minkcie schreef: paraplu's

hoeveel denk jij er nodig te hebben joh?

Hoezo paraplu's?? http://www.weeronline.nl/cgi-bin/regfra ... =anwendung

ik hoorde dat Jill en Renske een verrassing hadden morgen....

het schijnt heel grappig te worden...

Rossatronie schreef: het schijnt heel grappig te worden...

opzettelijk?

Sorry mensen... Zure fout.
Maar alle toeschouwers: bedankt voor de support!

idd tof dat jullie er waren! helaas mocht niet baten... :?

tja... de planning was om ook ff te komen... geen wonder dat het nu niet gelukt is :P
School heeft ook zijn vervelende kanten :(

Volgende keer beter en dan probeer ik er wel weer bij te zijn (thuis uiteraard)

Jammer idd, maar het was gezellig hoor. Ik blijf moed houden!! Bedankt!!

Skippy schreef: tja... de planning was om ook ff te komen... geen wonder dat het nu niet gelukt is :P School heeft ook zijn vervelende kanten :( Volgende keer beter en dan probeer ik er wel weer bij te zijn (thuis uiteraard)

volgende keer moeten we uit. maar naar Hoogkerk, dus dat is maar 10 minuten fietsen.

Het wedstrijdverslag (met vermelding van supporters) is toegevoegd op www.on3.nl

volgende keer ben ik er ook wel bij! :)

Een paar weken geleden werd CSVH in de beker eenvoudig opzij gezet met 6-1. Maar sindsdien is er heel wat veranderd, aangezien de Hoogkerkers nu bovenaan staan in de competitie. Het belooft dan ook een spannende wedstrijd te worden...
Gezien het feit dat Oranje Nassau 3 matig uit de startblokken is gekomen, kunnen we wel wat steun gebruiken. We spelen aanstaande zaterdag dus in Hoogkerk, om 14:30 uur. Kom allemaal supporteren!

Ik heb het al horen rondzingen afgelopen zaterdag: we hebben in de competitie nog nooit van CSVH 2 gewonnen. Waarschijnlijk is die laatste man van hun weer terug, met die speler erbij spelen ze veel compacter, gedoseerder en slimmer. Ik hoop echter dat meneer nog op de Bahama's verblijft. Ben in Groningen komend weekeinde, zal dus wel even op de fiets stappen (net een nieuw zadel erop gezet, dus dat zit ook weer prettig.) Het blijft een leuk heuveltje daar in Hoogkerk :wink:

Bakkie Krasse

Tegen de kameraden van Weening hebben we het altijd moeilijk. In de competitie dan.

Ik hoor net dat de wedstrijd van vandaag niet doorgaat, ik ben er nooit zo blij om geweest als nu...

hoezo?

Onze teammanager had bedacht dat ik voor scheidsrechter moest spelen. :ohhh:

haha goede zaak, volgende keer dan maar.

bij gebrek aan on3.nl:

wat een wedstrijd zeg. in de laatste minuten weer punten weggeven.