+0
Alaberto
Aloa,
Mijn lieftallige vriendin Tessa zoekt een kamer! Doordat haar huis instort is ze druk op zoek naar een nieuwe kamer! Heb jij een kamertje te huur?! Laat het even weten! Tessa is een ontzettend schattig, lief, leuk meisje; reden genoeg om haar als huisgenootje te willen. Ze accepteert vrijwel alles zolang het maar binnen haar budget valt van ongeveer 300 euro. Nogmaals, als je wat weet; laat het even weten!
Groetjes!
Apart
Vreemd
Exotisch
Albert, als je echt van haar houdt dan stel je jouw kamer beschikbaar en ga jij een nieuwe kamer zoeken. Dat heet echte liefde ofzo.
Huh, het zusje van mijn vriendin (Jeanine) woont ook in dat huis misschien is handig dat ze elkaar even inlichten over het instorten van het huis.
''Yo gast, met mij, denk je er wel even om dat je even balken tegen het plafond zet, voor je gaat slapen? De huisbaas belde dat de hele tjap zomaar in kon storten. ''
Winters; het is dat je als staatshoofd immuniteit hebt voor rechtsvervolging, maar nĂ¡ je periode jonge, oeh; dan ben je aan de beurt jonge, oeh!
Dan moet je de ministers maar even aanspreken Albert. Ministeriele verantwoordelijkheid enzo.