens weer helemaal top. Bedankt voor alle doelpunten, ook de gemiste kansen waren leuk om naar te kijken. Het feit dat al die kansen er waren, is toch ook een goed teken? Nog een beetje werken aan de afwerking en dan is ON3 weer helemaal terug. Volgende week ben ik er weer bij.
Voor de (nog) niet-vaste supporters: deze wedstrijd is qua sfeer echt een aanrader!

Hannah, kom je dan ook in je gala-jurk??

Robben schreef: Hannah, kom je dan ook in je gala-jurk??

Dacht je dat ik dat was vergeten? Dat bedoelde ik met 'Voor de (nog) niet-vaste supporters: deze wedstrijd is qua sfeer echt een aanrader!'

Is dat weer thuis?

Yup, we spelen op Sportpark Coendersborg na een paar uur slaap de belangrijke thuiswedstrijd tegen CVVB, om 12:30 uur! Het is extra leuk om in avondkostuum aan de zijlijn te verschijnen. (net als vorig jaar)

en nog een overwinning zou ook niet gek zijn. er is wel een nadeel: ik ben er weer bij.