+0
Markie
Hier is tie dan eindelijk. Een topic voor alle mensen die net als het Oranjehuys geen enkele aflevering van de gouden kooi missen. Hier kun je al je lof, kritiek etc etc kwijt. Vul ook gelijk even de poll in hoe lang je denkt dat de gouden kooi blijft bestaan!
speel Talpa anders even in de kaart ;)
Nena is op 15-jarige leeftijd gaan samenwonen met haar vriend, een profvoetballer. Nu haar relatie over is, weet de op de mavo opgeleide schoonheid niet wat ze met haar leven wil.
Ik heb het al een weekje niet meer gezien; is Kars al miljonair van de week geworden?
Ik vind de ene gast van z'n verkochte ICTbedrijf echt reteirritant.
Nicolaas is dat toch? Ik vind hem wel lachen, hij is zo acherlijk dat hij de rest enorm op stang jaagt.
En die dandy, Stephan, hangt een beetje de Kars de Bruijne uit, heel cynisch mannetje maar wel altijd lachen.
Ja, dat is die Nicolaas inderdaad. Beetje de hele dag tof lopen doen enzo.
Stephan is mijn absolute top favoriet en Nena volgt op een goede tweede plek. Maar in hoeverre alles echt is, weet ik niet. Het zou allemaal wel eens geacteerd kunnen zijn?
Hee waarom is dit topic intern?
Hij moet net als het Alternative Love topic extern, zodat de deelnemers zich er zelf mee kunnen bemoeien :D
Ik heb een schijthekel aan Natasia! Daarnaast vind ik de inbreng van Stephan altijd wel grappig. Vooral gisteravond was het erg: eerst de Gouden Kooi gekeken, daarna Big Brother. Of was het nu andersom?
Andersom.
Volgens mij heeft Nena zelfs dat mavo-opleidingsniveau niet eens hoor. Ik heb haar nog nooit kunnen betrappen op een zin zonder 'ofzo' er in. Natasia is mijn absolute favoriet, garantie voor spektakel. Haar kleine Jarootje volgt op plek twee en Stephan doet et wel slim. Maar het gaat dus nog minstens een jaar duren voordat het spel uberhaubt echt begint he, das wel erg lang. Denken jullie dat het hondje van Nena mag blijven trouwens?
dit is harmen trouwens, de derde oranjehuysgoudenkooifan
hee webcie zouden jullie dit topic even extern kunne zetten?
Kan iemand vanavond even extra goed opletten voor mij en dan even een mooie samenvatting posten? Wij zitten met regio paars rond half 8 namelijk midden in een sing-in!
is het er elke avond om 19:30 op? ik wil het al tijden eens zien maar weet niet waneer het er op is.
Het is ook live op www.degoudenkooi.tv .:)
Lukkien over Nena: "Daar zou ik wel een kolfje mais mee willen eten!"
Ik vind inderdaad dat dit topic extern zou moeten. Gelet op de mooie ervaringen met Alternitive Love etc. (waarbij de deelnemers zich uiteindelijk ook in de discussie mengen via zoekmachine goolge) moet dat zeker een vervolg krijgen :wink: Heb vanavond helaas gemist vanwege een borrel: wat is er gebeurt?
Alleen loop ik niet de hele dag in badjas.
wat is er gister allemaal gebeurd? Vertel vertel!
Ik heb de eerste 3 minuten gekeken van de late aflevering en ik ben Stephan nu al zat.