Steef schreef: Als nog iemand gratis naar het PaCo wil. Ik heb mijn ingeschreven en betaald, maar ik ga niet. Als ik voor vanmiddag een uur of vier geen reactie heb gehad - gelezen meld ik mij af bij de PaCo-Hu

Ik wil misschien wel, meld nog maar niet af. Je hoort het nog van me.

Koos L schreef: Gaan er ook nog mensen in korte broek/kort rokje? Wordt bijzonder gewaardeerd daar in Helvoirt...

opzich wordt het wel zo'n 20 graden dus ik denk dat het niet alleen gsvers zijn die er zo bij gaan lopen 8)

Stephan!ik wil graag voor jou in de plaats!
ik heb ontdekt dat ik donderdag en vrijdag wel heen kan!
ik heb je altoegevoegd aan msn,
je huistelefoon gebeld,je mobiel gebeld
maar je bent nergens bereikbaar dus dan maar hier.
ik hoor graag van je!
Groeten Roel

p.s. ben bereikbaar op: 0649636932

tis nog geen 4 uur:P

Ik heb de PaCo-Hu gemaild dat ik niet kom en dat Roel voor mij in de plaats komt. Sorry Simon, maar Roel was eerder :wink: Iedereen een geod PaCo toegewenst!

ah shit net te laat... Maar veel plezier Roel!

Voor wie 8:17 te vroeg vinden, als je een uurtje later gaat, dan ben je ook nog wel op tijd.
Beetje late mededeling, zie ik net.

ja 8:17 word me idd te vroeg denk ik.
maar: moet morgenochtend ook nog even bezig dus ik denk dat ik uberhaupt pas tegen de avond daar verschijn. als ik al kom.
iedereen iig een goed PaCo gewenst en hopelijk tot ziens.

voordat ik even ga bijslapen..: het was supertof!! een heftig onderwerp, moet allemaal nog even bezinken. verder: leuke mensen, lekker eten, geweeeeldig kampvuur, (dankzij roelof en henk :lol: ) interessante lezingen, indrukwekkend waagspel, lache cabaret..... en de vgsei/w weten nog niet helemaal wat er onder een swingfeest verstaan wordt... :evil: gelukkig weet de gsv er altijd nog wel iets van te maken.
weltrusten!

Sluit me hier helemaal bij aan. Idd jammer dat swingfeest pas om half 4 begon, maar dan is het ook best gezellig hossen met onze amici uit Kampen

oei wat is dat slecht voor de gezondheid: na een week met gem. 4u slaap per nacht een PaCo met in totaal 5u slaap (incl. dat uurtje tijdens de 2e workshop ;)).

Helaas een aantal kanttekeningen:

  • swingfeest zonder Hazes
  • whisky die halvewege de eerste avond op was
  • dat je om 05:30 naar bed moet óf mee moet helpen met dweilen
  • dat een of andere senator uit een niet nader aan te duiden vereniging uit het noorden des lands van een niet nader aan te duiden geslacht om 04:30 'Dames en heren, het volgende station is station Meppel' door de luidsprekers doet schallen en zich vervolgens verontschuldigd niet beseft te hebben dat het door het hele gebouw luid en duidelijk hoorbaar was

Maar goed, uiteraard kwamen ook wij weer voor de inhoud. En die was er zeker. Het thema bleek erg confronterend en leidde tot wanhoop van de congresvoorzitter zelfs tot heftige brandjes in de zaal (figuurlijk bedoeld). Ikzelf vond het erg gaaf en ben blij dat ik geweest ben. Zet je zeker aan het denken en vind het gewoon goed dat zo'n lastig thema bespreekbaar is.

Zoals altijd was ook dit PaCo niet verstoken van intellectualiteit. Dit jaar het hoogtepunt op de vrijdagavond tijdens de uitreiking van de Radix scriptie prijs:

Een mooi en opbouwend congres. Ook goed dat het een onderwerp bleek dat confronteerde, soms weerstand opriep en tot veel discussies leidde. In ieder geval grote winst dat dit onderwerp voor velen bekender terrein is geworden.

Nu es kijken of het nog wat wordt met vloerbedekking trekken na 3 uur slaap en 250 kilometer chauffeuren :?

Geweldig!! Ik sluit me bij mijn voorgangers aan... Heb nog veel om over na te denken!! Er was een toffe, goede en gezellige sfeer!

