Fons van Westerloo:"Maar aan het eind van het jaar is het afgelopen. We stoppen, tenzij we dan 1,5 miljoen kijkers hebben."
Dus pak je verantwoordelijkheid... koop allemaal 10 tv's extra en kijken maar
+0
YeHeSs
Ik heb vanavond maar weer even een aflevering gekeken: Natasia op bezoek. Wat een absurde televisie levert dat toch op. Heb mijn portie voor het komende jaar wel weer gehad...
+0
UndahCovah
Ik snap sowieso niet dat hier naar gekeken word.
Wat je te zien krijgt is puur selectief, een dag duurt 24 uur en je krijgt er maar 3 kwartier van te zien. Wie weet wat ze de rest van de dag hebben gedaan? Heb je wel de hele ruzie gezien? Wat ging eraan vooraf?
Je krijgt alleen te zien wat RTL wil dat je ziet. Het is laagbegaafd en het gaat puur om elkaar het leven zuur maken. Om nog maar te zwijgen van wat er allemaal word opgedragen door RTL. Als mensen 'Terror' zo leuk vinden dan krijgt Jaap de opdracht om dat de hele tijd te zeggen. Wie weet wat voor opdrachten ze nog meer hebben gekregen?
+0
Vriend Niels
Snurf schreef: Wat je te zien krijgt is puur selectief, een dag duurt 24 uur en je krijgt er maar 3 kwartier van te zien. Wie weet wat ze de rest van de dag hebben gedaan? Heb je wel de hele ruzie gezien? Wat ging eraan vooraf?
Ik kijk gewoon 24 uur per dag via de live streams hoor. Geen gebeurtenis gaat aan mij voorbij.
+0
Beekhuis
En...? Ik ben benieuwd...
+0
Ambtenaar
Vriend Niels schreef:
Snurf schreef: Wat je te zien krijgt is puur selectief, een dag duurt 24 uur en je krijgt er maar 3 kwartier van te zien. Wie weet wat ze de rest van de dag hebben gedaan? Heb je wel de hele ruzie gezien? Wat ging eraan vooraf?
Ik kijk gewoon 24 uur per dag via de live streams hoor. Geen gebeurtenis gaat aan mij voorbij.
oh oh oh. zelfs jan modaal is het er via veronica magazine overeens dat de kooi het meest slechte tv-programma is. (zie nu.nl)
topic sluiten zeg ik. pure zonde die shit
+0
Vriend Niels
Mijn opmerking was niet helemaal serieus, voordat mensen denken dat ik echt helemaal niks met mijn leven doe. Overigens kwam ook uit dezelfde Veronica-enquete naar voren dat Yfke Sturm de slechtste presentatrice is van afgelopen jaar, een zeer terechte uitslag.
Van mij mag ook het topic gesloten worden. Na een jaar Gouden Kooi is het mooi geweest.
+0
C.A.
Vanavond de finale! Martijn en ik gaan kijken! Spannend.....
Wie is er ook voor Jaap?
+0
imhotep
Terror Jaap is gewoon f***ing briljant
+0
Jessica
Natasia wint natuurlijk uiteindelijk. ik heb die avatar niet voor niks bijna een jaar laten staan. Wel jammer dat het stopt trouwens, kon er altijd wel lekker naar kijken na een hele drukke of juist hele nutteloze dag.
+0
Yntse
Jessica schreef: Natasia wint natuurlijk uiteindelijk. ik heb die avatar niet voor niks bijna een jaar laten staan. Wel jammer dat het stopt trouwens, kon er altijd wel lekker naar kijken na een hele drukke of juist hele nutteloze dag.
Ik dacht dat het een man was op die avatar...
+0
MdR
Retessppspspaannneend!!
Brian wint denken we hier, we hopen Jaap.
+0
C.A.
Arme Huub, wat gaan we die missen zeg.
+0
Herbsgarden
Martijn< schreef: Retessppspspaannneend!!
Same here.
+0
C.A.
KING JAAAP!! WOEHOE!!! TERROR!!!
Nee mooie kerel hoor, geeft geld aan goede doelen, super.
Misschien een team van e&r er heen sturen om te evangeliseren?
Wat een held die Wilgo
Wilgo voor erelid!
Het is toch *** niet normaal!
Dus pak je verantwoordelijkheid... koop allemaal 10 tv's extra en kijken maar
Ik heb vanavond maar weer even een aflevering gekeken: Natasia op bezoek. Wat een absurde televisie levert dat toch op. Heb mijn portie voor het komende jaar wel weer gehad...
Ik snap sowieso niet dat hier naar gekeken word.
Wat je te zien krijgt is puur selectief, een dag duurt 24 uur en je krijgt er maar 3 kwartier van te zien. Wie weet wat ze de rest van de dag hebben gedaan? Heb je wel de hele ruzie gezien? Wat ging eraan vooraf?
Je krijgt alleen te zien wat RTL wil dat je ziet. Het is laagbegaafd en het gaat puur om elkaar het leven zuur maken. Om nog maar te zwijgen van wat er allemaal word opgedragen door RTL. Als mensen 'Terror' zo leuk vinden dan krijgt Jaap de opdracht om dat de hele tijd te zeggen. Wie weet wat voor opdrachten ze nog meer hebben gekregen?
En...? Ik ben benieuwd...
oh oh oh. zelfs jan modaal is het er via veronica magazine overeens dat de kooi het meest slechte tv-programma is. (zie nu.nl)
topic sluiten zeg ik. pure zonde die shit
Mijn opmerking was niet helemaal serieus, voordat mensen denken dat ik echt helemaal niks met mijn leven doe. Overigens kwam ook uit dezelfde Veronica-enquete naar voren dat Yfke Sturm de slechtste presentatrice is van afgelopen jaar, een zeer terechte uitslag.
Van mij mag ook het topic gesloten worden. Na een jaar Gouden Kooi is het mooi geweest.
Vanavond de finale! Martijn en ik gaan kijken! Spannend.....
Wie is er ook voor Jaap?
Terror Jaap is gewoon f***ing briljant
Natasia wint natuurlijk uiteindelijk. ik heb die avatar niet voor niks bijna een jaar laten staan. Wel jammer dat het stopt trouwens, kon er altijd wel lekker naar kijken na een hele drukke of juist hele nutteloze dag.
Ik dacht dat het een man was op die avatar...
Retessppspspaannneend!!
Arme Huub, wat gaan we die missen zeg.
Same here.
KING JAAAP!! WOEHOE!!! TERROR!!!
Nee mooie kerel hoor, geeft geld aan goede doelen, super.
Jaap is the man!