Stieneke

Even een herinnering aan allen die graag van 17 - 19 maart willen afreizen naar Helvoirt, om daar het PaCO 2005 mee te maken met als thema 'Geestelijke Strijd'. Vanaf vandaag is dit mogelijk.

www.gereformeerdestudenten.nl/paco2005

Wie gaat erheen?? Ik ben wel van zins te gaan in elk geval. Tzou tof zijn als er weer een treinlading GSVers heengaat!

Ik ga erheen, en heb me vanochtend opgegeven. Inderdaad leuk als er veel GSV-ers heengaan! Misschien dat we nu wel wat harder dan de anderen kunnen brallen ;)

Aangemeld :) (nummer 42 al...)

Heb me ook opgegeven.

Wie heeft die boekjes. Ik heb er nog steeds geen.

<offtopic>Waarom staan wij (nog steeds?) als GSVG op die site?!</offtopic>

Wim, ik heb mijn boekje zo ongeveer uit. Die mag je wel even lenen.

ik ben er bij (zo de Here wil en wij leven)

Nummer 69 ofzo

Mbeki schreef: Wie heeft die boekjes. Ik heb er nog steeds geen.

Ik heb er nog wel een voor je.

Mbeki schreef: Wie heeft die boekjes. Ik heb er nog steeds geen.

Er ligt nog een hele doos op SooS. Ik weet niet wie er verantwoordelijk is voor de verspreiding van die dingen, van mij mogen ze er weg. Anders zet ik donderdag wel een doos in de voorzaal, kunnen alle geinteresseerden eentje meepakken.

Bezorgsjaars van de laatste SIC hebben de opdracht gekregen tegelijkertijd met SIC bij ieder een PaCo-bundel te bezorgen. De GSV'ers die hun SIC direct vanaf soos hebben meegenomen werden middels een papiertje aldaar erop geattendeerd dat ze ook een PaCo-bundel moesten meenemen.

Hoe dan ook, het lijkt me een goed idee om de overgebleven bundel in een doos in de voorzaal neer te zetten op de aankomende soosavond. Daarna zal de Senaat zich er wel weer over ontfermen.

Nummer 139 was ik: dit gaat heel rap...

Neem er donderdag wel ff eentje mee! Nummer 130!!!!

141

ro schreef: Bezorgsjaars van de laatste SIC hebben de opdracht gekregen tegelijkertijd met SIC bij ieder een PaCo-bundel te bezorgen.

Ik heb wel gewoon een SIC in de brievenbus gekregen, maar geen boekje. Te zwaar zeker... Wie was de vinkhoez'n-bezorgsjaars? :evil:

ik heb ook alleen een sic gekregen, maar staat er in dat boekje nog wat boeiends dan? en is zo'n paco een beetje de moeite waard om heen te gaan?

Zeker als je niet voor de inhoud gaat, zijn het een paar briljante dagen. Nee grapje hoor.

Ik ben 3 keer geweest en vond het elke keer gezellig en heel leerzaam. Vorig jaar viel het onderwerp me een beetje tegen, dit jaar ziet het er interessanter uit wat mij betreft. Ik zou zeggen: PACO moet je een keer proberen!
Ik weet trouwens niet of ik kan...

Animal schreef: [..] Ik heb wel gewoon een SIC in de brievenbus gekregen, maar geen boekje. Te zwaar zeker... Wie was de vinkhoez'n-bezorgsjaars? :evil:

Havinga

Ik zag net dat er al 166 aanmeldingen zijn!
Paco is inderdaad iets wat moet hebben meegemaakt. Vorig jaar ben ik er voor het eerst geweest. Het is heel leerzaam en interessant (hangt natuurlijk wel een beetje van het onderwerp af). Het is bovendien heel gezellig met GSV-ers en andere bekenden.

PaCo-In 2005

Amicae amicique,

Mijn bericht werd elders op dit forum gesloten, dus ik probeer bij dit onderwerp toch nog maar een keer om mijn punt duidelijk te maken.

Ik zou u, namens de PaCo-In 2005 van harte willen uitnodigen u (snel) op te geven voor het PaCo komend voorjaar.

Niet omdat je daar met andere GSVG-ers kunt praten, niet omdat je daar andere mensen ziet. Niet omdat het een groot feest wordt als u iedereen eruit bralt. (wat niet wegneemt dat deze zaken natuurlijk allemaal fantastisch zijn, die een PaCo compleet maken.)

Maar een veel belangrijkere reden om naar het PaCo van dit voorjaar te komen is het thema. Dit jaar zal het gaan over 'geestelijke strijd'. (Hierover kunt u veel meer interessants lezen in de bundel die u, al dan niet, ontvangen heeft of op de website die u hierbijgevoegd ziet)

Helaas heb ik net moeten constateren dat de allergrootste vereniging in den lande (ja, ja, dat bent ú) ver achterblijft met het aantal leden dat zich ingeschreven heeft voor het PaCo! Op dit moment (17-01) staat de teller op 14!!

Een ding kan ik u zo wel vertellen, amicae et amici in de meest fantastische provincie, veel leden gaan zo iets geweldigs missen én u komt helemaal nergens bovenuit met zingen. :wink:

U kunt zich op het volgende adres aanmelden voor het Paascongres 2005, dat gehouden zal worden op 17-19 maart 2005 in Helvoirt:

Hopelijk zie ik u op het PaCo, tot dan groet ik u amicaal,

namens de PaCo-In 2005,
Martien de Bruin-Hoekzema

Nou ik weet het niet hoor............"Geestelijke Strijd"

wat wil je daar nu mee als wetenschapper. Is het niet iets wat gewoon nu de aandacht heeft tijds-geest enzo........
Afrika verhalen, ipv een nuchtere Nederlandse kijk op de dingen.
maar ja we hebben er zelf voor het thema gekozen is het niet.

ik ben benieuwd hoe ver je de discussie dan kan voeren, en wat er allemaal bij gehaald gaat worden door de sprekers.

Jaapie