Wel ideaal dat internet op soos, tijdens de constitutieborrel gewoon Gouden Kooi live op full screen gekeken :D

Zo, wat is die Stephan een achterbakse haas.

Afgelopen vrijdag zaten ze gewoon bierspelletjes te doen.

Perikles schreef:
Koos L schreef: En die dandy, Stephan, hangt een beetje de Kars de Bruijne uit, heel cynisch mannetje maar wel altijd lachen.

Alleen loop ik niet de hele dag in badjas.

Uhm op kamp ook niet? Dat veel te korte ding?

Het live volgen op internet is briljant. Als je wilt weten wat er allemaal gebeurt kun je beter de site van de Gouden Kooi volgen dan de uitzendingen op talpa. Die uitzendingen lopen volgens mij een dag of wat achter. De tofste gesprekken kun je prima volgen via internet. Wist u al dat de vader van een goede vriend van Bart is overleden? Gaat hij zijn 12 uur pakken of niet, en zo ja wanneer? Wat een spanning.

Wat Stephan betreft, wat een oprecht goede kerel :) gisteren een twee uur durende conversatie tussen Stephan en Angelique gevolgt, waarin hij uiteen zette hoe hij Nicolaas er uit wilde stemmen. Prachtig...

Zeker briljant die techniek van tegenwoordig Zielman.;) Maar die uitzendingen op TV zuigen inderdaad wel vergelijken met de livecamera's. Maakt het allemaal nog een stukje leuker.

En kunnen we niet even een poll toevoegen met de vraag of het gaat lukken om Nicolaas er uit te gooien. Ik denk van niet...

Ik heb al gehoord dat Nicolaas 47000 eurootjes gaat cashen omdat hij belooft eruit te gaan...

En wat een waan-zin-nig takkewijf is die Angelique zeg, ik word echt misselijk van haar.

voor alle nena-fans:)

Wat een heerlijk programma om voor bijbelkring te kijken. En wat heeft Nena een heerlijke Nena-attitude.

Zijn Markie en ik de enigen die kijken ofzo? Gister weer een prachtige aflevering, wat een waanzinnige bitch is die Natasia... Ben benieuwd of Nicolaas eruit gaat, geloof er eigenlijk niks van.

Koos L schreef: Zijn Markie en ik de enigen die kijken ofzo? Gister weer een prachtige aflevering, wat een waanzinnige bitch is die Natasia... Ben benieuwd of Nicolaas eruit gaat, geloof er eigenlijk niks van.

Hehe, ook gezien inderdaad. :D En die gast gaat er echt niet uit hoor. Beetje tof doen over z'n kinderen en daarmee wat goodwill kweken, maar ondertussen gewoon lekker blijven zitten.

Dat ze die Natasia meteen wegstemmen...kan nog geen drie fatsoenlijke zinnen achter elkaar produceren (t'is al zo kansloos, maar hier wordt het wel heeeel vervelend van:)) ben benieuwd wat betreft nicolaas...
gezien hoe bart die verleidingen weerstaat trouwens? gehehe

:bekloppt:

Vriend Niels

Als die ruzies in de gouden kooi...

:boomsmilie: :biggun:

:affetot:

snoep hondje hond schreef: kan nog geen drie fatsoenlijke zinnen achter elkaar produceren

tegenwoordig wel alleen doet ze het dan met minimaal 3x dezelfde zin achter elkaar.

Nu is iedereen aan het ruzieen:

Nena-Natasia
Nena-Bart
Huub-Nathanael
Ilona-Natasia
Ilona-Brian

Wat een heerlijk programma is het toch....

Natasia ging er toch uit?

dat roept ze heel hard, maar er komt niks van.

oke het gaat daar dus nog steeds over. Ongelovelijk na twee weken heb ik nog steeds niks gemist...

Haha! Ik pak ook af en toe een stukje mee, prachtig om te zien hoe die lui elkaar telkens in de haren vliegen. Maar als die Natasia eruit zou gaan dan is de lol er gauw vanaf ben ik bang.
En Huub lijkt op die gast van Top Gear.