he bouwe, weetje zeker dat je je aanvoerdersband nog hebt. volgens mij heeft van de sar m gejat

Bouke heeft nog wel een andere, met "Captain (Jack)" erop.

O ja, voor de diehard fans (zoals niGeriea vorig jaar): we spelen in Delfzijl zaterdag, om 14.30 uur!

Bakkie Krasse
King B schreef: he bouwe, weetje zeker dat je je aanvoerdersband nog hebt. volgens mij heeft van de sar m gejat

Kheb idd altijd een reserveband bij me. Voor het geval VanderSar me belt om er ééntje te lenen.

Hey ON! Bedankt he! Nu de zenuwen van de laatste twee minuten zijn afgezakt vond ik het toch wel de moeite waard om te komen. Lekker weer, lekker voetbal kijken... ja toch? Ben je nog boos op die Eemse Boy die jij zo uitschold Loes?

nou Hannah, jij schold dan misschien niet uit maar moedigde me onbewust wel aan om het te doen! Echt boos was ik natuurlijk niet, maar een echte die hard fan komt gewoon voor dr jongens op.

Ha ik kreeg al een behoorlijke beschuldiging over me heen in de kerk vanmiddag! Maar hee ik moet toegeven, die vlagger (die nr 9 zonder shirt) maakte het er ook naar.

Behoorlijke beschuldiging? Niet van mij toch... En dat schelden, ach, dat zijn de mannen van Eems Boys wel gewend. Hun kinderen ook trouwens.

Ik heb het idee dat er aanstaande zaterdag massaal gekeken wordt bij de eerste competitie-thuiswedstrijd dit jaar! Veel mensen die hebben toegezegd te komen! (Officieel Amaranth-uitje zelfs, hoorde ik in de wandelgang.)

Rossatronie schreef: Ik heb het idee dat er aanstaande zaterdag massaal gekeken wordt bij de eerste competitie-thuiswedstrijd dit jaar! Veel mensen die hebben toegezegd te komen! (Officieel Amaranth-uitje zelfs, hoorde ik in de wandelgang.)

dat ik ook een keer kom wil niet zeggen dat er meteen een uitje van wordt gemaakt koos :wink:

Oranje Nassau is het seizoen uitstekend begonnen. Na de uitstekende 6-1 winst tegen CSVH2 was er weliswaar een fikse nederlaag PKC2, maar die was logisch gezien de tegenstander. Dat het voetballend zo slecht nog niet was, bewees ON3 in Delfzijl door tegen een lastige tegenstander een 1-1 weg te slepen. De verwachtingen zijn dan ook hooggespannen voor de volgende wedstrijd.
De eerste thuiswedstrijd voor de competitie is aanstaande zaterdag tegen Omlandia 2, waartegen vorig jaar 2-1 en 2-2 werd gespeeld: wederom een pittige tegenstander dus! Het belooft heerlijk voetbalweer te worden (20 graden met zon) en we hopen dan ook op veel toeschouwers! Komt allen voor een heerlijke voetbalmiddag naar Sportpark Coendersborg. Aftrap: 12.30 uur. Check ook www.on3.nl!

(En Minke, als jij, Ellen en Loes sowieso al komen, dan vind ik het wel op Amaranth-uitje lijken...)

en Els komt ook.......

en Marchien....... Begint er dus toch op te lijken.

check de nieuwe ON3 site, die dankzij Lennert grootser, mooier en overweldigender is als ooit.

Inderdaad checken die site! Fakking mooi geworden, zeldzaam!

Maar leuk dat Amaranth er een officieel uitje van maakt! Ik ben benieuwd naar de spreekkoren...

Maar dan verwachten we jullie ook allemaal op ons feestje!

Bakkie Krasse

Na een matige eerste competitiewedstrijd ben ik nu gebrand op een goed vervolg in een volgepakt stadion. Ik ben al sinds zaterdagavond in voorbereiding. Dat beloofd wat! Komt dus kijken aanstaande zaterdag.

Bakkie Krasse

Komt nog bij dat het tegen mijn oude cluppie is.

En niet te vergeten dat het verplicht is voor novieten! Komt allen!

Je weersvoorspelling mag wel even bijgesteld worden koosatronie..

nou inderdaad zeg, met dit weer kan amaranth beter een beautydagje gaan organiseren, wat jij minke?

Breunis gaat speciaal voor ons paraplu's regelen. Dus doe mij toch maar een potje supporteren dan!