Holsappel

Even de verhouding binnen de GSV meten.

Ik mis lijst één, die kwam bij mij boven aan bij stemwijzer.

Waarom staat de partij voor de dieren er niet tussen? Volgens de kinderstemwijzer kwam ik daar namelijk op uit.

Waar is de SGP?

is al aangepast zie ik.

ff de poll uitgebreid. Stemmen maar!

CDA nr. 6: Jan Kees de Jager

Holsappel schreef: CDA nr. 6: Jan Kees de Jager

Idem

ChristenUnie #9: Ed Anker

Idem! 2x zelfs.

TheoSikkema

Wie stemt er op een partij PvdA die zo onbetrouwbaar is dat ze afspraken voor een lezing niet nakomen, sterker, gewoon niet op komen dagen?

lijsttrekker ChristenUnie: André R.

Voorlopige prognose:
Wat spannend! PvdA VVD... beide 31 zetels
en PVV groter dan CDA, niet te geloven....

Nou ik hoop dat het nog meevalt, 23 zetels voor de onderbuikpartij...

Kop op Job
Geef het niet op Job
Ook al ben je alles kwijt
Kop op Job
Stop dat getob Job
Er komt voor jou een nieuwe tijd

Hoop dat PvdA toch net iets groter wordt dan VVD, gewoon omdat het nog kan.

nee andersom

N.B. Steendam

Als je naar Ned 1 kijkt krijg je het idee dat alle PVV stemmers uit Limburg komen... Over welke van beiden dat wat zegt weet ik niet, maar positief is het niet.

Oioi, had Jack spindoctor de Vries nou maar niet buiten de deur gegeten, dan hadden we vrolijk Balkenende V gehad. Succes met (in)formeren!

Heb overigens ook De Jager een rood stipje gegeven. Mocht helaas niet baten. Nou maar hopen dat Femke mag regeren, toch m'n favoriete vrouw in de Nederlandse politiek.

Laat ik eens niet op nr 1 stemmen, gaat iedereen ineens ook voor de jager..

yes, de strategische stem op de vvd heeft geholpen. Ben blij dat het opblazen van het kabinet voor eigen partijbelang door de pvda niet beloond is. Wel jammer voor cda en cu, waar zijn al die christelijke stemmers gebleven?

Welke coalitie gaat het worden denken jullie?

VVD-PVV-CDA of
VVD-CDA-PvdA,
of toch VVD,PvdA,GL,D'66

De eerste lijkt me heel onwaarschijnlijk. De PVV zal niet gaan regeren, hebben ze de mensen ook gewoon niet voor. Verder denk ik ook niet dat het CDA in een coalitie zal plaatsnemen, zij zijn toch de grote verliezer. Blijft over VVD+PvdA+GroenLinks+D'66, hebben uit m'n hoofd 81 zetels. Ik gok dat dat 'em ook gaat worden (maar het zal wel een tijdje duren voordat het ook zover is).

Ik ben het verder wel met je eens dat het goed is dat de PvdA niet beloond is voor het opzettelijk laten vallen van het vorige kabinet; maar ik zie toch liever Cohen als premier dan Rutte. Rutte heeft een uitstekende campagne gevoerd, maar Cohen lijkt me een beter bestuurder.