Alleen,.... met mn 'brakke suffe hoofd' heb ik zonet mijn rode rugtas bij de auto (bij de saffier) laten staan. Nu is hij weg!!! :( . Ai,ai, heb ik weer. Autopapieren en vele andere belangrijke papieren ('geestelijk' materiaal :!: ) zitter erin. In de hoop dat de tas toch echt snel terugkeert (en die hoop heb ik! en anders wordt iemand door de inhoud van de tas in ieder geval wel erg aan het nadenken gezet....) ..... .

Oh, was dat briefje van jou?

Ik heb ook enorm genoten van het PaCo!! Interessante lezingen en workshops die heel confronterend waren, en waar je nog lang over na kunt denken, en een laatste heel bemoedigende lezing. De sfeer was enorm tof! Een ding weet ik zeker: volgend jaar wil ik weer! GSV'ers die mee waren: bedankt!

het briefje was idd van mij!

na meer dan een uur in onzekerheid te hebben gezeten heb ik een belletje gekregen: de tas is terecht ! :). Iemand had hem mee genomen om zo te verhoeden dat iemand anders hem zal jatten....

oi,oi, alles komt goed. En, ik zal vandaag extra goed op mijn functioneren letten nu mijn toestand redelijk ver van optimaal is :wink: (tss, ik moet nu de auto terugbrengen; ik zal proberen geen gevaar in het verkeer te zijn...)

Een prachtig PaCo, met interessante lezers en natuurlijk ook met interessante lezingen.
Ik ben blij dat ik er naar toe ben geweest, toch een ervaring op zich (A)
Bedankt trouwens voor je aanbod Stephan, maar bij het PaCo dachten
ze er helaas iets anders over, oftewel ik moest gwoon lappen :P
Maar op iets dergelijks had ik me al voorbereidt, dus het leidde niet tot
grootse problemen.
Ik ga nu stoppen want ik ben best wel moe, en ga nu lekker werken.
Laterz 8)

Een PACO met een onderwerp waar je zelfs achteraf nog eens flink over nadenkt! De komende dagen moet ik maar eens tijd gaan vrijmaken om eens rustig na te denken hoe het in mijn leven toegepast kan worden. Wat doe ik met de geestelijke strijd die er gaande is; wat is mijn positie daarin?

De sfeer was echt top. Erg open en relaxed waardoor er veel goede gesprekken te voeren waren. Erg gezellig weer eens met al die amici uit het land. Idd een leuk feestje aan het eind. Dat beloofd nog wat voor het amicaal weekend!

Paco was idd erg goed!!!
Gezellig, sociaal en goede lezingen en workshops. Het zette me aan het nadenken over de manifestaties van de macht van de duivel, in mijn werkelijkheid. Daarnaast was het erg opbouwend.

Alle mensen die er niet waren (en dat waren er best veel :)) hebben wat gemist!

Koning David

Gelukkig zijn jullie veilig en wel weer thuis. Ik ben net terug uit Utrecht alwaar ik met enkele PvdA-kamerleden heb mogen lunchen en netwerken. Het was een erg leuke middag en Wouter Bos was er ook maar ik vertel hier wel wat over als ik weer in Groningen ben. Ik zit nu in A'foort bij mijn familie.

De helft van het PaCo dat ik heb meegemaakt was erg leuk. Natuurlijk was er die aardige Radix scriptieprijs waarvoor ik helemaal naar Helvoirt was afgereisd maar ook de sfeer, de gesprekken, het persoonlijke verhaal die lieve dominee, het cabaret en met name het toneelstuk - waarin een roze caravan, marionetten en Roelof die zich aan de verkeerde kant bevond meespeelden - maakten dit PaCo tot iets tofs.
Ik heb hele mooie verhalen gehoord van mensen die op het hele PaCo aanwezig waren en was i.t.t. de meeste GSV'ers vanochtend niet doodop. Misschien heb ik echt wat gemist maar misschien ook niet.
Ik heb twee biografieën heb gekocht: één over Lewis en één over Bonhoeffer. Van beide heb ik nog niets gelezen. Ik heb het geld nu natuurlijk (maar de boekjes waren erg goedkoop en ik had ze anders misschien ook wel gekocht) maar misschien was het ook de geestelijke sfeer die mij tot deze impulsieve daad aanspoorde.