+0
Koning David
Sinds 11 juni staat er een heuse televisie op mijn nieuwe kamer, en het is er een met een ingebouwde videorecorder. Ik heb helaas geen DVD-speler. Vriend Schokker wil er een kopen maar wacht er om bepaalde redenen nog mee.
De reden waarom ik dit topic open is de volgende: het leek mij wel aardig om wat video's te draaien, en op dit topic een inventarisatie te maken van wie zin heeft om te kijken, welke films men heeft, en of die op video zijn, en welke men leuk vindt om te draaien, en wanneer men kan.
Mijn kleine collectie:
Harry Potter deel 1
Gladiator
The last Emperor
Data:
Volgende week in principe elke dag.
Dinsdag liever niet want dan volgen er sommige mensen zomerbijbelkring.
Woensdag, en ik heb 1 DVD en 1 VHS, namelijk Seven.
Ik kan zelf niet, maar heb wel wat video's die geleend kunnen worden (ook al vrees ik dat er wel veel 'vrouwenfilms' tussenzitten ;)) Voor de rest heb ik alleen DVD's.
Mijn Video's:
Alle shows van Bert Visscher (Don Chaôt, Jammer, Fijne Nuances, Voor ons hoeft het niet, Geluk zit in hele grote dingen)
Asterix en Obelix
Bridget Jones
Captain Corelli's Mandolin
Dead Poets Society
Gone in 60 seconds
Miss congeniality
Mission Impossible 2
Pearl Harbor
Pelican Brief
Pretty Woman
Save the last Dance
Sense&Sensibility
Spiderman
The Net
The Three Musketeers
Titanic
What Women Want
Ik kan zelf niet, maar ik heb ook nog wel één videoband:
Oranje in de finale;
Een selectie uit de vele onvergetelijke hoogtepunten
wk '74 wk '78 ek '88
Morgen, dondetrdag 28 juli, schijnt er bij Matthijs Fleurke wat te draaien. Hij heeft een DVD.
Wanneer precies en welke film?
Omdat er niet mensen reageerden heb ik er niet zoveel rekening meer mee gehouden, maar als er nog mensen willen komen: welkom! Ik heb genoeg films: 34, dus er moet wel een leuke bijzitten, lijkt me. Het wordt dan wel een dutch party ben ik bang.
Dus het regent? Nou, dan kom ik niet...
Ik kom om half negen wel. Zet de koffie klaar s.v.p.
Ik ben er ook rond die tijd denk ik, misschien iets later... Aqua 593 toch?
Vanavond weer een film kijken? Welke? Lachen! Waar?
Op Nederland 3 komt de film Jalla! Jalla! Schijnt ondanks deze titel best goed te zijn.
Ik heb zin in een filmpje vanavond. Meer mensen?
Nee dus...
Vanavond dan? Of komt er nog een leuke op TV?
godfather 2, wie heeft die?
Chaaitz'n dus; 20.45 schijnt daar GF 1 gedraaid te worden.
Laat deze toevallig nu ook net op veronica draaien. Topfilmpje.,
ja echt wel, vooral die scene met dat dopen, die grootse muziek van het orgel en dan die moorden - wat een contrasten!
Gisteren bij Joachim Sickbock "Being John Malkovich" gezien. De schrijver heeft ook het verhaal van "Eternal Sunshine of the Spottless Mind" geschreven.
Beide films vond ik errug vaag. (Ik snapte ze geloof ik niet zo).
Bij Sleaze (zo heet dat geloof ik) verhuren ze ook alternatieve en hele oude films. Ik wil van de week of eens gaan kijken.
Ze staan heel erg hoog in de IMDB top 250, maar ik heb ze nog nooit gezien.
Vanavond Harry Potter and the chamber of secrets om half negen op Saffier 220.