Ik heb laats Get rich or die tryin' gezien. Topfilm uiteraard, voor iedereen die zich altijd al afvroeg hoe die meneer toch bij de naam 50 Cent is gekomen.

Laatst op ned3 TBS gezien, ff wennen aan een serieuze theo maassen maar daarna is ie echt goed.

Overigens, 88 minutes is ook een aanrader.. tic tac tac, you've got 88 minutes to liver.. tic tac tac

Ik heb laats Get rich or die tryin' gezien. Topfilm uiteraard, voor iedereen die zich altijd al afvroeg hoe die meneer toch bij de naam 50 Cent is gekomen.

Ja nee, en jij had het wel in 1 keer door ja:)

Overigens, 88 minutes is ook een aanrader.. tic tac tac, you've got 88 minutes to liver.. tic tac tac

Wat moet je precies met die liver doen?

Dan moet je toch gewoon heel veel drinken?

Hmm dom van me, moet ik ook niet tussen colleges door even wat posts erdoor rammen..

Iemand Stardust al gezien? met o.a. Robert De Niro als skypirate?

Kom ik weer.

Zonet "Horton Hears a Who" (animatiefilm) gezien, echt een aanrader. Mooie grappen van Jim Carrey als stem van Horton en Steve Carell (the office, evan allmighty) als de stem van 'the Mayor'.
Je zou hem kunnen vergelijken met "Over the Hedge", op dezelfde manier wordt een karikatuur gemaakt van hoe mensen soms met opvattingen/meningen van een ander omgaan.

BerniceSmit

Horton! Trouwe fan ;)

Goed zo! Ken je nog soortgelijke films?

Vanavond 'Big Fish' gezien, mooie film met een rustig verhaal dat verrassend genoeg niet saai wordt (je mag het ook een rustige film met een mooi verhaal noemen).

Vrijdag met de GSV-huisneger en lakse Neef gekeken naar Babel. Erg tof opzich. Gekke Japanse meisjes enzo.

Ik keek laatst Chaos. Een toffe film over een bankoverval. Één van de weinige films waarin de bad guy een keertje wint!

C.A. schreef: Vrijdag met de GSV-huisneger en lakse Neef gekeken naar Babel. Erg tof opzich. Gekke Japanse meisjes enzo.

op het forum van de Gereformeerde Studenten Vereniging is het verboden om naar dergelijk perikelen te verwijzen... yuck.

Iets minder gek dan jij denkt, HT to the Jansma. Ik zweer overigens bij 2001: A space odyssee, briljante film is dat!

Wanted is ook toffe film. Net uit in de bios maar zo binnen te halen via het internet

klopt! Wanted is bizar maar wel goed.

Herbsgarden

De films van de Deen Anders Thomas Jensen zijn ook zeker een aanrader. Adam's Apples was erg leuk, maar Flickering Lights is ook goed. De zwarte humor en de Tarantino-achtige dialogen en geweldscenes vormen een prima combinatie.

Ja! Wat een held is dat. Adam's Apples was geniaal, de rest zal ik binnenkort eens proberen te zien. Probeer ook eens Songs from the second floor, van Roy Andersson: een naargeestig maar ook tragikomisch tijdsbeeld.

Koning Drietand

Heeft iemand ook al You're the living gezien. Zo'n zweedse film wat nergens over gaat en alleen maar bestaat uit idiote situaties zonder echte verhaallijn. De maker van die film moet flink geblowd hebben voor hij zoiets idioots op het witte doek kreeg.

Moet je na gaan hoe gek de mensen zijn die de film gaan kijken

Nog niet gezien, is van dezelfde regisseur als Songs from the second floor.

Koning Drietand

Moet ik die nog maar eens gaan kijken.