Gekkenhuis

Koninklijk.

Jaap is echt gek geworden. Een van zijn plannen is om niet meer te douchen. (houdt hij al 4 dagen vol) Rare jongen, die Jaap.

Jolanda had Jaap eerder vandaag beloofd zijn haar te gaan wassen en ze komt haar afspraak netjes na. Met enige afgunst echter, maar ze doet het wel. Al snel komt er een gesprek op gang waarin Jaap vertelt dat hij last heeft van schizofrenie en meervoudige persoonlijkheidsstoornis. Dat is begonnen bij het overlijden van zijn broer vijf jaar geleden. “Soms voel ik me koning, soms godfather, soms terrorist…” Na het even aan te hebben gehoord, zegt de kapster: “Goh het is wel heel erg gecompliceerd zeg!” En daar heeft ze natuurlijk best een beetje gelijk in .

Wanneer Amanda de nagels van Huub aan het bijwerken is, ondervraagt ze hem over één van zijn mede-Miljonairs. “Iemand als Brian, waarmee je heel veel 'clashes' hebt gehad hier, zou je die op zoeken buiten De Gouden Kooi?”, vraagt Amanda aan Huub. “Gewoon om een biertje mee te drinken? Zeker weten”, zegt Huub. “Buiten de Villa zou ik hem zeker kunnen hebben.” Even later zegt hij: “Brian zit nog in die puberale fase waarin hij denkt dat gelakte nagels 'niet stoer' zijn. En dat is geen 'diss' naar Brian toe, maar dat is gewoon zo. Sterker nog, ik denk dat het niet eens een fase is. Meer een soort gevolg van je sociale afkomst.”

Haha, ik kijk het niet vaak meer, maar de aflevering van gister en vandaag waren toch echt briljant. Een geesteszieke Jaap, totaal flippende juf Judith en ontploffende Natasia, niet te geloven. En dan ook nog Jaap en Amanda samen in bad...

Vriend Niels

Hahaha, ik vroeg me al af waarom dit topic zo ver was weggezakt. Maar gisteravond, jonge jonge, wat een aflevering. Staat in mijn top 10 van meest legendarische tv-momenten ooit. Die Jaap. Erelid van de GSV moet ie worden. Ten minste even vragen voor een ov-lezing. Hij kan wel spreken over terror of 'targen'.

Overigens kijk ik ook niet vaak meer.

Nee?? nu is juist het moment... dat programma escaleert steeds verder uit de klauwen :D Die jaap, die huub, die brian, enz

Ik overdrijf geen dag als ik zeg dat ik meer dan 3 weken totaal niks van DGK heb meegekregen, noch op tv noch van internet. Ergo: wie praat me ff bij?!

N.B. Steendam

Het is niet zo vaak meer op tv ivm wk onder de 21. Ik quote de zwarte diva: "De gouden kooi is k#t, letterlijk en figuurlijk."

Koning Drietand

en alle 24 uur vriendjes voor Eric zijn weggepest door Jaap en Huub en dat vonden ze niet leuk. Het is tegenwoordig elke dag ruzie. echt jammer dat het er zo weinig voor is. pas vrijdag weer.

@ Koos

Lucky schreef: Nee?? nu is juist het moment... dat programma escaleert steeds verder uit de klauwen :D Die jaap, die huub, die brian, enz

Is het niet eens tijd voor een nieuwe poll???

Vriend Niels

Tijd voor een nieuwe foto:

Ontroerend...

Morgen (zondag) om 19 uur: extra lange uitzending DGK! Voorstukje was weer veelbelovend, met onder meer stoelsmijten en modderworstelen...

http://www.nu.nl/news/1139948/61/Jaap_u ... jk_af.html

Kan iemand mij uberhaupt weer eens bijpraten verder? Veel te lang gemist...

Allemaal acteurs.

Herbsgarden

Woensdag kreeg Dennis (heeft daar al iemand een avatar van?) Huub aan het janken en schopte Natasia Jaap in z'n ballen. In het voorstukje van vandaag was te zien dat ze daarom een sanctie krijgt en vervolgens aankondigt naar huis te gaan. Maar of ze dit nu serieus meende of in een opwelling zei? Zo spannend, fokking hell, das toch niet normaal meer.

easy now...

Vriend Niels

Jongen, kijk gewoon even op goudenkooi.tv en dan weet je dat de zwarte diva gewoon blijft.
Ik vraag me wel af hoe lang het ondergewaardeerde programma nog op tv te zien zal zijn nu Albert Heijn niet meer wil adverteren tijdens de Gouden Kooi. Ook Joop Atsma van de TV-politie (hij kon de donorshow ook niet waarderen) vindt het hele gebeuren maar niks.