Vanwege de hoge werkdruk en het promoveren van bepaalde leden naar de Raad van Toezicht der GSVnet.nl (ook wel RvTG) zoeken wij van de Webcie met ingang van dinsdag 21 oktober nieuwe leden.
Deins je er niet voor terugmet een zeer zekere regelmaat 14 uur nonstop te prutsen, ben je een doorzetter, heb je een hekel aan dingen die niet lukken, houd je van whiskey, heb je een muisarm of juist geen en affiniteit met het internet, in het bijzonder met het maken en onderhouden van webpagina's?
Mail dan direct naar webcie@gsvnet.nl ovv "lieve webcie ik ben ook lief".
Vermeld in je mail je ervaringen, motivatie en evt links naar relevant materiaal.
In verband met de moeilijkheidsgraad kunnen we niet iedere willekeurige binnenkort opstappende persoon aannemen, zie dit als een motivatie. Tevens gaat onze voorkeur uit naar een vrouw, wat wederom niet betekent dat mannen niet hoeven te reageren.
Ik wil niet. En er moet een webcielid komen die niet houdt van willekeur.
koos, je bent de enige die binnen tien minuten reageert, dus een van de weinigen die nog kans maakt. hier scoor je punten mee, jongen ;) :lol: 8) :?
Hij is dan bijna ook de enige die zelfs tijdens zijn "scholierentijd" kans ziet om niet met opdrachten/colleges bezig te zijn :wink:
Wie wil er nou in de Webcie??
ikke niet in ieder geval :wink:
De Webcie, veel te hoog gegrepen voor mij. Ik kan amper mijn eigen computer draaiende houden, laat staan een website.
Ik wil wel in de webcie, maar dan alleen om willekeurig mensen te bannen en warnings te geven aan onschuldige forumgebruikers.
eerst de forumregels maar eens uit je hoofd leren niels. 8) :lol: :wink:
dat zijn te hoge eisen, een dame die whisky drinkt en ook nog een halve dag met html moet prutsen...
helaas gaat mijn html-kennis niet veel verder dan de nbsp fout in het welkom boxje van de komepage,
anders had ik mij beschikbaar gesteld
heb je bij deze je kans gemist want je wordt volledig willekeurig van het kandidatenlijstje geschrapt!!!! :twisted:
ps. en als JULLIE allemaal een probleem hebben met de willekeurigheid van de Webcie dan zou ik een mailtje sturen naar de Webcie om dat te bespreken of gewoon ophouden met dat constant te roepen en opzouten! :bekloppt: :angry:
Hoeveel voorkennis is er vereist?
en: Wie komen er allemaal in de RvTG, en wat is de takenverdeling?
Beetje van RvTG roept en de WebCie moet vervolgens draaien?
En wat zijn de opleidingsfaciliteiten, promoveringskansen, secundaire arbeidsvoorwaarden etc??
He Postma,
heb je weer een nieuwe hobby-site nodig ?
Nee joh; ben nog lang niet uitgespeeld op me eige 8)
opzich is voorkennis handig, maar wat wel ongeveer altijd het geval is, is dat je een aantal nieuwe dingen moet leren die dus wat tijd kosten, zoals je wel gemerkt heb bij je eigen site. elke site is weer anders opgebouwd. en het hangt van je motivatie af hoe snel je het onder de knie hebt..
RvTG is adviserend en vooral bedoeld als de gelegenheid te scheppen voor Webcie leden die zich niet meer met de dagelijkse zaken bezig houden alsnog een en ander te doen op de site. Bovendien heeft zij de 'permanente' taak technische en adminstratieve zaken over te dragen. Adviserend en lerend. Nico, Sjoerd et moi nemen daar vooralsnog in zitting. :)
Opleidingsfacetten zijn dus redelijk tot goed. Veel zelfstudie is wel een kenmerk van deze opleiding. ;)
Promoveringskansen. Met de creatie van RvTG is deze mogelijkheid dus nu ook geschept.
Secundaire arbeidsvoorwaarden. Das intern. ;)
kan ik mijn kabelinternet dan ook declareren?
Helaas is dat niet mogelijk. Anders had ik wel meer geld gehad dan nu. :(
Wat moet je kunnen dan, behalve php?
ik heb het topic verplaatst zodat ook de nieuwe caproten het kunnen zien. de bedoeling is wel, dat alleen gsvers solliciteren.
Mogen novietes ook in de webcie? :wink:
zeker
Ik heb ondertussen al een grote aanhang verworven, dus wanneer word ik geinstalleerd in de webcie??