+0
Spoelie
Met jullie hulp kan de Groninger FC op zaterdagavond gaan voetballen. Vul hiervoor de enquete in op .
Met het invullen van de enquete maak je ook kans op het winnen van twee VIP-kaarten.
Ja, allemaal ff voor de zaterdag stemmen! Heb ik al keertje of 5 gedaan, dat helpt vast wel wat!
Uiteraard al gedaan, moet natuurlijk op zaterdag!!
idd. heb ik ook ff gedaan
mais oui,... natuurlijk moet dat vaker op de zaterdag plaatsvinden. Dit heigelijke feit wordt door de zondagpartijeen ontnomen van de christelijken....
Helaas!!!
Het scheelt bar weinig........
ik ben benieuwd of ze het wel naar zaterdag hadden verplaatst als het bijvoobeeld 2% meer was voor de zaterdag
dat is inderdaad de vraag, maar als de kosten voor zaterdag net zo hoog zijn als voor zondag, dan kan het prima
Tja, en hoeveel meer seizoenkaarthouders zouden er gekomen zijn als ze naar de zaterdag waren gegaan?
Jammer dat ze dit niet hebben meegenomen!
Voor de liefhebber:
Inhaalwedstrijd komende donderdag 17 maart, 19:30 uur
FC Groningen - PSV
Wie gaat er nog meer heen?
Volgens mij zijn er niet veel kaartjes meer te krijgen en bovendien heb je er een ClubCard voor nodig...
Wij hebben kaartjes bij het stadion gekocht, met kopietje van legitimatie konden we zo een kaartje kopen. Dus zonder ClubCard.
Ach joh, volgend jaar spelen ze vaker op woensdag of donderdag..., wordt heel gaaf die uefa-cup.
Maar als iemand kaartjes gaat regelen, koop er ook een voor mij!